N42B20A Złe obroty i telepanie

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#41

Post autor: maniek21112 »

Zależy do kogo pojedziesz :wink: zależy czy graty załatwisz sam czy swaper :crazy: będzie ich szukał, jest sporo czynników wpływających na cenę usługi. Dzwoń i pytaj.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#42

Post autor: Palec11 »

Z cenami to różnie jest Są nawet magicy co 8 tysięcy wołają za to ... Jak na moje to około 3000 tysięcy za części i 1500 zł za robotę i doliczyć około 1000 zł na podstawowy serwis uszczelki świece odma ... Można też pomyśleć o poduszkach pod silnikik około 300 zł 2 sztuki. Tak moim zdaniem wygląda realna opłata za SWAP. A magicy co wołają po 8 tysięcy to niech się wypchają :P Oczywiście mówię o M54B25 B22 będzie około 1500 tysia taniej a B30 około 2000 zł drożej.

Oczywiście dodam że takie ceny są na lubelszczyźnie i powiem tak cena im większa bliżej miasta przynajmniej tak to w lublinie wygląda ..
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#43

Post autor: 3gary »

Kolejne pytania :D
Szukając silnika, wiadomo kiedy jest w samochodzie łatwiej stwierdzić w jakiej jest kondycji, ale co jeśli już jest wybebeszony? Polegać na gwarancji i opiniach o firmie która go sprzedaje?
Co w M54 jest podstawą do zrobienia po swapie? Oprócz rzeczy oczywistych jak np świece. Z tego co wyczytałem to pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworowe też? Coś jeszcze? :)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#44

Post autor: maniek21112 »

Jak pierścienie to już remont, więc odpuść na dzień dobry. Uszczelniacze zaworowe rzadko są problemem w m54. Uszczelka podstawy filtra oleju, pokrywy zaworów, szczególnie miski olejowej jak silnik będzie na wierzchu, pasowałoby wymienić odmę z przewodami.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#45

Post autor: 3gary »

Czyli w sprawie stanu pierścieni muszę zaufać sprzedającemu i jeśli wymagają zmiany szukać innego silnika?
Jakie jest "dopuszczalne" spalanie oleju w M54? Od jakiego poziomu wiadomo że pierścienie mogą być do wymiany?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#46

Post autor: maniek21112 »

Norma to 1l/1000km :D ale jak będzie poniżej 0,3l/1000km to można być zadowolonym :wink: jak zwykle nie ma reguły, bo są egzemplarze, które mieszczą się w 0,1l/1000km :good:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#47

Post autor: 3gary »

W każdym razie dopóki nie wsadzę go do siebie i nie zacznę użytkować to ogólny stan to zagadka? Nie ma sposobu na sprawdzenie kiedy silnik jest poza autem?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#48

Post autor: maniek21112 »

Bez rozbiórki nie, dlatego warto szukać jeszcze w aucie. Anglików nie brakuje.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#49

Post autor: 3gary »

Kupując anglika za powiedzmy 5-6k, przekładając co potrzebuję ile jestem w stanie odzyskać z reszty części? Takie auto muszę wgl przerejestrowywać? Czy po kupnie od razu do mechanika/garażu i o papierach mogę zapomnieć xd?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#50

Post autor: maniek21112 »

Jakbyś kupił zdrową budę w jakimś chodliwym kolorze i jakbyś sam zrobił swapa to przy dobrych wiatrach mógłbyś na tym zarobić, to tak pobieżnie licząc oczywiście. Nie wiem jak to wygląda od strony formalnej niestety, pytaj może mariryb, siedzi "trochę" w temacie :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”