N42B20 (Rechot na zimnym) VANOS/ROZRZĄD/POMPA OLEJU

mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#121

Post autor: mariryb »

Palec11 pisze: 23 sierpnia jadę do mechanika i bd zrywał pokrywę zaworów i będziemy szukać przyczyn rechotu
To nie będzie Swapa?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#122

Post autor: Palec11 »

mariryb pisze:
Palec11 pisze: 23 sierpnia jadę do mechanika i bd zrywał pokrywę zaworów i będziemy szukać przyczyn rechotu
To nie będzie Swapa?


Nie swapa niestety nie bedzie i to juz jest przybiete i postanowione i koniec tego tematu na amen chyba ze moj n42 sie rozpadnie. Trudno o jakis konkretny silnik zachodu z tym co nie miara jezdzic po jakis wsiach krzycza za to kolosalne pieniadze ... w samym lublinie to za same czesci 6500 tysiaca chca za 2.5... a znowu nie bd jechal pol polski ... wiec temat zamkniety. N42 duzo nie potrzebuje zeby wszystko bylo porobione jezdzi dziala oleju nie pije tyle gaz zaloze za free bd jezdzil tyle.
damiang

#123

Post autor: damiang »

ja swojego n46 też chwilowo leczę, za ciężki temat ten swap. Ciekawe jak się zachowa na nowym silniczku vvt :-)
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#124

Post autor: Palec11 »

damiang pisze:ja swojego n46 też chwilowo leczę, za ciężki temat ten swap. Ciekawe jak się zachowa na nowym silniczku vvt :-)

Daj znać czy wymiana Ci coś da ;) Jakoś kilka dni temu chyba na głównej się mijaliśmy :) ( a przynajmniej mijałem praktycznie identycznego compacta jak twój )
damiang

#125

Post autor: damiang »

Oki, napisze jakie efekty. Nie liczę na ogólny przyrost mocy tylko na płynniejsze zachowanie silnika i żeby przyspieszał wcześniej niż te 2000 obrotów. Po głównej nie jeżdżę także to nie ja :-)
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#126

Post autor: Palec11 »

Dobra Vanos ssący wymieniony jutro się dowiemy czy będzie rechot z rana ... Idę błędy z kompa skasować ... Jest coś takiego w N42 jak adaptacja VANOS-a ? i ja to zrobić ?
damiang

#127

Post autor: damiang »

Ssący? Stawiam DIS'a i będę testował vanosy, bo jest taka możliwość w nim. Blokady masz czy u mechanika robiłeś?

Wymieniłem silniczek valvetronica na nowy VDO + nowe świece Denso IK20TT i kompletnie to samo co wcześniej...
Z plusów przynajmniej mam czysto w głowicy, nie widać uszkodzeń, krzywki nie porysowane i nie wytarte, łańcuch sztywny jak... :-)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 sie 17, 11:50 przez damiang, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#128

Post autor: Palec11 »

Czaje ... Ja robiłem wymieniałem u znajomego mechanika Idę błędy kasować i podszybie wymieniać pośmigam trochę sprawdzę czy nadal błędy wyskakują i będziemy kminić dalej ewnetualnie.
damiang

#129

Post autor: damiang »

Vanosa się nie kalibruje. Byle błędy skasować przed pierwszym odpałem. Można tylko np. DIS'em uaktywnić poszczególne Vanosy żeby sprawdzić czy wydają jakieś dziwne dźwięki. Valvetronic się kalibruje (ustalenie pozycji min/max).

Przed rwaniem czapy do Vanosów będę jeszcze płukał elektrozawory.
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#130

Post autor: Palec11 »

Damiang warto by było się spotkać i porównać nasze silniki jak pracują :) ja mam teraz urlop na PW Ci kontakt dam mogł byś podjechać do mnie. Chociaż Ty chyba masz mój nr :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”