Pewne tarcze hamulcowe
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 31 lip 18, 13:49
- BMW: e46 330i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Czestochowa
- VIN: ???????
Dziekuje pieknie za dotychczasowe podpowiedzi i licze na wiecej gdyz sam jestem nowym posiadaczem e46. Uwielbiam to auto i chcialbym je zatrzymac do emerytury Licze na wyrozumialosc.
Nacinane ani wiercone tarcze mnie nie interesuja. Kwestja gustu, dla mnie solidne wystarcza.
Natomiast co do klockow jeszcze nie mam zdania. Raczej nie dbam o pyl na feldze. Chcialbym za to miec "mocne" hamulce. Po zamianie opon na Michelin PS4 zdaje mi sie ze sila hamowania nie dorasta do przyczepnosci opoon (przyspieszenie zreszta tez ). Czesciowo jest to wina zbyt nadopiekunczego ABS. Czy jest mozliwiosc porgamowania sily ABS gdzies w ECU? To bylo by dobre
Slysze tez od znawcow ze teflonowe przewody hamulcowe w oplotce pomagaja odrobine z czasem reakcji calego ukladu.
Seba
Nacinane ani wiercone tarcze mnie nie interesuja. Kwestja gustu, dla mnie solidne wystarcza.
Natomiast co do klockow jeszcze nie mam zdania. Raczej nie dbam o pyl na feldze. Chcialbym za to miec "mocne" hamulce. Po zamianie opon na Michelin PS4 zdaje mi sie ze sila hamowania nie dorasta do przyczepnosci opoon (przyspieszenie zreszta tez ). Czesciowo jest to wina zbyt nadopiekunczego ABS. Czy jest mozliwiosc porgamowania sily ABS gdzies w ECU? To bylo by dobre
Slysze tez od znawcow ze teflonowe przewody hamulcowe w oplotce pomagaja odrobine z czasem reakcji calego ukladu.
Seba
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 12 sie 15, 18:25
- BMW: 318CI coupe, 330CI coupe
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: krk
Rozumiem że nacięcia to kwestia gustu lecz ja osobiście polecam. Mam rotinger nawiercane i nacinane, przód dodatkowo utwardzony tarcze były galwanizowane do tego klocki TRW, cały zestaw zamawiałem od producenta z rabatem wyszło coś koło 1200. Hamują zdecydowanie lepiej od tego co było wcześniej.
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
- BMW: 5 G30
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Kleczew
Nacinanie nic nie wnosi do tematu poza szybszym zużycie i hałasem podczas hamowania. Wystarczy popatrzeć na jeden fakt: weźmy pod uwagę np Mercedesa ze sport pakietem, BMW M..., Audi Rs..., Porsche np 911, mamy tam fabrycznie tarcze nacinane czy perforowane ? No właśnie
Nacinane tarcze odnajdują zastosowanie w rajdach gdzie mają za zadanie ścinanie utlenionej, spalonej mieszanki, która ma dużo niższy współczynnik tarcia. Tyle, że tam są inne klocki, inne warunki i klocki nie mają wytrzymywać więcej jak kilkaset km.
Nacinane tarcze odnajdują zastosowanie w rajdach gdzie mają za zadanie ścinanie utlenionej, spalonej mieszanki, która ma dużo niższy współczynnik tarcia. Tyle, że tam są inne klocki, inne warunki i klocki nie mają wytrzymywać więcej jak kilkaset km.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Cos jak uzywanie slickow do jazdy po bulki. Przeciez takie klocki dzialaja dopiero po nagrzaniu ...
Ja Textarow nie polceam, moge za to polecic tarcze ate, bosch i zimermanny. Klocki Ate Ceramic - zero pylenia,hamuja jak trzeba bez wydawania dziwncyh dzwiekow
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
- BMW: 5 G30
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Kleczew
Pewnie, że tak, każdy jeździ inaczej, każdy potrzebuje czegoś innego. Jak to mówią jeden woli żonę a drugi teściową
W moim przypadku tam gdzie nic innego nie dawało rady tam Zimmermann przychodził z pomocą i problem znikał i to nie mówię o 10 czy 100 przypadkach
W moim przypadku tam gdzie nic innego nie dawało rady tam Zimmermann przychodził z pomocą i problem znikał i to nie mówię o 10 czy 100 przypadkach
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Bemben pisze: ↑10 sie 18, 11:40Mam bezposredni kontakt z osoba ktora sprzedaje takie klocki wiec czytac nie musze, info z peirwszej reki. Green to syf, a red j.w.
sila poczatkowa jest slaba, kolocki nabieraja sprawnosci w temperaturze, mimo wszystko wiele osob narzeka na ebc.
Nie wiem jak z tarczami ktore polecasz bo Max'ow nie uzywalem, ale zwykle Brembo sa chyba z plasteliny i zuzywaja sie szybko jak tanie Delphi
-
- Bywalec forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 17 paź 13, 7:46
- BMW: 330CiT
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: J-w
- VIN: jt66708
- Płeć:
Na brembo max zrobilem z kilkadziesiat tysiecy kilometrow najpierw w e36 teraz e46 i sa wporzadku, koledze polecilem i tez kupil, ale juz mialy inne naciecia (prawdopodobnie podropki) i wytarlo je na gladko po paru tysiacach. Dzieki za informacje o ebc. Pozdro.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 2573 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 8 Odpowiedzi
- 6202 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dwoogeee
-
- 3 Odpowiedzi
- 2258 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Marcin-Ma- BMW
-
- 4 Odpowiedzi
- 2825 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 0 Odpowiedzi
- 1794 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rysiektr
-
- 8 Odpowiedzi
- 4397 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcepan
-
- 39 Odpowiedzi
- 17554 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krop12
-
- 31 Odpowiedzi
- 8070 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adam1003
-
- 30 Odpowiedzi
- 10165 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Niedostepny363