Pierwsze bmw, jaki silnik?

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
ODPOWIEDZ
bartoszz
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 09/04/2017, 16:54
BMW: brak
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:
Kontakt:

Pierwsze bmw, jaki silnik?

Post autor: bartoszz » 09/04/2017, 17:01

Witam, od niedawna mam prawo jazdy, wcześniej jeździłem audi a3 albo a4. Ostatnio chcialem coś "swojego" (tamte samochody rodziców).
Rozglądałem sie za jakąś e46 w coupe o pojemnosci 1.9, nie chcialbym sie od razu zabic, tylnonapedówkami podobno sie inaczej jeździ, nie mialem z nimi wcześniej stycznosci :P
A wiec, jaki silnik a i jakie są róznice pomiedzy przed i po liftowymi wersjami, pomijając wyglad zewnetrzny :P


Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4152
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 09/04/2017, 17:10

r6
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1464
Rejestracja: 15/04/2016, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: Palec11 » 09/04/2017, 17:17

Oj tu ciężki temat jest każdy chwali silniki R6 M54 to są spore pojemności i spore spalanie ( jak masz na wachę to kupuj ale wydaje mi się że na 1 auto 170km to dosyć sporo zależy od człowieka)
Idealnym rozwiązaniem by było N42 ale ze względu że są to dosyć awaryjne silniki i potrafią bić po kieszeni to na pierwsze auto odradzam.

I tak myślę myślę to na 1 auto szukał bym M52 B20 2.0 150km są to mało awaryjne jednostki moc też nie jest przesadzona ;) Dlatego dla Ciebie polecam taki silnik ;)

bartoszz
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 09/04/2017, 16:54
BMW: brak
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: bartoszz » 09/04/2017, 18:07

podobno 2.0 spali tyle samo co 1.9-1.8 a lepsza moc, tzn tak w interneci bylo a w internecie różne rzeczy i glupoty :P
Jedynie co OC byłby droższe, ale i tak na ojca pewnie pojdzie, ma te 60% zniżek, zonaty, kilka samochodów to moze taniej, ktos wie ile mniej wiecej?

Awatar użytkownika
cruzier
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 14/04/2013, 13:29
BMW: e46 318i N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Czestochowa
Gadu-Gadu: 5470056
Kontakt:

Post autor: cruzier » 09/04/2017, 18:18

@bartoszz ... Rozumiem, że masz stałą pracę i zarabiasz jakiś tam w miarę przyzwioty grosz jak na młodego człowieka.
BMW jeśli R6 ... cóż musisz się liczyć że samochód z wydatkami może Cię rozczarować, jesli kupisz auto dokłądnei nei sprawdzone.
BMW ogólnie nie jest tanie ! - musisz być tego świadom.
Polecam Ci jednostki tylko benzynowe z silnikiem 1.9 litra. Przyjemne spalanie no i bedziesz miał na masce logo "ŚMIGŁA".
Mam poliftowe 2.0 - 143 KM. Samochód sprowadziłęm osobiście ... nie mam znim jakiś problemów a śmigam już dwa lata. Wcześniej miałem 320i - 170 KM, R6 ... inna jazda ale i inna ekspoatacja i inne koszty zakupu.
PS: Nie kupuj szybko i nie kupuj od handlarza , bo możesz się łądnie przejechać.

Pozdrawiam
E46 320i M54B22 '04 --->A4 B7 2.0 TDI BPW '06 --->E46 318i N42B20 '03
SPRZEDAM swoje e46


Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4152
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 09/04/2017, 18:23

dokladnie... kupisz 'okazje' za 10 tys. po czym bedziesz musial w nia
wlozysz kolejne 20k zeby w ogole nadawala sie do jazdy
przy zakupie bez pospiechu
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1136
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 09/04/2017, 18:37

ile kosztowałby OC to sobie sprawdź w rankomacie albo u agenta... i wszystko będzie jasne.

co do silnika, to oczywiście r6 :) jak na początek to pewnie 2.0 150KM w przedlifcie (M52) lub 2.2 107 KM w polifcie (M54)

co do R6 i większych kosztów eksploatacji... to tak trzeba więcej oleju zalać.
co do kosztów zakupu - tak R6 kosztuje więcej niż R4
co do "wydatków" przy źle kupionym R6 to mogą być tak samo kolosalnie wysokie jak przy R4 - jak kupisz bagno to i tu i tu możesz władować kilka tysięcy.
różnica jest taka, że jak kupisz zadbane R6 to będzie super - a R4 nawet zadbane może się rozsypać... :D

bartoszz
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 09/04/2017, 16:54
BMW: brak
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: bartoszz » 09/04/2017, 18:46

Nie, nie mam stałej pracy ani stałych dochodów, ale myśle ze byłbym w stanie utrzymać samochód :) Jak coś sie rozwali to rodzice pomogą, chyba że auto bedzie się pierdolić na kazdym kroku, kumpel np mial e46 w dieslu to praktycznie nim nie jezdzil bo mechanik.. Nie wiem czy kwestia samochodu czy sinika, czy kto jak dbał i kto co kupił. Chciałbym najmniej awaryjną jednostkę i dosyć oszczędną, ale pierwszy czynnik raczej ważniejszy :P
@edit
Co do funduszy na ten samochód to myślalem ze ok 15 tysięcy, ale jak bedzie ładna za 17 to też kupie :)

Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 2832
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 09/04/2017, 18:50

bartoszz pisze:Nie, nie mam stałej pracy ani stałych dochodów, ale myśle ze byłbym w stanie utrzymać samochód :) Jak coś sie rozwali to rodzice pomogą, chyba że auto bedzie się pierdolić na kazdym kroku, kumpel np mial e46 w dieslu to praktycznie nim nie jezdzil bo mechanik.. Nie wiem czy kwestia samochodu czy sinika, czy kto jak dbał i kto co kupił. Chciałbym najmniej awaryjną jednostkę i dosyć oszczędną, ale pierwszy czynnik raczej ważniejszy :P
@edit
Co do funduszy na ten samochód to myślalem ze ok 15 tysięcy, ale jak bedzie ładna za 17 to też kupie :)
Już mi się podoba... :ROFL: :ROFL: :ROFL:
Bez stalej pracy, dochodów chcesz utrzymać samochód ??
Koszty paliwa, napraw, OC itp itd jak Ty sobie to wyobrażasz ??
Kupuj M54b22 170km ;)
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4152
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 09/04/2017, 18:55

w moim temacie masz podsumowanie finansowe M54B22
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<


ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupuję BMW E46”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości