N46/N42B18 Nierówna praca na jałowym + złe korekcje. Wytarty wałek ? ( foto)

ODPOWIEDZ
michal15qaz
Posty: 9
Rejestracja: 22/12/2017, 17:04
BMW: E36 m43b16
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
VIN: FL59101
Kontakt:

N46/N42B18 Nierówna praca na jałowym + złe korekcje. Wytarty wałek ? ( foto)

Post autor: michal15qaz » 03/04/2018, 11:23

Witam. Mam problem. Kupiłem e46 z motorem n46b18. Mam go jakies 4 msc. Byl juz temat na forum o nim. Ogolnie cena okazyjna ale okazał sie kupą. Wszczepiona pluskwa ktora omijala kontrolke silnika i eml na desce i silnik non stop w trybie awaryjnym. Juz wiekszosc rzeczy porobione, brak błędow. Wyskakuje czasami od mieszanki ale to od instalacji lpg. Ogolnie wymienione :
- sonda przed katem bo grzałka byla spalona
- servomotor vvt bo był zajechany i nawet juz nie pracował
- czyszczona przepustnica
- dolot sprawdzony na szczelosc
- wymieniona uszczelka bagnetu na dole oraz miarki oleju. Tam byla spora nieszczelosc i silnik ssał lewuche.
- sprawdzony rozrząd bo byly podejrzenia ze jest przestawiony ale niestety wszystko pasuje w blokady.
- olej i filtry nowe
- zmienony map sensor bo był chyba walniety
Po wymianie juz brak błedow z nim zwiazanych

No i sprawa wyglada tak ze na jałowym silnik sie telepie. Czasami mocniej , czasami wcale , czasami tak zatelepie ze prawie gasnie. Dzieje sie tak tylko gdy wszystko jest podłaczone i system vvt jest aktywny. Kiedy odepne wtyczke od vvt i wałek ustawi sie na max wychyle drgania znikają. Korekty robią sie idealne. Jedyny minus to malo mocy w tym trybie awaryjnym.

I jest taki problem ze wałek mimosrodowy ma wytarte dołki na końcu krzywek. I to dosc duze. Palcem czuc. Tylko ze gdy silnik pracuje na jałowym to te dołki nie mają znaczenia. Dopiero jak ustawi sie w max wychyleniu.


Obrazek
Obrazek
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości