N42 odpalił, zgasł i nie odpala

adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#1

Post autor: adrian23 »

Hej, mój problem polega na tym że auto normalnie jeździło do dziś, rano odpalił na zaniżonych obrotach ale po chwili wyrównał i pojechałem. Teraz gdy chciałem odpalić to zapalił i od razu zgasł, po czym nie można go już odpalić. Po godzinie też próbowałem ale obroty wskoczyły na 200 i od razu zgasł i dalej nie odpala.. Auto miało wymieniany rozrząd dwa tygodnie temu i naprawioną całą głowicę. Od czego zacząć? Wieczorem może uda mi się podłączyć kompa.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10338
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Pompa paliwa pracuje? Jest ciśnienie na wtryskiwaczach? Masz samo pb?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#3

Post autor: adrian23 »

tak tylko benzyna. Słychać na podszybiu tak jakby dopompowywało , próbuję odpalić, nie odpala, gaszę zapłon, odczekam moment i za kolejnym razem już nie słyszę tego dźwięku. Padniętą pompę pokaże na kompie? Wczoraj spokojnie zrobiłem 100 km, autostradą 160 nie było czuć żadnych spadków mocy, tylko przy odpaleniu zamiast wskoczyć na 1200 obrotów, wskoczył na jakieś 500-600 i po chwili wyrównał. Dziś już nie wyrównał i zgasł.. i tak stoi :(
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#4

Post autor: adrian23 »

Na kompie brak błędów, tylko czujnik poziomu oleju i sondy 271d i 271e ktore byly juz wczesniej .. to mam zagadkę :(
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10338
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Słychać pracę pompy w zbiorniku jak nie chce odpalić? Podnieś siedzisko kanapy.

Sprawdź przekaźnik pompy paliwa:
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AY71-EUR-10-2002-E46-BMW-318i&diagId=61_3403
Możesz go zamienić z tym od klaksonu, są takie same.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#6

Post autor: adrian23 »

Przekaznik jest ok, chyba pompa. Dopompowuje ale potem jest cisza..
damiang

#7

Post autor: damiang »

Pompa nie będzie pracowała na zapłonie jak ma ciśnienie, dobije sobie tylko jak spadnie i tyle. Zobacz w ISTA/DIS czy działa, można aktywować komputerem, lub podaj 12V na nią bezpośrednio z zapalniczki np. Zerwij czapę ustaw gmp i zobacz czy rozrząd nie przeskoczył.
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#8

Post autor: adrian23 »

zaciągnąłem do znajomego, powiedział na szybko że odpalił go po zapodaniu 12V a dziś ma zajrzeć do tej pompy.
wyczytałem że może być tak że paliwo zostało na w jednej części zbiornika a pompa słaba i nie zasysa?
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#9

Post autor: Palec11 »

Może być ale szalała by Ci wskazówka pokazująca paliwo czy pompka działa starczy przy daniu zapłonu posłuchanie czy takowa pracuje w tylnej kanapie.
Ja stawiam bym zastanawiał się czy przypadkiem mechanik co robił Ci głowicę i rozrząd czegoś nie sknoci ? Co Ci powiedzieli na te dolegliwości ? I na 100% masz błąd czujnika poziomu oleju ?? A nie np czegoś związanego z pompą oleju ?
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#10

Post autor: adrian23 »

paliwa niecałe pół baku więc raczej to nie możliwe. Ten sam mechanik przyjechał i przy nim sprawdzaliśmy błędy to tylko sonda i ten czujnik. Obydwa błędy były już przed robieniem głowicy więc nic nowego nie wyskoczyło. Obstawiają na pompę lub rozrusznik który nie kręci wałem, ale raczej pompę, po południu pompa powinna być już sprawdzona
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”