Nagar w płynie chłodniczym

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
Piasio
Bywalec forum
Posty: 128
Rejestracja: 16 gru 17, 0:48
BMW: 323i M52T 256S4
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#1

Post autor: Piasio »

Mam jeszcze wątły cień nadziei że to nie uszczelka pod głowicą..
Pacjent: M52TU z LPG
Autem jeżdżę raczej jak ministrant.. żadnego pałowania na zimnym.. upalania kapora itp.. jazda w okolicach 2500 obrotów..
Płynu nie ubywa.. nie kopci.. pracuje bez zastrzeżeń..
Przejechałem 10 000, w, nowa odma, sonda lambda.. wymieniona przepływka, uszczelka pod kapą zaworów nowa.. płyn chłodniczy Febi.. a tu taka przykra sprawa..
Zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego.. a tam czarny syfon zalepia mi korek i pływak.. - nie maź, jakiś tam majonez.. tylko czarna grudkowata substancja.. :shock:
Obrazek

Pytanie czy ewentualnie są jakieś inne wytłumaczenia zbierania się tego czarnego nalotu..
Co z tym zrobić.. nie ma tego dużo.. ale tak być nie powinno.. obawiam się ze jak zacznę robić uszczelkę to wyjdą inne pierdoły i koszty będą rosły poza granice opłacalności..
Czy jakieś uszczelniacze do chłodnicy, lub inny olej (mam 5w30 Motul) coś zmienią ?
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#2

Post autor: hackunek »

Ktos kiedys wlal uszczelniacza do chlodnicy. Wymien plyn i juz
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#3

Post autor: D3jw »

też mi to wygląda na jakiś uszczelniacz, proponuje porządne płukanie układu i zalanie dobrym płynem
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#4

Post autor: WKRENTEK77 »

Ale po tych zabiegach musisz się przygotować na wycieki z układu jeżeli był to jakiś środek do uszczelnienia .
Piasio
Bywalec forum
Posty: 128
Rejestracja: 16 gru 17, 0:48
BMW: 323i M52T 256S4
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#5

Post autor: Piasio »

Brzmi to dużo lepiej niż wymiana uszczelki pod głowicą
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”