A widzisz, dopiero teraz zauważyłem że dali tam kwadracik. Czyli mogę jeszcze lekko ponad 50kkm przejechać do wymiany.scghost pisze:wlasnie po to jest ten temat zeby to jakos uzgodnic
a co do tego 'sam naprawiam' zauwaz, ze wymiana swiec jest oznaczona jako 'co drugi' serwis na 30k km czyli raz na 60k km
Okresy przegladow i wymian w e46
-
- Bywalec forum
- Posty: 71
- Rejestracja: 29 wrz 16, 7:40
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
- VIN: KL48900
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Ja np jesli chodzi o wymiane oleju to np olej wymianiam co 10 -15k Gdzie jak juz zbliza sie do 15k to wymiana staje BARDZO PILNA jak by zycie od tego zalezalo i oczywiscie razm z filtrem kabiny powietrz i oleju Szczerze mowiac nie mam pojecia co ile wymieniac filtr paliwa rowniez tak jak olej ? Czy np co 2 wymiane ?
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
Dodam od siebie, że jeśli komuś auto pije trochę oleju np. Moje B30 3 litry na 10k, to śmiało można przeciągnąć wymianę do max 15 tys km. Kto s nawet kiedyś zazartowal że idealne zużycie M54 to 7L na 10kkm, bo wtedy wystarczy tylko filtr oleju wymieniać uważam że interwal 10kkm jest słuszny tylko w przypadku gdy silnik nie pobiera lub pobiera znikome ilości oleju.
-
- Bywalec forum
- Posty: 248
- Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
- BMW: 330xi e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: xxxxx
Te 20 tys to chyba dla Diesla (tego aktora). Dla benzyny ,niby ktoś podesłał przed chwilą w innym temacie, 60 tys ogólnie dla benzyny. Nieważne w jakim silniku i jakim bmw. A tak patrząc zdrowo zdroworozsądkowo, to nie słyszałem żeby filtr na benzynie dawał jakieś objawy. Wymieniłem w lutym 2019 roku jak się okazało z datą produkcji auta. Pomyślałem, że pewnie ostatni raz wymienił sprzedający 4 lata wcześniej dzień przed sprzedażą. A tu niespodzianka jak odkręciłem puchę, nie wymieniał na gów.... zamienniki, tylko trzymał się oryginału. Idą dalej 2 miesiące później padłą pompa. Wymieniłem na Pierburga, ale od samego początku długo palił po postoju, bo jak się okazało był niesprawny zaworek. Wymienili na VDO, którą mam od roku i pracuje od nowości głośniej, niż w tym filmiku o rozbieraniu pompy. Czyli wniosek jest taki, że częsta wymiana filtra niszczy pompy paliwa.