mChat

  • D3jwwczoraj, 18:03
    styling 128
  • D3jwwczoraj, 18:05
    149
  • D3jwwczoraj, 18:05
    172
  • Jakub1179wczoraj, 18:07
    A te z ogłoszenia to ori czy jakiś Chińczyk ?
  • D3jwwczoraj, 18:08
    wyglada podobnie do 135 ale to nie 135
  • D3jwwczoraj, 18:09
    więc raczej china
  • Jakub1179wczoraj, 18:10
    A szerokość jaka do e60 najlepsza ? 8,5 J nie wąskie z et 20.?
  • Jakub1179wczoraj, 18:13
    Po czym najlepiej poznać czy to ori czy Chińczyk ?
  • D3jwwczoraj, 18:49
    zapytać sprzedająceg
  • D3jwwczoraj, 18:49
    o
  • D3jwwczoraj, 18:50
    225/45 na 9.5j będzie spoko? :D
  • adamusiekwczoraj, 19:28
    D3jw pisze: wyglada podobnie do 135 ale to nie 135
    bo to pewnie jest 166
  • D3jwwczoraj, 20:02
    adamusiek pisze:
    D3jw pisze: wyglada podobnie do 135 ale to nie 135
    bo to pewnie jest 166
    nawet jeśli tak, to repliki
  • adamusiekwczoraj, 21:17
    D3jw pisze:
    adamusiek pisze:
    D3jw pisze: wyglada podobnie do 135 ale to nie 135
    bo to pewnie jest 166
    nawet jeśli tak, to repliki
    to na pewno
  • Blackawczoraj, 23:27
    D3jw pisze: 225/45 na 9.5j będzie spoko? :D
    za duzy naciag
  • Blackawczoraj, 23:28
    ja mam na e60 na 9,5j 255/35 i bede zmienial na 275 bo srednio to wyglada taka naciegnieta opona :P przynajmniej na s172
  • Jakub1179dzisiaj, 12:54
    I chu* zapiekły się śruby wczoraj z tylu to samo ale dało rade, tutaj zjechałem ja w koło i nie poszła teraz chyba nastawać zostało albo rozwiercic ale to już za tydzień zrobię
  • Jakub1179dzisiaj, 12:54
    Ile na warsztacie biorą za takie rzeczy ? Albo za wymianę klocków ?
  • scghostdzisiaj, 13:08
    :lol:
  • D3jwdzisiaj, 15:22
    Ja myślałem o jeszcze węższej niż 225 :lol:
  • D3jwdzisiaj, 15:25
    Jakub1179 pisze: I chu* zapiekły się śruby wczoraj z tylu to samo ale dało rade, tutaj zjechałem ja w koło i nie poszła teraz chyba nastawać zostało albo rozwiercic ale to już za tydzień zrobię
    od czego o robiłeś? :shock:
  • D3jwdzisiaj, 15:25
    Obrobiles*
  • D3jwdzisiaj, 15:26
    Przecież prowadnice jarzma są nie do ruszenia.. Wystarczy hex 7 lub odpowiedni torx i wszystko pójdzie
  • scghostdzisiaj, 17:41
    :evil:
  • Jakub1179dzisiaj, 21:36
    Śruba od koła
  • Jakub1179dzisiaj, 21:38
    Nie wiem dlaczego się tak zapiekły, tydzień temu przekładałem koła i było wszystko okej, smarowalem śruby złotym smarem przed wkręceniem może od tego
  • Kracatydzisiaj, 21:39
    witam wszystkich jestem tu nowy oraz również nowym posiadaczem E46. Czy może mi ktoś z was powiedzieć jak włączyć menu servisowe radia, bo czytałem i na forum i filmiki otwierałem i do tego menu nie mogę wejść
  • D3jw7 minut(y) temu
    Jakub1179 pisze: Nie wiem dlaczego się tak zapiekły, tydzień temu przekładałem koła i było wszystko okej, smarowalem śruby złotym smarem przed wkręceniem może od tego
    co XD
  • D3jw5 minut(y) temu
    jak jest miejsce to trzeba przyspawać do niej nakrętke i wykręcić, jak nie to pozostaje rozwiercić i wymiana piasty z łożyskiem
  • Szczurson4 minut(y) temu
    Boże mój, co ja czytam!
  • Szczurson3 minut(y) temu
    Ile razy już odkręcałem śruby i nigdy nie miałem z tym problemu. Ale po co jakikolwiek smar...
  • Szczurson3 minut(y) temu
    Ja odkręcam zawsze w ten sam sposób. Dobrze mocuję klucz, a następnie z buta i zawsze ruszy.
  • D3jw3 minut(y) temu
    już prędzej bym się spodziewal ze obrobił śrubę od jarzma, albo otwór w prowadnicy zacisku
  • Szczurson2 minut(y) temu
    D3jw pisze: już prędzej bym się spodziewal ze obrobił śrubę od jarzma, albo otwór w prowadnicy zacisku
    No, z tymi też się męczyłem po raz pierwszy.
  • D3jwchwilę temu
    i nigdy niczym nie smarowałem

Kto czatuje

Odświeżanie co 300 sekund