Naruszenie dóbr osobistych warsztatu
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Panowie spotkała mnie dosyć ciekawa Historia byłem jakiś czas temu w pewnym warsztacie i chciałem żeby sprawdzili mi auto od góry do dołu w poszukiwaniu usterek zapłaciłem im za to 150 zł. I po tym sprawdzeniu byłem nie zadowolony dostałem wycenę na ponad 4 tysiące zł Oczywiście się nie zgodziłem na naprawy zapłaciłem coś tam o wachaczach burknołem o tym że to nie pompa tylko przewód Cieknie i wyszedłem zniesmaczony.Nie bd pisał o jaki warsztat chodzi bo dostałem od ich prawnika nakaz usunięcia wpisu zapłatę zadość uczynienia w wysokości 5000zł. Konsultowałem się już w tej sprawię z moim prawnikiem i generalnie chce pójść na ugodę że oni dają mi spokój ja usuwam wpis i zapominamy o sprawie. Co wy myślicie ?
Taki oto wpis zamieściłem:
"Nie polecam tego warsztatu zostawiłem swoje BMW na diagnostykę dostałem informację że zajmie to okło 2-3 godzin auto odebrałem na następny dzień... Auto zostawiłem jakoś między 10 - 11 godziną. Zwróciłem uwagę na drgania karoseri i że podejrzewam poduszki pod silnikiem. Po oględzinach auta wyszło napraw na ponad 4 tysiące zł . Gdzie byłem w szoku specjalnie o kilku usterkach nie wspominałem z Ciekawości jak podejdą do tematu... Sprawdzili wszystko byle jak nawet nie wiem czy tym autem się przejechali ... Było pukanie w lewym kole na nierównościach i ewidentnie był uszkodzony łącznik stablizatora (po wymianie pukania brak)na pytanie o ten łącznik warsztat stwierdził że wszystko jest ok brak luzów itd .. ok dalej wyciek przy czujniku poziomu oleju ok fakt jest tam mokro ale jak by mechanik wykonał swoją pracę to by zauważył że wyciek jest ale z oringu bagnetu w misce olejowej a nie z czujnika poziomu oleju (a co gorsze przy wycenie chcieli mnie naciągnoać na nowy czujnik za ponad 300 zl gdzie można kupić uszczelkę tego czujnika za około 10 zł w serwisie BMW PATOLOGIA i było by po sprawie raz że zła diagnoza to jeszcze ciągnąca po kieszeni) Druga sprawa pompa wspomagania do wymiany z pompą jest wszystko ok puszcza przewód elastyczny od zbiorniczka płynu wspomagania bo jest lekko rozdarty (ale zakład stwierdził że trzeba wymienić pompę wspomagania za 1500 zł (gdzie w byle jakim sklepie tak po prawdzie taka pompa tej samej firmy co zaproponowali kosztuje około 900 zł cena kosmos.
Stwierdzili że są klocki i tarcze z przodu do wymiany tu mieli rację tylko dlaczego nie zauważyli że z tyłu przewody hamulcowe są bardzo mocno pordzewiałe i kwalifikują się do wymiany ? (dodam że nawet koła nie trzeba zdejmować żeby to zobaczyć) Stwierdzili jeszcze że do wymiany są paski i rolki (tego nie sprawdzałem nie mam czasu) . I tutaj hit stwierdzili że trzeba wymienić uszczelki podstawy filtra oleju (Uszczelki zostały wymienione pół roku temu w jednym z rowków zebrało się trochę oleju przy wymianie wypadł ale jest tam sucho) bo jest ogromny wyciek.
I to też jest piękne zaproponowali zamiennik erlinga za 32 zł gdzie uszczelka podstawy kosztuje 32 ale oryginalna a ten erling kosztuje max 20 zł. I taka różnica w cenach była na każdej części !! a części było 15 i każda z nich około 1/3 droższa niż w pierwszym lepszym sklepie z częściami (oczywiście mówię o częściach tych samych firm jakie zaproponował mi zakład) . A i dodam że za uszczelnienie tej podstawy całej chcieli 246 (odkręcenie jak dobrze pamiętam 6 śrub które są na widoku i odpięcie jeden zapinki z rurką ) A za wymianę poduszek w skrznyni biegów i silnika 184 zł (a roboty przy tym dużo dużo więcej) Co moim zdaniem wskazuje na nie uczciwość tego zakładu gdzie częściami nie mogą podbić ceny tam podbijają robotą ... Współczuje portfelom waszych klientów i na pewno do was nie wrócę."
