Mechanik- Katowice/Sosnowiec/D.Górnicza/Będzin
: 27 lip 17, 15:09
Witam poszukuje jakiejś kliniki BMW ,która zajmie się dwoma błędami ,a mianowicie:
171 dopasowanie składu mieszanki górna granica multiplikacyjna
141 regulacja lambda przy ograniczonej regulacji
Objawy to nierówna praca silnika na rozgrzanym silniku oraz przy depnięciu pojawia się dymek co skutkuje potem nalotem sadzy na końcówkach tłumika.
Po podpięciu pod kompa również niepokojące są parametry sondy 0.01V na pierwszej oraz wysoka temp. ECU(termostat nie pokazuje żadnych objawów ponieważ ponieważ po rozgrzaniu silnika wskazówka dochodzi do 90C i basta)
Dowiedziałem się tylko tyle ,że czujnik od ECU ten co jest pod dolotem może być walnięty co za tym idzie pierwsza sonda wariuje i samochód dostaje złą mieszanke paliwa i silnik przechodzi w tryb awaryjny ale czy to prawda?
171 dopasowanie składu mieszanki górna granica multiplikacyjna
141 regulacja lambda przy ograniczonej regulacji
Objawy to nierówna praca silnika na rozgrzanym silniku oraz przy depnięciu pojawia się dymek co skutkuje potem nalotem sadzy na końcówkach tłumika.
Po podpięciu pod kompa również niepokojące są parametry sondy 0.01V na pierwszej oraz wysoka temp. ECU(termostat nie pokazuje żadnych objawów ponieważ ponieważ po rozgrzaniu silnika wskazówka dochodzi do 90C i basta)
Dowiedziałem się tylko tyle ,że czujnik od ECU ten co jest pod dolotem może być walnięty co za tym idzie pierwsza sonda wariuje i samochód dostaje złą mieszanke paliwa i silnik przechodzi w tryb awaryjny ale czy to prawda?