PDR-usuwanie wgnieceń bez lakierowania/INPA/NCS/DIS/Mechanika drobna/Blacharka
-
- Bywalec forum
- Posty: 112
- Rejestracja: 30 sty 12, 16:31
- BMW: E46 330CI cabrio
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: o/Wieluń
Chętnie pomogę w usunięciu wgnieceń techniką PDR.
Ogromną zaletą PDR jest :
- usunięcie wgnieceń bez potrzeby ponownego lakierowania,
- zachowanie oryginalnego stanu powłoki lakierniczej
- krótki czas naprawy,
- oszczędność nawet do 70-80 % kosztów
Usuwam wgniecenia po:
- gradobiciach
- uszkodzenia parkingowe
- itd
Również autodetailing, naprawy blacharskie, spawanie plastiku (zderzaków), drobna mechanika, diagnostyka i kodowanie (w miarę możliwości).
Okolice Wielunia/łódzkie
Info PW.
Ogromną zaletą PDR jest :
- usunięcie wgnieceń bez potrzeby ponownego lakierowania,
- zachowanie oryginalnego stanu powłoki lakierniczej
- krótki czas naprawy,
- oszczędność nawet do 70-80 % kosztów
Usuwam wgniecenia po:
- gradobiciach
- uszkodzenia parkingowe
- itd
Również autodetailing, naprawy blacharskie, spawanie plastiku (zderzaków), drobna mechanika, diagnostyka i kodowanie (w miarę możliwości).
Okolice Wielunia/łódzkie
Info PW.
INPA NCS-EXPERT DIS
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Dla niezdecydowanych mogę spokojnie polecić naprawy pdr, sam kiedyś takie coś robiłem na profi sprzęcie a nawet i na samoróbce Uważać jednak trzeba jak wgniecenie jest z pęknięciem lakieru i jest ryzyko że grzybek odejdzie wraz z lakierem. Pamiętam raz babka wpadła chyba toyotą i miała wgniecenie na plastikowym zderzaku takie jakby ktoś pięcią nacisnął. I zaczęła mówić że ona czytała o pdr i że chce tą metodą. Niestety... kolega wsadził rękę pod zderzak nacisnął wypchnął i "150zł poproszę" mina babki bezcenna śladu po wypchnięciu żadnego nie było.
PS Wrzuć parę zdjęć z prac do tego wątku , myślę że da do myślenia potencjalnym klientom
PS Wrzuć parę zdjęć z prac do tego wątku , myślę że da do myślenia potencjalnym klientom
Mój --- > lexus is 220d
-
- Bywalec forum
- Posty: 112
- Rejestracja: 30 sty 12, 16:31
- BMW: E46 330CI cabrio
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: o/Wieluń
Jest to bardzo fajna technika ale wymagająca bardzo dużo cierpliwości, predyspozycji do tego typu prac i ogromniej ilości chęci i samozaparcia.Miłosz pisze:Dla niezdecydowanych mogę spokojnie polecić naprawy pdr, sam kiedyś takie coś robiłem na profi sprzęcie a nawet i na samoróbce
Nie wspomnę już o odpowiednich narzędziach które niestety swoje kosztują.
Ale ,... przede wszystkim bezinwazyjna i zachowująca oryginalną strukturę lakieru bez konieczności malowania.
Dokładnie tak. Wszelkie uszkodzenia lakieru czy ponownie malowany element wraz ze szpachlą stanowią bardzo duże zagrożenie uszkodzenia tego miejsca w czasie pracy, niestety nie ma tutaj gwarancji usunięcia danego wgniota bez uszczerbku lakieru.Miłosz pisze:Uważać jednak trzeba jak wgniecenie jest z pęknięciem lakieru i jest ryzyko że grzybek odejdzie wraz z lakierem.
Hehehe fajny sponton PDR bez użycia narzędzi, tylko "ręczna robota"Miłosz pisze:Pamiętam raz babka wpadła chyba toyotą i miała wgniecenie na plastikowym zderzaku takie jakby ktoś pięcią nacisnął. I zaczęła mówić że ona czytała o pdr i że chce tą metodą. Niestety... kolega wsadził rękę pod zderzak nacisnął wypchnął i "150zł poproszę" mina babki bezcenna śladu po wypchnięciu żadnego nie było.
Będę się starał systematycznie coś wrzucać oczywiście w miarę możliwości.Miłosz pisze:PS Wrzuć parę zdjęć z prac do tego wątku , myślę że da do myślenia potencjalnym klientom
Szybka robota, Pani na parkingu bardzo serdecznie zaznaczyła swoją obecność na tylnym błotniku e46
Efekt po naprawie:
INPA NCS-EXPERT DIS
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 5822 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomm
-
- 0 Odpowiedzi
- 1884 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba2233
-
- 0 Odpowiedzi
- 3607 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KiLLsHoT
-
- 0 Odpowiedzi
- 2379 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: majkeloo
-
- 2 Odpowiedzi
- 933 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tabacznik
-
- 22 Odpowiedzi
- 3581 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 8 Odpowiedzi
- 5080 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adaś1990
-
- 6 Odpowiedzi
- 3561 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 0 Odpowiedzi
- 1042 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: majkeloo