Taka oto odpowiedź właścicieli pod opinią:
W odpowiedzi na zamieszczoną przez Pana opinię chcemy podkreślić, że każda opinia jest dla nas cenna i każdą traktujemy poważnie. Naszym priorytetem jest zadowolenie klientów. Bierzemy pod uwagę każdą opinię, tym bardziej te negatywne, traktując je jako wskazówkę do ciągłego podwyższania standardów obsługi.
Wszelkie sprawy sporne staramy się rozwiązywać polubownie szukając porozumienia z klientami i dbając o ich zadowolenie, jednakże w tym przypadku nie dano nam szansy, ponieważ klient nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń do wykonanej usługi diagnostycznej, nota bene o dalece szerszym zakresie, aniżeli opisano w opinii. W naszej ocenie opinia przedstawiona przez Pana jest dla naszej firmy dalece krzywdząca i w przeważającym zakresie niestety niezgodna z prawdą. Dlatego w tym wyjątkowym przypadku uważamy, iż polemika na forum publicznym w tej sprawie jest niestosowna. Mając na celu przede wszystkim polubowne rozwiązanie z korzyścią dla obu stron mamy nadzieję na pozytywne wyjaśnianie tej sprawy w najbliższym czasie, jednakże między stronami a nie na forum publicznym.
I ich polubowne rozwiązanie sprawy to list od prawnika z roszczeniami. Co waszym zdaniem powinienem zrobić ? (generalnie nie bardzo mam ochotę na sprawy w sądzie bo średnio mam czas żeby sądzić się o takie coś)
Taki oto wpis zamieściłem:
"Nie polecam tego warsztatu zostawiłem swoje BMW na diagnostykę dostałem informację że zajmie to okło 2-3 godzin auto odebrałem na następny dzień... Auto zostawiłem jakoś między 10 - 11 godziną. Zwróciłem uwagę na drgania karoseri i że podejrzewam poduszki pod silnikiem. Po oględzinach auta wyszło napraw na ponad 4 tysiące zł . Gdzie byłem w szoku specjalnie o kilku usterkach nie wspominałem z Ciekawości jak podejdą do tematu... Sprawdzili wszystko byle jak nawet nie wiem czy tym autem się przejechali ... Było pukanie w lewym kole na nierównościach i ewidentnie był uszkodzony łącznik stablizatora (po wymianie pukania brak)na pytanie o ten łącznik warsztat stwierdził że wszystko jest ok brak luzów itd .. ok dalej wyciek przy czujniku poziomu oleju ok fakt jest tam mokro ale jak by mechanik wykonał swoją pracę to by zauważył że wyciek jest ale z oringu bagnetu w misce olejowej a nie z czujnika poziomu oleju (a co gorsze przy wycenie chcieli mnie naciągnoać na nowy czujnik za ponad 300 zl gdzie można kupić uszczelkę tego czujnika za około 10 zł w serwisie BMW PATOLOGIA i było by po sprawie raz że zła diagnoza to jeszcze ciągnąca po kieszeni) Druga sprawa pompa wspomagania do wymiany z pompą jest wszystko ok puszcza przewód elastyczny od zbiorniczka płynu wspomagania bo jest lekko rozdarty (ale zakład stwierdził że trzeba wymienić pompę wspomagania za 1500 zł (gdzie w byle jakim sklepie tak po prawdzie taka pompa tej samej firmy co zaproponowali kosztuje około 900 zł cena kosmos.
