Odebrałem właśnie auto z warsztatu... Nic nie zrobili bo nie mieli części...
Mowa tutaj o BMW E46 2.8l przedlift coupe.
Do pracy mam 15km samochodem.
Zapchana odma może skutkować wywaleniem oleju przez bagnet, a co się stanie, gdy dostaje się lewe powietrze?
Jakie są skutki jazdy z samochodem w takim stanie?
Mam też pytanko odnośnie diagnozy przez mechaników.
Objawy:
- Falowanie na zimnym silniku (start falowania po2-3 min) - a po rozgrzaniu wszystko jest OK.
Widoczny spadek mocy na III i IV biegu.
Teraz zaczęły wypadać zapłony.
Mam też wyciek oleju przy Vanosie.
Podczas instalacji instalacji gazowej mogli źle uszczelnić pokrywę zaworów nad Vanosem i to może być powodem falowania?
Wiele czytałem o tym falowaniu i znalazłem info o uszczelniaczach tłoczków Vanosa w tym samym silniku 2.8
Dziękuję za odpowiedzi.