Podczas przyspieszania przełącza na bęzynę.

WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#1

Post autor: WKRENTEK77 »

Witam mam problem z instalką .Po niedawnych zabawach na śniegu :guma: instalka w czasie jazdy podczas dodawania gazu przełącza na benzynę :( na postoju mogę cisnąć na maxa i jest ok . Bylem dziś u magików i od razu wymiana reduktora bo ponoć ten co mam jest kijowy i się psuje ,trzeba lepszy zamontować koszt 500 zł :shock: trochę straszna diagnoza podjadę jeszcze gdzie indziej ,ja jakoś wszystko łącze z tym upalaniem gumy na śniegu ,dziś wymieniłem filtr fazy lotnej sporo było syfu w nim więc może ten od fazy ciekłej jest w podobnym stanie i z tąd te problemy? Macie jakieś pomysły co mogło się stać.? :pardon:
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Ja filtry wymieniam co 10tys.
Jak pod obciazeniem to wyglada na za male cisnienie gazu i sie przelacza.
Napisz do gixera .. on ma cala instalacje taniej do sprzedania.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#3

Post autor: WKRENTEK77 »

No tak jak jest za małe siśnienie to można je podkręcić z tego o wiem, w reduktorze jest jakaś śrubka którą się to robi .Nie znam sie na tym ale to d,iwne że na wolnych można gazować i jest ok a w czasie jazdy są problemy czyli cisnienie sie zmienia w zależności od warunków i nie jest stałe a ja myślałem że cały czas jest takie same . %)
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#4

Post autor: GUMMISS »

Nie grzeb w śrubkach bo potem tego nie ustawisz żeby chodziło normalnie, no chyba że po bączkach już tam grzebałeś i wtedy się spierdzieliło. Wymień filtr ciekły bo pewnie naciągnęło syfu jak kręciłeś bączki i się zakleił. :good:
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
dwoogeee
Bywalec forum
Posty: 297
Rejestracja: 10 kwie 12, 22:59
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/Warszawa

#5

Post autor: dwoogeee »

Istnieje też możliwość, że reduktor jest dobry, a upierdzielił Ci się elektrozawór bodajże przy reduktorze - ostatnio kumplowi się ubrudził i nie działał jak należy. Warto sprawdzić zanim cokolwiek wymienisz - może taniej wyjdzie ;-)
Obrazek
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#6

Post autor: WKRENTEK77 »

Nie nie grzebać nie mam zamiaru też pomyślałem o tym filtrze ze podczas krecenia cały syf mógł się zebrać w jednym miejscu i zatyka i sprawdzę ten elektroxzawor znaczy zasugeruje magikowi .


Byłem u magików ale niestety terminy :( jestem umówiony na wtorek mam nadzieje że coś wykombinują :cry: tymczasem żeby jeżdzič na gazie bawie się w eco driving :twisted: poziom hard :D ,a w zasadzie bliżej mi do zawalidrogi niż eco draivera :lol:
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#8

Post autor: mariryb »

WKRENTEK..chyba juz wymieniles reduktor. Jaka byla diagnoza gazlwnika?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#9

Post autor: WKRENTEK77 »

mariryb pisze:WKRENTEK..chyba juz wymieniles reduktor. Jaka byla diagnoza gazlwnika?
Niestety sprawdził się najczarniejszy sen i po wielu kombinacjach zapadła decyzja o wymianie :( .Boli do teraz bo koszt sporawy 700 zł z filtrem fazy lotnej którego wymieniłem wcześniej z nadzieją że będzie dobrze. I tak ,nie dość że ten reduktor to jakiś szit i niewypał konstrukcyjny to nie trzymał już ciśnienia i był strasznie zawalony takim czarnym nagarem. Jak puścił gaz przez tą rurkę doprowadzającą to leciał jak cholera a jak puścił przez reduktor to leciał tak ledwo ledwo taki zapchany.Teraz mam jakiś Tomaseto czy jakoś tak ponoć jeden z lepszych i odporny na taki syf ale to się dopiero okaże w praniu.
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#10

Post autor: Jarando »

A starego reduktora nie dało się już zregenerować?
Ile miałeś na nim nalatane i jaką masz ustawioną temperaturę w ECU LPG, aby z automatu przełączył się na LPG?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”