po nagrzaniu traci moc, e46 320d 136ps

osk46
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 18, 20:38
BMW: E46 320d 136ps
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych

#1

Post autor: osk46 »

Witam Szanowne Grono!
Jestem tu pierwszy raz także witam i od razu podziele się swoim problemem

otóż auto mam od niedawna, już po pierwszej małej awarii mianowicie pękła mi chłodniczka egr którą zaślepiłem jeszcze nie wymieniłem..

problem polega na tym że po nagrzaniu auto traci moc jakby odcinało turbine i po przytrzymaniu na wysokich obrotach tak przy 3 tysiącach moc wraca.. i tak jest powtarzalne.. chyba że się bawie latam bokiem i są obroty to nie traci mocy.. uciążliwe w trasie ani wyprzedzić trzyba.. przytrzymać obroty i ok.. alarm od sterownika świec żarowych od przepływomierza od zaworu egr.. ale muszę ją podłączyć bo bujam się nią już ponad miesiąc i dawno niepodłączyłem ją pod komputer.. da się tak jeździć.. co tam jeszcze zauważyłem pedał w podłodze wskazówka ekonomizera max 10 z kawałkiem ewentualnie zamyka 20 ale też nie jedzie.. robie na baku średnio 740 km

turbina sprawdzona czyszczona geometria luzy w normie bez wycieków..

spotkał się ktoś z takim przypadkiem?

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
Woytek

#2

Post autor: Woytek »

Kolega tak miał z przepływomierzem, po wymianie chyba na boscha wszystko wróciło do normy.
osk46
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 18, 20:38
BMW: E46 320d 136ps
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych

#3

Post autor: osk46 »

Woytek pisze:Kolega tak miał z przepływomierzem, po wymianie chyba na boscha wszystko wróciło do normy.
Przepływomierz też podejrzewam w pierwszej kolejności.. alarm się od niego pojawia

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
osk46
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 18, 20:38
BMW: E46 320d 136ps
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych

#4

Post autor: osk46 »

osk46 pisze:
Woytek pisze:Kolega tak miał z przepływomierzem, po wymianie chyba na boscha wszystko wróciło do normy.
Przepływomierz też podejrzewam w pierwszej kolejności.. alarm się od niego pojawia

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
Wymiana przepływomierza wiąże się pewnie z jego adaptacją ?

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Bardziej z programowaniem w tej wersji akurat, ale zależy jaki masz obecnie (ostatnie 3 numery 314, 468 czy 527), może ktoś już to robił. Egr też może mieć wpływ a tym bardziej powodować błąd zbyt dużej masy powietrza, odepnij od niego podciśnienie i zaślep śrubką.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
osk46
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 18, 20:38
BMW: E46 320d 136ps
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych

#6

Post autor: osk46 »

maniek21112 pisze:Bardziej z programowaniem w tej wersji akurat, ale zależy jaki masz obecnie (ostatnie 3 numery 314, 468 czy 527), może ktoś już to robił. Egr też może mieć wpływ a tym bardziej powodować błąd zbyt dużej masy powietrza, odepnij od niego podciśnienie i zaślep śrubką.
nie wiem jak jest w orginale ale do mojego egr nie przychodzi żadno podciśnienie.. pewnie nasi już tam byli.. ostatnie 3 numery to 527.

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Więc pewnie zrobione to o czym pisałem, stąd błąd egr. Zostaje sprawdzenie jaki masz obecnie numer oprogramowania i czy jest odpowiednie, widać to w inpa, chyba pierwsza zakładka po wejściu w silnik.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”