mChat

  • Rafiiwczoraj, 12:34
    dawajcie forumowy zlot w lublinie!!!!!!!!
  • Palec11wczoraj, 12:37
    Jak będziecie grzeczni to szamę zorganizuje :D
  • D3jwwczoraj, 12:37
    :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:
  • Palec11wczoraj, 12:37
    Tylko bez yajnika bo jego nie lubię :D
  • Palec11wczoraj, 12:38
    A dziek się pozłości pozłości pomarudzi i mu przejdzie ^^ dostanie sztukę mięsa i cicho będzie siedział 8)
  • D3jwwczoraj, 12:39
    wymieniać regulator napięcia, czy wystarczą same szczotki?
  • Palec11wczoraj, 12:39
    D3jw pisze: wymieniać regulator napięcia, czy wystarczą same szczotki?
    Ja bym całość robił żeby spokój był :P
  • isolatowczoraj, 12:39
    słabo ładuje?
  • D3jwwczoraj, 12:40
    oryginalny nie jest już produkowany, to jaki kupić?
  • isolatowczoraj, 12:40
    dobrze Palec pisze, jak juz robisz to rób calość, czyli szczotki, lozyska itd.
  • D3jwwczoraj, 12:40
    isolato pisze: słabo ładuje?
    tak wczoraj włączyłem z ciekawości test w zegarach i było 13.7v.
  • D3jwwczoraj, 12:41
    chcę wymienić na razie tylko komutator i regulator napięcia lub szocztki w regulatorze
  • isolatowczoraj, 12:41
    powiem Ci ze ja mam koło 14V, przy rozgrzanym ponizej 14, wymieniłem same szczotki i niewiele to dało ;) ale jezdze tak od kiedy mam auto wiec juz 5 rok
  • D3jwwczoraj, 12:43
    to kupie sam regulator pytanie jaki
  • Palec11wczoraj, 12:43
    Z ciekawości i ja sprawdzę ładowanie przypomnisz d3jw który to test w zegarach ? 7 ?
  • Palec11wczoraj, 12:44
    I ile powinno być na odpalonym silniku ?? Przerabiałem to w N42 ale już nie pamiętam a nie chce mi się szukać
  • D3jwwczoraj, 12:44
    9
  • D3jwwczoraj, 12:45
    7 to temperatura
  • isolatowczoraj, 12:45
    14 z hakiem ma być
  • isolatowczoraj, 12:46
    tylko poczekaj az sie zagrzeje bo na zimnym bedzie wyzej ;)
  • D3jwwczoraj, 12:48
    kiedys wyjmowalem alterantor do wymiany uszczelki podstawy filtra ale nie chcialo mi sie go rozbierać
  • Palec11wczoraj, 12:58
    No u mnie alternator padł zapewne przez to że zbiorniczek mi pękł w takim miejscu że cały płyn chłodniczy wystrzelił prosto w alternator ;/
  • Maateuszwczoraj, 13:04
    :witam:
  • Palec11wczoraj, 13:05
    :witam:
  • scghostwczoraj, 14:39
    :lol:
  • scghostwczoraj, 14:39
    Lubię tą wiadomość
    Palec11 pisze: No u mnie alternator padł zapewne przez to że zbiorniczek mi pękł w takim miejscu że cały płyn chłodniczy wystrzelił prosto w alternator ;/
  • piotr850514wczoraj, 21:46
    :siema:
  • piotr850514wczoraj, 21:46
    ale ciszaa
  • Palec11wczoraj, 22:41
    Panowie czym najlepiejbkierunki te co sa na blotnikach wypolerowac zeby takie matowe nie byly ?
  • D3jwwczoraj, 22:57
    niczym
  • D3jwwczoraj, 22:57
    ładnie zmatowić i psiknąć lakierem bezbarwnym jakimś od promieni uv
  • scghostwczoraj, 23:52
    tym co kazdy plastik
  • D3jw45 min temu
    Obrazek
  • D3jw45 min temu
    palec znalazłem twoją na 18 :lol:

Kto czatuje

Odświeżanie co 300 sekund