Może ktoś już ją widział ? Pomoc przy wyborze pierwszego E46

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
lilbartek1
Posty: 4
Rejestracja: 23 mar 18, 21:35
BMW: Jak kupię to wpiszę
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica

#1

Post autor: lilbartek1 »

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10336
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Braki w przednim zderzaku, więc przydałoby się zdjęcie pod maską, kierownica wygląda jakby ją ktoś gryzł i została odmalowana. Zdjęcia nie pozwalają za dużo zobaczyć.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#3

Post autor: WKRENTEK77 »

Treść ogłoszenia to typowe lanie wody biorac pod uwagę te obrobione zdjęcia to może być faktycznie cudo jak zobaczysz na żywo.Poza tym motor mówiąc delikatnie nie należy do udanych .
lilbartek1
Posty: 4
Rejestracja: 23 mar 18, 21:35
BMW: Jak kupię to wpiszę
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica

#4

Post autor: lilbartek1 »

Pojemność jaka mnie interesuje to od 1,8do 2,0 . Benzyna. Więc jaki motor radzicie ? Z racji tego ,że to moje pierwsze BMW chciałbym zaczerpnąć wiedzy od Was.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10336
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Jeżeli wchodzi w grę r6 i przedlift to 2.0 150km. Poliftowe 1.8 i 2.0 to bliźniacze jednostki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#6

Post autor: Palec11 »

Wszystko zależy od tego czego potrzebujesz ja mam np 2.0 po lificie N42 i do jazdy spokojnie wystarcza po prostu zwykłe cywilne auto. Na BMW po lifcie z silnikiami N42 trzeba byś ostrożnym bo jak ktoś nie dbał o te motory to może być jeden wielki problem. Ja np z perspektywy czasu mam już około 2lata moje BMW jednak wybrał bym 2,5 albo 3.0 ale przy zakupie tych silników zwłaszcza 3.0 również trzeba zachować szczególną ostrożność. Ja nawet jestem w stanie się pokusić o stwierdzenie że kupując E46 co byś nie brał musisz dokonać mądrego zakupu bo każdy silnik benzynowy w E46 (poza chyba M43) lubi łykać olej i w każdej opcji naprawa tego jest dosyć droga (w 2,5 i 3.0 zazwyczaj trzeba robić kapitalny remont albo wmawiać sobię że M54 musi pić olej) W 2.0 wygląda to troszkę inaczej ale ogarnięcie picia oleju też jest dosyć drogie i w N42 lubi się rozrząd rozsypać. Tak jak mówię co byś nie kupił ważne jest kto jak dbał.
Mały01

#7

Post autor: Mały01 »

Miałem bmke w tym silnikiem i złego słowa nie mogę powiedzieć, może akurat dobrze trafiłem bo znam opinie i wady tego silnika z forum i kupując taki silnik trzeba mieć to na uwadze, ale w kasie jaką miałem do dyspozycji nic lepszego nie mogłem kupić-a lepiej było odłożyć i kupić coś większego. Jednak po czasie i zapoznaniu się trochę z tą marką polecałbym ci kupić jakieś r6, tak jak wyżej 2.0 150km albo 2,5 M52. Nawet jeśli miałoby być starsze. Jeśli chodzi o ogłoszenie to zdjęcia tak obrobione ze szok -typowo dla kogoś kto kupuje "oczami". Ponoć rozrząd i uszczelniacze zrobione-czyli największe wady tego silnika, ale...? niech się wypowiedzą lepsi znawcy niż ja. Po co ktoś robi takie kosztowne naprawy i sprzedaje auto?

Ps, ja swoją zrobiłem jakieś 20tyś km więc nie dużo żeby się wypowiadać wiele o silniku, ale z silnikiem nie miałem większych problemów( tylko przepływka i uszczelnienie silnika bo się pocił) lane dobre oleje itp. a nowemu właścicielowi posypał się rozrząd po 6tys. gdzie auto serwisowałem na bieżąco u pewnego mechanik na dobrych częściach i nikt by nie przepuszczał że taki nr wywinie.
lilbartek1
Posty: 4
Rejestracja: 23 mar 18, 21:35
BMW: Jak kupię to wpiszę
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica

#8

Post autor: lilbartek1 »

Ok. Czyli skupić się tylko ma 2,0ale 150km. Ewentualnie 2,2 tylko te pie###ne OC będzie chyba dużo wyższe. Ale pewności nie mam. A może ktoś z Was ma jakieś dobre egzemplarze do oddania😉. Dziękuję za ostudzenia głowy.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”