Strona 2 z 2

Nissan 200sx S13

: 13 maja 17, 18:40
autor: GraKo
JZety mają wydech i ssący po drugiej stronie i jest bardzo dużo rzeźby żeby to jeździło. Ciężko też wiązkę ogarnać i to upchnąć. Jest miejsca ale jzty są cięższe i trzeba się bawić również zawieszeniem coby to miało ręce i nogi. Widziałem jzeta w sxie i jakoś to do mnie nie przemawia (odnośnie jakis wymian) mało miejsca i dużo rzeźby :)

Nissan 200sx S13

: 15 maja 17, 22:40
autor: Dzidek90
:Bravo: :Bravo: :Bravo: :Bravo:
Czekam na jakiś pomiar na hamowni :good: :good:

Nissan 200sx S13

: 16 maja 17, 19:11
autor: GraKo
Aktualizacja, będzie za jakiś czas. Póki co zbieranie gratów ;P Keep in touch

Nissan 200sx S13

: 18 maja 17, 9:02
autor: wandii
Nie kusi Cię m50b25 8)

Nissan 200sx S13

: 19 maja 17, 21:00
autor: GraKo
jakbym do sxa wsadził m50b25 to bym napluł na cały świat jdmów :D Sr jest bardziej znośliwy niż m50b25 ;)

Nissan 200sx S13

: 27 cze 17, 11:42
autor: GraKo
Mała aktualizacja. co udało się kupić:
Obrazek
Obrazek

mały opis:
-turbo garret gt3071r
- kute korby jrspec
-wałek ssący hks 274*, 256* wydech
-sprężynki zaworowe Brain Crower
-powiększony kolektor dolotowy

Póki co plan jest taki-
Dokupić uszczelki, stojak na silnik i zaczniemy składać potworka.

Po drodze trzeba kupić czujnik EGT, AFR, lambde lsu 4.2 oraz EMU do sterowania

jedą do mnie wtryski top feed Boscha 850 ccm z szyną paliwową ;-)

mocy przybywaj ;P

Nissan 200sx S13

: 2 paź 17, 15:34
autor: Narcos
Piękne auto

©2024 phpBB SEO by Inveo