Pocenie się (wycieki) 320d 150km 2003

lisek9009
Bywalec forum
Posty: 78
Rejestracja: 19 kwie 15, 17:31
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
VIN: CK47106

#1

Post autor: lisek9009 »

Witam, chciałbym poprosić o malutka pomoc w związku z poceniem się w miejscach na zdjęciach , jedno miejsce to napewno jest z egr zauważyłem trochę oleju w tej dużej rurze , i te miejsce od pompy wspomagania to nie wiem czy nie miałem za dużo wlanego płynu trochę go nadebralem a reszta nie wiem skąd i czy to coś poważniejszego czy tylko uszczelki . Z góry przepraszam za ubogie nazwy ale nie jestem mechanikiem i nie znam się tak dobrze ;D. ObrazekObrazekObrazekObrazek
Pomoże ktoś, coś ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 1 kwie 17, 12:41 przez lisek9009, łącznie zmieniany 1 raz.
lisek9009
Bywalec forum
Posty: 78
Rejestracja: 19 kwie 15, 17:31
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
VIN: CK47106

#2

Post autor: lisek9009 »

Poratuje ktoś radą? Z góry przepraszam za post pod postem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#3

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Trzeba rozebrać dolot, sprawdzić czy turbo nie puszcza oliwy i zajrzeć do EGR i odmy, wyczyścić lub wymienić. Ewidentnie do wymiany uszczelki pompy vacuum. To tyle na szybko :)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
lisek9009
Bywalec forum
Posty: 78
Rejestracja: 19 kwie 15, 17:31
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
VIN: CK47106

#4

Post autor: lisek9009 »

Dzięki ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#5

Post autor: Krzysiek669 »

Turbo puszcza olej, albo odma do wymiany, na początek wszystko do wymycia, najlepiej z egr i kolektorem dolotowym.
lisek9009
Bywalec forum
Posty: 78
Rejestracja: 19 kwie 15, 17:31
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
VIN: CK47106

#6

Post autor: lisek9009 »

Odme przed zima wymieniałem na ta z separatorem wiec to raczej turbo ;/ . To poważna sprawa ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#7

Post autor: Dobrodziej_1983 »

lisek9009 pisze:Odme przed zima wymieniałem na ta z separatorem wiec to raczej turbo ;/ . To poważna sprawa ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Są dwa wyjścia;
- kupno używanej - co jest loterią.
- kupno zregenerowanej, koszt około kafla plus robota przy demontażu/ montażu, plus nowy olej i filtr oleju. Ja bym brał regenerowaną, trudno. Koszt niemały, ale gdzie turbo tam ryzyko :pardon:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
lisek9009
Bywalec forum
Posty: 78
Rejestracja: 19 kwie 15, 17:31
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
VIN: CK47106

#8

Post autor: lisek9009 »

No niestety będę się musiał pomęczyć jeszcze tak jak jest ;D, bo wymieniona dwumasa niedawno odcisnęła piętno na moim portfelu ;D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”