Stwierdzili że są klocki i tarcze z przodu do wymiany tu mieli rację tylko dlaczego nie zauważyli że z tyłu przewody hamulcowe są bardzo mocno pordzewiałe i kwalifikują się do wymiany ? (dodam że nawet koła nie trzeba zdejmować żeby to zobaczyć) Stwierdzili jeszcze że do wymiany są paski i rolki (tego nie sprawdzałem nie mam czasu) . I tutaj hit stwierdzili że trzeba wymienić uszczelki podstawy filtra oleju (Uszczelki zostały wymienione pół roku temu w jednym z rowków zebrało się trochę oleju przy wymianie wypadł ale jest tam sucho) bo jest ogromny wyciek.
I to też jest piękne zaproponowali zamiennik erlinga za 32 zł gdzie uszczelka podstawy kosztuje 32 ale oryginalna a ten erling kosztuje max 20 zł. I taka różnica w cenach była na każdej części !! a części było 15 i każda z nich około 1/3 droższa niż w pierwszym lepszym sklepie z częściami (oczywiście mówię o częściach tych samych firm jakie zaproponował mi zakład) . A i dodam że za uszczelnienie tej podstawy całej chcieli 246 (odkręcenie jak dobrze pamiętam 6 śrub które są na widoku i odpięcie jeden zapinki z rurką ) A za wymianę poduszek w skrznyni biegów i silnika 184 zł (a roboty przy tym dużo dużo więcej) Co moim zdaniem wskazuje na nie uczciwość tego zakładu gdzie częściami nie mogą podbić ceny tam podbijają robotą ... Współczuje portfelom waszych klientów i na pewno do was nie wrócę."
Taka oto odpowiedź właścicieli pod opinią:
W odpowiedzi na zamieszczoną przez Pana opinię chcemy podkreślić, że każda opinia jest dla nas cenna i każdą traktujemy poważnie. Naszym priorytetem jest zadowolenie klientów. Bierzemy pod uwagę każdą opinię, tym bardziej te negatywne, traktując je jako wskazówkę do ciągłego podwyższania standardów obsługi.
Wszelkie sprawy sporne staramy się rozwiązywać polubownie szukając porozumienia z klientami i dbając o ich zadowolenie, jednakże w tym przypadku nie dano nam szansy, ponieważ klient nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń do wykonanej usługi diagnostycznej, nota bene o dalece szerszym zakresie, aniżeli opisano w opinii. W naszej ocenie opinia przedstawiona przez Pana jest dla naszej firmy dalece krzywdząca i w przeważającym zakresie niestety niezgodna z prawdą. Dlatego w tym wyjątkowym przypadku uważamy, iż polemika na forum publicznym w tej sprawie jest niestosowna. Mając na celu przede wszystkim polubowne rozwiązanie z korzyścią dla obu stron mamy nadzieję na pozytywne wyjaśnianie tej sprawy w najbliższym czasie, jednakże między stronami a nie na forum publicznym.
I ich polubowne rozwiązanie sprawy to list od prawnika z roszczeniami. Co waszym zdaniem powinienem zrobić ? (generalnie nie bardzo mam ochotę na sprawy w sądzie bo średnio mam czas żeby sądzić się o takie coś)
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
jeżeli opisałeś prawde i mozesz to udowodnić to mogą CIę pocałować w d...
niczego nie usuwaj i najlepiej jeszcze dopisz, że Cie straszą prawnikiem
skoro to jest przejaw tego ich 'dbania o opinie klientów"
edit: tak w ogóle, to o rozwiązanie jakiej 'sprawy' im chodzi?
zleciłeś usługe, wykonali ja, zapłaciles i odjechałes no i teraz wyrazasz swoją opinie o tym za co zapłaciłes,
przeciez to nie jest zaden spór na zasadzie trzymają twoje auto bo nie chcesz zapłacic zawyzonego rachunku ani nic w tym stylu
usluga wykonana, klient zapłacił i odjechal, koniec tematu
to tylko swiadczy ze ta odpowiedz serwisu jest na zasadzie kopiuj-wklej PR-owa formułka
niczego nie usuwaj i najlepiej jeszcze dopisz, że Cie straszą prawnikiem
skoro to jest przejaw tego ich 'dbania o opinie klientów"
edit: tak w ogóle, to o rozwiązanie jakiej 'sprawy' im chodzi?
