n42 ciezko pali, gasnie

ODPOWIEDZ
qba_ony
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29/01/2018, 20:54
BMW: e46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: GLZ
Kontakt:

n42 ciezko pali, gasnie

Post autor: qba_ony » 08/06/2018, 21:40

Mam problem z autem przerobiłem kilkanaście postów ale nic nie pomogło. zapalając rano auto czasami zapali bez problemu, czasami zapali się obroty ok 6-7 tyś i zgaśnie, trwa to ok 2 sekundy, żeby ponowni go odpalić muszę piłować ok 1 minuty gazując i odpala. Jedzie normalnie nic nie przerywa. Sprawdzony pod rożnymi kompami pa soft, inpa i bosch brak błędów. Wymieniony czujnik położenia wału oryginał, wymieniona przepustnica i przepływomierz, filtr paliwa, sprawdzone świece oraz cewki bez uwag. doloty całe, pompa działa, ciśnienie prawidłowe. Na ciepłym silniku jak pojadę do sklepu również odwala jej i nie chce odpalić ponownie piłowanie.... co może być przyczyna? dodam że użyłem jeszcze środek do czyszczenia wtrysków zatankowałem PB98 bez zmian. Auto ma zamontowaną instalację LPG, odłączyłem lpg i jeździłem na samym PB tez nic to nie dało.


Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1648
Rejestracja: 15/04/2016, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: Palec11 » 09/06/2018, 0:10

Ciekawe jest to co piszesz na pewno daj znać jak znajdziesz rozwiązanie problemu. Rozrząd sprawdzany był ?? Ja miałem problem taki że auto za pierwszym razem nie chciało odpalać a za np 2-3 odpalało. Przyczyną była skrzynka dodatkowego + która po prostu jakimś cudem była przetopiona i oczko wtopiło się w plastik a ten gruby kabel był tak stopiony że ja to lekko palcem ruszyłem to przerwał się.

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2816
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 09/06/2018, 23:42

Sprawdzałeś czy odpali awaryjnie na lpg?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

qba_ony
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29/01/2018, 20:54
BMW: e46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: GLZ
Kontakt:

Post autor: qba_ony » 20/06/2018, 22:12

tak ale nic to nie daje, dzisiaj odłączyłem silnik od vvt i auto odpala. Dodam że zazwyczaj odpala ale czasami zawiesi się co może być przyczyną?(jak wszystko jest podłaczone)
Ostatnio zmieniony 22/06/2018, 5:28 przez qba_ony, łącznie zmieniany 1 raz.

qba_ony
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29/01/2018, 20:54
BMW: e46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: GLZ
Kontakt:

Post autor: qba_ony » 22/06/2018, 5:26

Przepraszam obroty 500/700. Wymieniłem również czujniki od wałków rozrządu ale nic to nie dało.
Prawdopodobnie problem jest z valvetronikiem, po odłączeniu kostki od silniczka vvt auto odpala oczywiście jest słabe. Sprawdziłem miernikiem i po przekręceniu zapłonu nie idzie prąd na silniczek. Wygląda że coś jest ze sterowaniem.
Pytanie czy za prace vvt odpowiada jedynie przekaźniki i moduł od vvt? czy też ECU?


Awatar użytkownika
Patryk0s
Posty: 8
Rejestracja: 18/02/2018, 15:02
BMW: E46 318i + LPG - touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Patryk0s » 23/09/2018, 20:24

Ciekawa sprawa. U mnie podobny problem. Jeszcze nie rozwiązałem zagadki ;/

Edit:
Jak odpinam przepływkę to odpala bez problemu.
Przepływomierz raczej mam sprawny. Na postoju 8-12 kg/h , przy dodawaniu gazu wartość rośnie, z przepływomierzem auto pali o wiele mniej gazu.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość