[N42B20A] Gaśnie po dodaniu gazu

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#21

Post autor: maniek21112 »

Czujnik wałka na wydechu nowy założyłeś? Jakiej firmy? Masz tu podobny temat:
https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=257057
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
doubleB
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 3 sty 18, 11:42
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kotlin
VIN: PD37692

#22

Post autor: doubleB »

Tak. Kupiłem FEBI.
doubleB
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 3 sty 18, 11:42
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kotlin
VIN: PD37692

#23

Post autor: doubleB »

Tylko z tego co widzę, błędy miałem wcześniej na dolotowym i to jego najprawdopodobniej wymieniałem. Hmm... jutro to sprawdzę. Nie zapisałem tego, ale najprawdopodobniej tak było. To może być od tego? Można te czujniki jakoś miernikiem czy coś sprawdzić?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#24

Post autor: maniek21112 »

Najpierw błąd miałeś na dolotowym, następnie zamieniłeś je miejscami i błąd przeszedł na wydech, więc powinieneś wymienić ten który był ostatnio na wydechu :P
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
doubleB
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 3 sty 18, 11:42
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kotlin
VIN: PD37692

#25

Post autor: doubleB »

Tylko nie pamiętam czy nie zamieniałem ich ponownie. Sprawdzę to jutro, ewentualnie zamienię ponownie miejscami ;)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#26

Post autor: maniek21112 »

To dość kluczowa kwestia :lol:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
doubleB
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 3 sty 18, 11:42
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kotlin
VIN: PD37692

#27

Post autor: doubleB »

Sprawdzę to oczywiście. I dam znać. Przypomniało mi się natomiast o jeszcze jednej rzeczy, otóż w Analog Value 4 mam dosyć wysoką wartość w Crankshaft adaptation inlet bank1

Obrazek
doubleB
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 3 sty 18, 11:42
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kotlin
VIN: PD37692

#28

Post autor: doubleB »

No i tak wertując internet się zastanawiam czy po wymianie tylu czujników, nie powinienem przeprowadzić jakiejś adaptacji?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#29

Post autor: maniek21112 »

Możesz skasować, ale ogarnij te czujniki najpierw.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
doubleB
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 3 sty 18, 11:42
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kotlin
VIN: PD37692

#30

Post autor: doubleB »

Nowy czujnik jest na wylotowym (tym po lewej stronie). Czy ten to na pewno problem z czujnikiem skoro podczas normalnej jazdy błędy się nie pojawiają, a jedynie podczas procedury startu?
Dzisiaj auto odpaliło i działało normalnie, z tym że nie gazowałem na zimnym, więc nie wiem czy problem ustąpił. Zastanawiam się natomiast jaki wpływ miała na to dodatnia temperatura(+2 st. C) i to, że gasiłem auto na benzynie a nie na gazie. Będę badać temat dalej ;)
Jak wygląda procedura adaptacji? Auto ma być zimne? Kasować wszystko jak leci? Jest to gdzieś dobrze opisane?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”