zleciłeś usługe, wykonali ja, zapłaciles i odjechałes no i teraz wyrazasz swoją opinie o tym za co zapłaciłes,
przeciez to nie jest zaden spór na zasadzie trzymają twoje auto bo nie chcesz zapłacic zawyzonego rachunku ani nic w tym stylu
usluga wykonana, klient zapłacił i odjechal, koniec tematu
to tylko swiadczy ze ta odpowiedz serwisu jest na zasadzie kopiuj-wklej PR-owa formułka
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Ważny jest list od prawnika, anie informacja od firmy jako opinia.
Mało który warsztat korzysta z usług firm prawniczych, bo niby po co ?
Warto sprawdzić czy owy "prawnik" oraz warsztat nie są ze sobą spokrewnieni. To by wiele tłumaczyło.
Warsztat ma prawo do podnoszenia cen części samochodowych, ze względu na to że zarabiają na tym i jest to powszechna praktyka.
Nie możesz wymagać od nich aby sprzedawali Ci części po najniższych cenach z allegro.
W momencie gdy decydujesz się na naprawę samochodu w warsztacie dając im swoje części, równocześnie tracisz gwarancję na wykonaną usługę.
Natomiast jeżeli warsztat zaopatruje się w części i wykonuje zlecenie to masz prawo domagać się gwarancji oraz ew. rękojmi.
Twoim małym błędem był fakt nakierowania ich czego mają szukać.
Dla przykładu:
Wentylator od dmuchawy działa tylko na 4 biegu...
Mechanik ma dwa wyjścia:
*sprawdzić działanie wentylatora na różnych napięciach
*sprawdzić działanie rezystora
Weźmy teorię, jako mechanik wymienił rezystor...
Zmienia rezystor (jeż/opornicę) składa całość, działa, ale po chwili problem wrócił...
Okazuje się że nowy rezystor znów odmówił posłuszeństwa, czyli albo był wadliwy, ale coś go spaliło.
Wymienia wentylator oraz rezystor...
Sukces... Stary wentylator miał zbyt niskie obr na biegach 1, 2, 3 przez co był zbyt mały pęd powietrza który ma za zadanie chłodzić rezystor.
Błąd mechanika, a raczej jego rutyna spowodowała że trzeba było wymienić 2 rezystory.
Gdy oddajesz auto do mechanika jak w przypadku wyżej... i powiesz mu chyba to będzie rezystor, proszę go wymienić...
To przy założeniu, że sytuacja będzie identyczna mechanik obciąży Cię wszystkimi kosztami wraz z drugim rezystorem, ponieważ zleciłeś mu jego wymianę, co wykonał... a że to była błędna decyzja to już nie jego wina...
W obecnej sytuacji, albo walczysz bo wiesz o co, albo się poddajesz jak 99% społeczności...
Ugoda, albo pozew do sądu, bądź pismo od Twojego prawnika do nich, o zastraszanie i szantaż...
Możecie tak odbijać piłeczkę, aż w końcu ktoś wymięknie.
EDIT:
Dostałeś paragon na ww. usługę sprawdzenia ??
Jeżeli nie, to poinformuj ich o tym że US lubi takie "spory".
Mało który warsztat korzysta z usług firm prawniczych, bo niby po co ?
Warto sprawdzić czy owy "prawnik" oraz warsztat nie są ze sobą spokrewnieni. To by wiele tłumaczyło.
Warsztat ma prawo do podnoszenia cen części samochodowych, ze względu na to że zarabiają na tym i jest to powszechna praktyka.
Nie możesz wymagać od nich aby sprzedawali Ci części po najniższych cenach z allegro.
W momencie gdy decydujesz się na naprawę samochodu w warsztacie dając im swoje części, równocześnie tracisz gwarancję na wykonaną usługę.
Natomiast jeżeli warsztat zaopatruje się w części i wykonuje zlecenie to masz prawo domagać się gwarancji oraz ew. rękojmi.
