PA Soft 1.4

Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 1985
Rejestracja: 14/07/2015, 18:15
BMW: E60 520D LCI
Rok produkcji: 2008
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Gadu-Gadu: 5877066
Kontakt:

PA Soft 1.4

Post autor: Jarando » 10/09/2017, 11:10

Fejs PA SOFTa powinien działać bez żadnego mostkowania pinów.
Tak jak Broder pisał wcześniej, skoro przez OBD2 łączy się tylko z DME, to powinieneś mieć okrągłe gniazdo pod maską.
A może ktoś mało ogarnięty je gdzieś przeniósł lub co gorsza całkiem usunął.
BTW silnik czasem nie jest po swapie?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!


adri4n2006
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 09/09/2017, 22:52
BMW: E46 Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Kontakt:

Post autor: adri4n2006 » 10/09/2017, 11:19

no to powiedzcie gdzie powinno być oryginalnie.
nie żaden swap. wszystko jest tak jak być powinno według vinu i tego co jest pod maską

a dodam jeszcze że interfejs był zamawiany z aliexpress nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
na innym forum gdzieś właśnie wyczytałem że jak te z chin to trzeba coś lutować

Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 1985
Rejestracja: 14/07/2015, 18:15
BMW: E60 520D LCI
Rok produkcji: 2008
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Gadu-Gadu: 5877066
Kontakt:

Post autor: Jarando » 10/09/2017, 11:25

Wrzuć proszę screena po wczytaniu okna CAR IDENT w P.A. SOFT.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!

adri4n2006
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 09/09/2017, 22:52
BMW: E46 Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Kontakt:

Post autor: adri4n2006 » 10/09/2017, 11:32

jak kliknę w Car Ident to właśnie wyskakują te dwa okienka co wstawiałem stronę wcześniej. po przeklikaniu ich rozpoczyna się skan i odczutuje tylko DME

Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 1985
Rejestracja: 14/07/2015, 18:15
BMW: E60 520D LCI
Rok produkcji: 2008
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Gadu-Gadu: 5877066
Kontakt:

Post autor: Jarando » 10/09/2017, 11:34

adri4n2006 pisze:a dodam jeszcze że interfejs był zamawiany z aliexpress nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
na innym forum gdzieś właśnie wyczytałem że jak te z chin to trzeba coś lutować
I to właśnie może być byc przyczyna, dlaczego interfejs nie chce działać poprawnie i mariryb może jednak mieć rację.
Zlutuj więc to o czym piszą na tym innym forum i zobacz czy fejs zacznie działać jak należy.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!


mariryb
Specjalista
Posty: 5708
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 10/09/2017, 12:46

Ja kupowałem na allegro i jak podłączyłem auto w oryginalnym obd2 to do czasu lutowania nie dzialalo
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

adri4n2006
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 09/09/2017, 22:52
BMW: E46 Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Kontakt:

Post autor: adri4n2006 » 10/09/2017, 13:13

mariryb pisze:Ja kupowałem na allegro i jak podłączyłem auto w oryginalnym obd2 to do czasu lutowania nie dzialalo
a pamiętasz co z czym trzeba polutować??

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3220
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 18/09/2017, 16:23

Rozwiązałeś problem? 7 i 8 pin mostkowałeś?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

adri4n2006
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 09/09/2017, 22:52
BMW: E46 Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Kontakt:

Post autor: adri4n2006 » 18/09/2017, 20:17

maniek21112 dokładnie tak. wszystko już śmiga jak należy :jestok:

kalinowskijacek1
Posty: 2
Rejestracja: 25/10/2017, 19:06
BMW: E39 525D 2001 Touring Gold
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: kalinowskijacek1 » 25/10/2017, 19:15

Witam wszystkich, świetny post, który przekonał mnie do zakupu tego sprzętu. Od weekendu, po powrocie z trasy odpalę. Dodam, że we wcześniejszych bawarkach, które przejeździłem, pracowałem na Carsoft 6.5 teraz po zmianie na poliftową goldniunię mam problem z inpą, disem i ncs, po kabelku od viaken (zawsze u niego kupowałem) wszystko po win xp, ale za dużo kombinacji z rejestrami, zmienną środowiskową itp,itd, Zobaczymy co Pasoft "wyśmiga". Jeszcze raz -ŚWIETNY post takich kozaków tylko chwalić. Pozdrawiam.

Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości