Nissan 200sx S13
-
- Bywalec forum
- Posty: 92
- Rejestracja: 9 sty 16, 21:16
- BMW: e46 330d+
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Witam.
Chciałbym się pochwalić swoim nowym nabytkiem który będzie śmigać po zach pomorskim
Pierwszy JDM z 91r. Wyposażony w bazową jednostkę ca18det czyli poczciwe 1.8 z niebylejaką turbawką. Wyposażenie autka to :
- intercoller fmic
-turbawa gt28rs
-hamulce przód s14a
-szpera s14a 70 %
-kubełkowy fotel
-wsaźniki ciśnienie oleju, doładowania oraz temp oleju
-catch tank
-przelot wydech 3"
-felgi 17"
-obniżony o 40mm
-stożek o podstawie 86 mm (chyba 86)
-przepływomierz z sr20det
-zawieszenie w poliuretanach
Silnik przygotowany pod jakies 300KM , póki co turbina pracuje na" jałowym" czyli jakieś 0,6-0,7 bar. docelowo 1.1 bar.
W domu już czeka na instalacje:
-chłodnica oleju fmic
-podstawka sandwith plate z termostatem
-rozrząd
-filtry
tego jeździ mało stąd decyzja , że nie będzie to kolejny driftowóz wydmuszka, tylko doprowadzenie go do stanu użytku na zloty
auto do ogarnięcia blacharskiego ale ważne że marzenie spełnione
BMW dalej pozostaje moim oczkiem w głowie, tyle , że daily ;P
stay tuned
Chciałbym się pochwalić swoim nowym nabytkiem który będzie śmigać po zach pomorskim
Pierwszy JDM z 91r. Wyposażony w bazową jednostkę ca18det czyli poczciwe 1.8 z niebylejaką turbawką. Wyposażenie autka to :
- intercoller fmic
-turbawa gt28rs
-hamulce przód s14a
-szpera s14a 70 %
-kubełkowy fotel
-wsaźniki ciśnienie oleju, doładowania oraz temp oleju
-catch tank
-przelot wydech 3"
-felgi 17"
-obniżony o 40mm
-stożek o podstawie 86 mm (chyba 86)
-przepływomierz z sr20det
-zawieszenie w poliuretanach
Silnik przygotowany pod jakies 300KM , póki co turbina pracuje na" jałowym" czyli jakieś 0,6-0,7 bar. docelowo 1.1 bar.
W domu już czeka na instalacje:
-chłodnica oleju fmic
-podstawka sandwith plate z termostatem
-rozrząd
-filtry
tego jeździ mało stąd decyzja , że nie będzie to kolejny driftowóz wydmuszka, tylko doprowadzenie go do stanu użytku na zloty
auto do ogarnięcia blacharskiego ale ważne że marzenie spełnione
BMW dalej pozostaje moim oczkiem w głowie, tyle , że daily ;P
stay tuned
Ostatnio zmieniony 12 maja 17, 21:10 przez GraKo, łącznie zmieniany 1 raz.
- moja Honda ma 230 Nm. (accord Type R)
- A to spoko, to nawet mniej niż moje auto "na kupe" ma na jedno koło ! :]
zajrzyj -> https://e46forum.pl/330d-by-grako-18789-40 <-
- A to spoko, to nawet mniej niż moje auto "na kupe" ma na jedno koło ! :]
zajrzyj -> https://e46forum.pl/330d-by-grako-18789-40 <-
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
No ładnie poszedłeś
Fajna furka ale zdjęć mało Daj coś więcej
Fajne plany Bezawaryjności życzę i przyjemności z prowadzenia
Fajna furka ale zdjęć mało Daj coś więcej
Fajne plany Bezawaryjności życzę i przyjemności z prowadzenia
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
-
- Bywalec forum
- Posty: 92
- Rejestracja: 9 sty 16, 21:16
- BMW: e46 330d+
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Fotki będą niebawem. Wrócę do domu za jakieś 1.5 tyg to porobie więcej !
- moja Honda ma 230 Nm. (accord Type R)
- A to spoko, to nawet mniej niż moje auto "na kupe" ma na jedno koło ! :]
zajrzyj -> https://e46forum.pl/330d-by-grako-18789-40 <-
- A to spoko, to nawet mniej niż moje auto "na kupe" ma na jedno koło ! :]
zajrzyj -> https://e46forum.pl/330d-by-grako-18789-40 <-
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Czekamy
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
-
- Bywalec forum
- Posty: 92
- Rejestracja: 9 sty 16, 21:16
- BMW: e46 330d+
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Będą i filmiki, będą zdjęcia. Poproszę o cierpliwość jakiegoś 8.03 będę w PL , więc specjalnie dla Was porobie
- moja Honda ma 230 Nm. (accord Type R)
- A to spoko, to nawet mniej niż moje auto "na kupe" ma na jedno koło ! :]
zajrzyj -> https://e46forum.pl/330d-by-grako-18789-40 <-
- A to spoko, to nawet mniej niż moje auto "na kupe" ma na jedno koło ! :]
zajrzyj -> https://e46forum.pl/330d-by-grako-18789-40 <-
-
- Bywalec forum
- Posty: 92
- Rejestracja: 9 sty 16, 21:16
- BMW: e46 330d+
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Witam ponownie Panowie. Jakiś czas mnie tu nie było- brak czasu, nawał pracy przy jednym i drugim aucie. BMW ma się dobrze. Duże zmiany w moim bazowym projekcie Nissana
Może najpierw obiecane zdjęcia z małymi opisami
Pięknego słonecznego kwietniowego dnia skorzystałem z usługi koszalińskiego magika w strojeniu różnych aut. Skorzystałem z jego drogowej hamowni. Całkiem fajna sprawa. Auto na niezmienionym setupie jaki podałem wyżej (wraz z chłodnicą oleju i wymienionym stożkiem na 76 mm) wypluł to:
Wartości jak najbardziej zadawalające, szczególnie biorąc pod uwagę, że ten samochód idzie naprawdę do końca. Do odciny ciągnie jak głupi. Na odcięciu trzeciego biegu ma 180 km/h
Macie kilka fotek mojego SXa ;P
Jak widać autko wymaga dopieszczenia lakierniczego. i to sie wydarzy tej jesieni, zimy. Będzie dekomopletowane i będzie prawdopodobnie malowane na ... no właśnie na. Mam wizję jakiegoś metaliku brązowego z czarną 18" felgą Się zobaczy.
A teraz hit. Auto będzie miało swapowany silnik. Aktualnie jest CA18DET czyli strary poczciwy 1.8 turbo. w kącie garażu czeka już............ to
Specyfikacja
Silnik: SR20DET pochodzący od NIssana 200sx S14a 2.0 turbo
-kute tłoki wiseco
-panewki king racing
-duża miska oleju
-turbo Garret T28
-filtr simota
-przewody turbo oplot
-ECU NISTUNE
Hamowane i na bardzo leciutkim setupie 280KM / 380 Nm
Plan jest taki żeby CA18DET wyciągnąc przełożyć turbo, gdyż tam jest aktualnie Garret GT2871 rs na łożysku. Jest mocniejsze od T28, wszystko złozyć do kupy. Zestroić na NIstune wspomaganym ECUMaster det3. NIstune nie ogarnia EBC, oraz lunch control. a przy okazji wgranie dwóch map. Silnik ma wydajność na jakieś... dużo koni. Jedna mapa będzie typowo do zabijania mpowerów na światłach czyli jakies 400 + Km a druga spokojna. Myslę że nie więcej jak 300 Km
Pozdrawiam !
Może najpierw obiecane zdjęcia z małymi opisami
Pięknego słonecznego kwietniowego dnia skorzystałem z usługi koszalińskiego magika w strojeniu różnych aut. Skorzystałem z jego drogowej hamowni. Całkiem fajna sprawa. Auto na niezmienionym setupie jaki podałem wyżej (wraz z chłodnicą oleju i wymienionym stożkiem na 76 mm) wypluł to:
Wartości jak najbardziej zadawalające, szczególnie biorąc pod uwagę, że ten samochód idzie naprawdę do końca. Do odciny ciągnie jak głupi. Na odcięciu trzeciego biegu ma 180 km/h
Macie kilka fotek mojego SXa ;P
Jak widać autko wymaga dopieszczenia lakierniczego. i to sie wydarzy tej jesieni, zimy. Będzie dekomopletowane i będzie prawdopodobnie malowane na ... no właśnie na. Mam wizję jakiegoś metaliku brązowego z czarną 18" felgą Się zobaczy.
A teraz hit. Auto będzie miało swapowany silnik. Aktualnie jest CA18DET czyli strary poczciwy 1.8 turbo. w kącie garażu czeka już............ to
Specyfikacja
Silnik: SR20DET pochodzący od NIssana 200sx S14a 2.0 turbo
-kute tłoki wiseco
-panewki king racing
-duża miska oleju
-turbo Garret T28
-filtr simota
-przewody turbo oplot
-ECU NISTUNE
Hamowane i na bardzo leciutkim setupie 280KM / 380 Nm
Plan jest taki żeby CA18DET wyciągnąc przełożyć turbo, gdyż tam jest aktualnie Garret GT2871 rs na łożysku. Jest mocniejsze od T28, wszystko złozyć do kupy. Zestroić na NIstune wspomaganym ECUMaster det3. NIstune nie ogarnia EBC, oraz lunch control. a przy okazji wgranie dwóch map. Silnik ma wydajność na jakieś... dużo koni. Jedna mapa będzie typowo do zabijania mpowerów na światłach czyli jakies 400 + Km a druga spokojna. Myslę że nie więcej jak 300 Km
Pozdrawiam !
- moja Honda ma 230 Nm. (accord Type R)
- A to spoko, to nawet mniej niż moje auto "na kupe" ma na jedno koło ! :]
zajrzyj -> https://e46forum.pl/330d-by-grako-18789-40 <-
- A to spoko, to nawet mniej niż moje auto "na kupe" ma na jedno koło ! :]
zajrzyj -> https://e46forum.pl/330d-by-grako-18789-40 <-