Twoim małym błędem był fakt nakierowania ich czego mają szukać.
Dla przykładu:
Wentylator od dmuchawy działa tylko na 4 biegu...
Mechanik ma dwa wyjścia:
*sprawdzić działanie wentylatora na różnych napięciach
*sprawdzić działanie rezystora
Weźmy teorię, jako mechanik wymienił rezystor...
Zmienia rezystor (jeż/opornicę) składa całość, działa, ale po chwili problem wrócił...
Okazuje się że nowy rezystor znów odmówił posłuszeństwa, czyli albo był wadliwy, ale coś go spaliło.
Wymienia wentylator oraz rezystor...
Sukces... Stary wentylator miał zbyt niskie obr na biegach 1, 2, 3 przez co był zbyt mały pęd powietrza który ma za zadanie chłodzić rezystor.
Błąd mechanika, a raczej jego rutyna spowodowała że trzeba było wymienić 2 rezystory.
Gdy oddajesz auto do mechanika jak w przypadku wyżej... i powiesz mu chyba to będzie rezystor, proszę go wymienić...
To przy założeniu, że sytuacja będzie identyczna mechanik obciąży Cię wszystkimi kosztami wraz z drugim rezystorem, ponieważ zleciłeś mu jego wymianę, co wykonał... a że to była błędna decyzja to już nie jego wina...
W obecnej sytuacji, albo walczysz bo wiesz o co, albo się poddajesz jak 99% społeczności...
Ugoda, albo pozew do sądu, bądź pismo od Twojego prawnika do nich, o zastraszanie i szantaż...
Możecie tak odbijać piłeczkę, aż w końcu ktoś wymięknie.
EDIT:
Dostałeś paragon na ww. usługę sprawdzenia ??
Jeżeli nie, to poinformuj ich o tym że US lubi takie "spory".
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
Z tymi cenami czesci w warsztatach to tez nie zawsze i nie do konca jest legalnie. Chyba ze to sklep i warsztat.
Dlaczego masz placic cene w detalu z WZtki? Warsztat dostaje fakture np -60% ceny X i co sie dzieje z różnicą w cenie? Czy aby napewno rozliczaja ta kwote ze skarbowka czy jest to taki "czarny" pieniążek?
Mialem podobna sytuacje z zakupem czesci na allegro. Po zamontowaniu jej wystawilem komentarz sprzedawcy " czesc nie zgodna z opisem, nie pasowala do samochodu i wyladowala w smietniku". Na drugi dzien telefon ze albo to kasuje albo zaklada mi sprawe ble ble i drze ryja... i szczerze powiem zeby nie pare brzydkich i ostrych slow z mojej strony to pewnie tak by bylo. Skonczylo sie na tymze dostalem 100% zwrotu kosztow i usunąłem moj wpis
Dlaczego masz placic cene w detalu z WZtki? Warsztat dostaje fakture np -60% ceny X i co sie dzieje z różnicą w cenie? Czy aby napewno rozliczaja ta kwote ze skarbowka czy jest to taki "czarny" pieniążek?
Mialem podobna sytuacje z zakupem czesci na allegro. Po zamontowaniu jej wystawilem komentarz sprzedawcy " czesc nie zgodna z opisem, nie pasowala do samochodu i wyladowala w smietniku". Na drugi dzien telefon ze albo to kasuje albo zaklada mi sprawe ble ble i drze ryja... i szczerze powiem zeby nie pare brzydkich i ostrych slow z mojej strony to pewnie tak by bylo. Skonczylo sie na tymze dostalem 100% zwrotu kosztow i usunąłem moj wpis
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
A moim zdaniem to w internecie panuje Wolność Słowa
Każdy pisze co chce, gdzie chce, i na jaki temat chce
A jak to odbiera dana jednostka to już jej problem...
Tutaj moim zdaniem mogą jedynie palcem pogrozić A to że chcą Zadość Uczynienia w postaci 5000zł to tylko i wyłącznie "Darmowy Zarobek"
Każdy pisze co chce, gdzie chce, i na jaki temat chce
A jak to odbiera dana jednostka to już jej problem...
