N42
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 maja 15, 8:17
- BMW: 316i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Witam,
Mam pytanie zwiazane z bledem 285A - silnik VVT. Od jakiegos czasu wyskakuje taki blad wiem ze te silnik po pewnym czasie/przebiegu moze byc do wymiany, ale w moim przypadku blad wystepuje nie reguralnie. Kiedys myslalem ze jest juz po nim bo nie dalo rady wykasowac bledu w INPA. W akcie deperacji poruszalem kablami ktore ida do silniczka i ku mojemu zdumieniu blad wykasowalem. Jezdzilem 1,5 miesiaca i bylo ok. Moje pytanie jezeli silniczek jest uszkodzony to go wymienie, ale przed wymiana chcialem sie dowiedziec moze ktors z was mial podobny problem. Moze wystarczy sprawdzic jakies kostki, przewody, gniazda itp. Co mam sprawdzic zeby upewnic sie ze to napewno silniczek a nie jakas spr z instalacja??
Mam pytanie zwiazane z bledem 285A - silnik VVT. Od jakiegos czasu wyskakuje taki blad wiem ze te silnik po pewnym czasie/przebiegu moze byc do wymiany, ale w moim przypadku blad wystepuje nie reguralnie. Kiedys myslalem ze jest juz po nim bo nie dalo rady wykasowac bledu w INPA. W akcie deperacji poruszalem kablami ktore ida do silniczka i ku mojemu zdumieniu blad wykasowalem. Jezdzilem 1,5 miesiaca i bylo ok. Moje pytanie jezeli silniczek jest uszkodzony to go wymienie, ale przed wymiana chcialem sie dowiedziec moze ktors z was mial podobny problem. Moze wystarczy sprawdzic jakies kostki, przewody, gniazda itp. Co mam sprawdzic zeby upewnic sie ze to napewno silniczek a nie jakas spr z instalacja??