PDR-usuwanie wgnieceń bez lakierowania/INPA/NCS/DIS/Mechanika drobna/Blacharka

W tym dziale można oferować swoje usługi z zakresu mechaniki/elektroniki/lakiernictwa/blacharstwa i innych.
enri4
Bywalec forum
Posty: 112
Rejestracja: 30 sty 12, 16:31
BMW: E46 330CI cabrio
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: o/Wieluń

#1

Post autor: enri4 »

Chętnie pomogę w usunięciu wgnieceń techniką PDR.
Ogromną zaletą PDR jest :
- usunięcie wgnieceń bez potrzeby ponownego lakierowania,
- zachowanie oryginalnego stanu powłoki lakierniczej
- krótki czas naprawy,
- oszczędność nawet do 70-80 % kosztów

Usuwam wgniecenia po:
- gradobiciach
- uszkodzenia parkingowe
- itd

Również autodetailing, naprawy blacharskie, spawanie plastiku (zderzaków), drobna mechanika, diagnostyka i kodowanie (w miarę możliwości).
Okolice Wielunia/łódzkie
Info PW.
INPA NCS-EXPERT DIS
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Obrazek
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#2

Post autor: Miłosz »

Dla niezdecydowanych mogę spokojnie polecić naprawy pdr, sam kiedyś takie coś robiłem na profi sprzęcie a nawet i na samoróbce :D Uważać jednak trzeba jak wgniecenie jest z pęknięciem lakieru i jest ryzyko że grzybek odejdzie wraz z lakierem. Pamiętam raz babka wpadła chyba toyotą i miała wgniecenie na plastikowym zderzaku takie jakby ktoś pięcią nacisnął. I zaczęła mówić że ona czytała o pdr i że chce tą metodą. Niestety... kolega wsadził rękę pod zderzak nacisnął wypchnął i "150zł poproszę" mina babki bezcenna :D śladu po wypchnięciu żadnego nie było.

PS Wrzuć parę zdjęć z prac do tego wątku , myślę że da do myślenia potencjalnym klientom ;)
Mój --- > lexus is 220d
enri4
Bywalec forum
Posty: 112
Rejestracja: 30 sty 12, 16:31
BMW: E46 330CI cabrio
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: o/Wieluń

#3

Post autor: enri4 »

Miłosz pisze:Dla niezdecydowanych mogę spokojnie polecić naprawy pdr, sam kiedyś takie coś robiłem na profi sprzęcie a nawet i na samoróbce :D
Jest to bardzo fajna technika ale wymagająca bardzo dużo cierpliwości, predyspozycji do tego typu prac i ogromniej ilości chęci i samozaparcia.
Nie wspomnę już o odpowiednich narzędziach które niestety swoje kosztują. :(
Ale ,... przede wszystkim bezinwazyjna i zachowująca oryginalną strukturę lakieru bez konieczności malowania. :good:
Miłosz pisze:Uważać jednak trzeba jak wgniecenie jest z pęknięciem lakieru i jest ryzyko że grzybek odejdzie wraz z lakierem.
Dokładnie tak. Wszelkie uszkodzenia lakieru czy ponownie malowany element wraz ze szpachlą stanowią bardzo duże zagrożenie uszkodzenia tego miejsca w czasie pracy, niestety nie ma tutaj gwarancji usunięcia danego wgniota bez uszczerbku lakieru.
Miłosz pisze:Pamiętam raz babka wpadła chyba toyotą i miała wgniecenie na plastikowym zderzaku takie jakby ktoś pięcią nacisnął. I zaczęła mówić że ona czytała o pdr i że chce tą metodą. Niestety... kolega wsadził rękę pod zderzak nacisnął wypchnął i "150zł poproszę" mina babki bezcenna :D śladu po wypchnięciu żadnego nie było.
Hehehe fajny sponton :ROFL: PDR bez użycia narzędzi, tylko "ręczna robota" :Yahoo!:
Miłosz pisze:PS Wrzuć parę zdjęć z prac do tego wątku , myślę że da do myślenia potencjalnym klientom ;)
Będę się starał systematycznie coś wrzucać oczywiście w miarę możliwości.
Szybka robota, Pani na parkingu bardzo serdecznie zaznaczyła swoją obecność na tylnym błotniku e46 :(
Obrazek
Efekt po naprawie:
Obrazek
INPA NCS-EXPERT DIS
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Obrazek
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Pomocna dłoń”