Tutaj moim zdaniem mogą jedynie palcem pogrozić A to że chcą Zadość Uczynienia w postaci 5000zł to tylko i wyłącznie "Darmowy Zarobek"
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1680
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Szukają naiwniaka co się pisma przestraszy . Jeszcze jakbyś rzeczywiście jakby usługa naprawy tych wszystkich rzeczy została wykonana, to może by była tu jakaś podstawa, ale tak, zapłaciłeś tylko za samą diagnozę (jeśli dobrze rozumiem?), która według Ciebie była źle przeprowadzona. Dla mnie masz podstawy i prawo wyrazić swoją opinię o usłudze, którą Ci ten warsztat przeprowadził. Faktem jest, że jeśli z czegoś jesteś niezadowolony, to wypadałoby najpierw im to zgłosić, ale nikt też nie może Ci zabronić wyrazić swojego zdania, tym bardziej, że nie jest ono wyssane z palca (hehe, może jednak jest ) i byłeś tam rzeczywiście.
-
- Bywalec forum
- Posty: 759
- Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
- BMW: 318i-328i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warka
W dobie internetu przestaje go rozumieć. Jak to jest że jak wystawił byś mu pozytywną opinie to by ci odpisał "dziękujemy " a jak wystawiłeś negatywną opinie zgodną z prawdą to cię prawnikiem straszą ? I znajdź tu dobrego mechanika blacharza czy jakąś część jak każdy negatyw usuwany bo szkodzi sprzedaży / usłudze ..
To tak jak z short shifterami z alledrogo ... Te z chin z tłumikiem drgań w opisie p&p do e46 a wszyscy wiedzą że R i 5 nie wchodzą i trzeba rzeźbić ... A w komentarzach słowa na ten temat nie ma ... i panie będziesz pan zadowolony ..
Karać za negatywną prawdę , a przyklaskiwać za pozytywne oszustwo , paranoja ...
To tak jak z short shifterami z alledrogo ... Te z chin z tłumikiem drgań w opisie p&p do e46 a wszyscy wiedzą że R i 5 nie wchodzą i trzeba rzeźbić ... A w komentarzach słowa na ten temat nie ma ... i panie będziesz pan zadowolony ..
Karać za negatywną prawdę , a przyklaskiwać za pozytywne oszustwo , paranoja ...
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
No nic zobaczymy co z tego wyniknie na pewno dam znać mam cichą nadzieję że pozwu nie będzie bo nie chce mi się z tym szarpać ale jak dojdzie do niego to poruszę niebo i ziemie żeby ich napiętnować za tak karygodne postępowanie z ludźmi i żerowaniu na naiwnych. Nawet do łysego z yutube napiszę jak będzie trzeba
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Najlepiej jedz do jakiegoś porządnego warsztatu o opinie i diagnozę auta na piśmie. W sądzie będzie dowód że kłamali i chcieli oszukać. Ale znając życie to że chcieli oszukać nic nie znaczy. Musieli by oszukać. Za chęci kary u nas niema......
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- wuodek
- Bywalec forum
- Posty: 727
- Rejestracja: 7 mar 15, 15:29
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Bytom
Usiłowanie oszustwa jest karalneGUMMISS pisze: ↑28 kwie 18, 6:56 Najlepiej jedz do jakiegoś porządnego warsztatu o opinie i diagnozę auta na piśmie. W sądzie będzie dowód że kłamali i chcieli oszukać. Ale znając życie to że chcieli oszukać nic nie znaczy. Musieli by oszukać. Za chęci kary u nas niema......
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Zapraszam do galerii mojej czerwonej strzały. Klik w obrazek
Zapraszam też na fanpage:
https://www.facebook.com/Japan.AiRed/
Zapraszam też na fanpage:
https://www.facebook.com/Japan.AiRed/
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 3994 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Woodster
-
- 1 Odpowiedzi
- 2270 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 1485 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mamutek
-
- 12 Odpowiedzi
- 5656 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 4247 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: brayniak
-
- 0 Odpowiedzi
- 2605 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: markox46