po nagrzaniu traci moc, e46 320d 136ps

ODPOWIEDZ
osk46
Posty: 4
Rejestracja: 22/01/2018, 20:38
BMW: E46 320d 136ps
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Kontakt:

po nagrzaniu traci moc, e46 320d 136ps

Post autor: osk46 » 22/01/2018, 20:57

Witam Szanowne Grono!
Jestem tu pierwszy raz także witam i od razu podziele się swoim problemem

otóż auto mam od niedawna, już po pierwszej małej awarii mianowicie pękła mi chłodniczka egr którą zaślepiłem jeszcze nie wymieniłem..

problem polega na tym że po nagrzaniu auto traci moc jakby odcinało turbine i po przytrzymaniu na wysokich obrotach tak przy 3 tysiącach moc wraca.. i tak jest powtarzalne.. chyba że się bawie latam bokiem i są obroty to nie traci mocy.. uciążliwe w trasie ani wyprzedzić trzyba.. przytrzymać obroty i ok.. alarm od sterownika świec żarowych od przepływomierza od zaworu egr.. ale muszę ją podłączyć bo bujam się nią już ponad miesiąc i dawno niepodłączyłem ją pod komputer.. da się tak jeździć.. co tam jeszcze zauważyłem pedał w podłodze wskazówka ekonomizera max 10 z kawałkiem ewentualnie zamyka 20 ale też nie jedzie.. robie na baku średnio 740 km

turbina sprawdzona czyszczona geometria luzy w normie bez wycieków..

spotkał się ktoś z takim przypadkiem?

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Woytek
Bywalec forum
Posty: 83
Rejestracja: 17/07/2017, 23:07
BMW: E46 318D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Szprudowo
VIN: FM61209
Kontakt:

Post autor: Woytek » 22/01/2018, 21:47

Kolega tak miał z przepływomierzem, po wymianie chyba na boscha wszystko wróciło do normy.
Obrazek

osk46
Posty: 4
Rejestracja: 22/01/2018, 20:38
BMW: E46 320d 136ps
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: osk46 » 22/01/2018, 21:55

Woytek pisze:Kolega tak miał z przepływomierzem, po wymianie chyba na boscha wszystko wróciło do normy.
Przepływomierz też podejrzewam w pierwszej kolejności.. alarm się od niego pojawia

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

osk46
Posty: 4
Rejestracja: 22/01/2018, 20:38
BMW: E46 320d 136ps
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: osk46 » 22/01/2018, 21:59

osk46 pisze:
Woytek pisze:Kolega tak miał z przepływomierzem, po wymianie chyba na boscha wszystko wróciło do normy.
Przepływomierz też podejrzewam w pierwszej kolejności.. alarm się od niego pojawia

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
Wymiana przepływomierza wiąże się pewnie z jego adaptacją ?

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 1769
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 23/01/2018, 3:46

Bardziej z programowaniem w tej wersji akurat, ale zależy jaki masz obecnie (ostatnie 3 numery 314, 468 czy 527), może ktoś już to robił. Egr też może mieć wpływ a tym bardziej powodować błąd zbyt dużej masy powietrza, odepnij od niego podciśnienie i zaślep śrubką.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


osk46
Posty: 4
Rejestracja: 22/01/2018, 20:38
BMW: E46 320d 136ps
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: osk46 » 23/01/2018, 4:08

maniek21112 pisze:Bardziej z programowaniem w tej wersji akurat, ale zależy jaki masz obecnie (ostatnie 3 numery 314, 468 czy 527), może ktoś już to robił. Egr też może mieć wpływ a tym bardziej powodować błąd zbyt dużej masy powietrza, odepnij od niego podciśnienie i zaślep śrubką.
nie wiem jak jest w orginale ale do mojego egr nie przychodzi żadno podciśnienie.. pewnie nasi już tam byli.. ostatnie 3 numery to 527.

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 1769
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 23/01/2018, 7:30

Więc pewnie zrobione to o czym pisałem, stąd błąd egr. Zostaje sprawdzenie jaki masz obecnie numer oprogramowania i czy jest odpowiednie, widać to w inpa, chyba pierwsza zakładka po wejściu w silnik.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


ODPOWIEDZ

Wróć do „Diesel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości