Nissan 200sx S13
: 24 lut 17, 20:55
Witam.
Chciałbym się pochwalić swoim nowym nabytkiem który będzie śmigać po zach pomorskim
Pierwszy JDM z 91r. Wyposażony w bazową jednostkę ca18det czyli poczciwe 1.8 z niebylejaką turbawką. Wyposażenie autka to :
- intercoller fmic
-turbawa gt28rs
-hamulce przód s14a
-szpera s14a 70 %
-kubełkowy fotel
-wsaźniki ciśnienie oleju, doładowania oraz temp oleju
-catch tank
-przelot wydech 3"
-felgi 17"
-obniżony o 40mm
-stożek o podstawie 86 mm (chyba 86)
-przepływomierz z sr20det
-zawieszenie w poliuretanach
Silnik przygotowany pod jakies 300KM , póki co turbina pracuje na" jałowym" czyli jakieś 0,6-0,7 bar. docelowo 1.1 bar.
W domu już czeka na instalacje:
-chłodnica oleju fmic
-podstawka sandwith plate z termostatem
-rozrząd
-filtry
tego jeździ mało stąd decyzja , że nie będzie to kolejny driftowóz wydmuszka, tylko doprowadzenie go do stanu użytku na zloty
auto do ogarnięcia blacharskiego ale ważne że marzenie spełnione
BMW dalej pozostaje moim oczkiem w głowie, tyle , że daily ;P
stay tuned
Chciałbym się pochwalić swoim nowym nabytkiem który będzie śmigać po zach pomorskim
Pierwszy JDM z 91r. Wyposażony w bazową jednostkę ca18det czyli poczciwe 1.8 z niebylejaką turbawką. Wyposażenie autka to :
- intercoller fmic
-turbawa gt28rs
-hamulce przód s14a
-szpera s14a 70 %
-kubełkowy fotel
-wsaźniki ciśnienie oleju, doładowania oraz temp oleju
-catch tank
-przelot wydech 3"
-felgi 17"
-obniżony o 40mm
-stożek o podstawie 86 mm (chyba 86)
-przepływomierz z sr20det
-zawieszenie w poliuretanach
Silnik przygotowany pod jakies 300KM , póki co turbina pracuje na" jałowym" czyli jakieś 0,6-0,7 bar. docelowo 1.1 bar.
W domu już czeka na instalacje:
-chłodnica oleju fmic
-podstawka sandwith plate z termostatem
-rozrząd
-filtry
tego jeździ mało stąd decyzja , że nie będzie to kolejny driftowóz wydmuszka, tylko doprowadzenie go do stanu użytku na zloty
auto do ogarnięcia blacharskiego ale ważne że marzenie spełnione
BMW dalej pozostaje moim oczkiem w głowie, tyle , że daily ;P
stay tuned