N42 kopci na niebiesko i spala olej

FrytoLudek
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 18, 22:55
BMW: V8iN42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nad wisłą

#1

Post autor: FrytoLudek »

Witam, moja bawarka 316i N42 kopci na niebiesko najczęściej przy ruszaniu i spala dość sporo oleju. Co może być przyczyną ?
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#2

Post autor: Dzidek90 »

Co znaczy spala dość sporo oleju ?
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#3

Post autor: Broder »

uszczelniacze zaworowe, nieleczone spowoduja zapieczenie pierscieni
Obrazek
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#4

Post autor: WKRENTEK77 »

A poszukać informacji na forum to nie łaska ,poczytać trochę i będzie wiadomo że do wymiany masz uszczelniacze zaworowe.
FrytoLudek
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 18, 22:55
BMW: V8iN42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nad wisłą

#5

Post autor: FrytoLudek »

Dzidek90 pisze: 16 sie 18, 21:07 Co znaczy spala dość sporo oleju ?
Przejechałem ok. 200km i wlałem ok. 650ml
Broder pisze: 16 sie 18, 21:07 uszczelniacze zaworowe, nieleczone spowoduja zapieczenie pierscieni
Orientujesz się jaki koszt wymiany w tym silniku ?
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#6

Post autor: Palec11 »

O panie ja to stawiam że silnik na złom albo do kapitalnego... Jak kopci na niebiesko i olej znika to najpierw sprawdzić czy uszczelka pod głowicą nie padła... A potem szukać dalej ... jak upg cała to uszczelniacze zaworowe lub pierścienie do wymiany ... Mi n42 pil 1l na 1000km i uszczelniacze wymienilem i był spokój ale auto czasem tylko "baka" puścilo małego. A u Ciebie niebieski dym... więc problem myślę że tkwi gdzie indziej ... Ale moim zdaniem kapitalny remont silnika.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”