Mam pytanie odnośnie błędu P1622 . Proszę o pomoc

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Rafal1983
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 18, 20:30
BMW: 323i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Hajnowka
VIN: AZ44638

#1

Post autor: Rafal1983 »

Witam serdecznie . Mam skromny problem z moja babcią . A dokładnie chodzi o błąd P1622 który powoduje zapalenie się ,,checka " . Dodatkowo blad 1bank i 2 bank .Nie wiem czy mechanik już nie kombinuje motor to 323i z lpg . Regenerowałem już listwy wstryskow i po tygodniu znów to samo . Co powinienem zrobić bo z tego co wyczytałem to błąd ten sygnalizuje uszkodzenie termostatu i czujnika temperatury cieczy .Sprawdzalem przewody chłodnicy i górny jest bardzo twardy . Jakiej firmy polecacie termostat nie chciał bym oszczędzać ale i nie wpędzać się w niepotrzebne koszty .
Załączniki
Mam pytanie odnośnie błędu P1622 . Proszę o pomoc - IMG_1619.JPG
Mam pytanie odnośnie błędu P1622 . Proszę o pomoc - IMG_1565.JPG
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Podepnij go pod inpa i wklej błędy, narazie to domysły. Podejrzewam, że chodzi o błędy 227 i 228, ich przyczyną jest z reguły lewe powietrze, pompa paliwa lub w tym przypadku źle wystrojona instalacja lpg. Trzeba obejrzeć korekty paliwowe, to sporo powie. Aby wykluczyć lpg trzeba skasować adaptacje, zakręcić gaz (odpiąć cewkę), zrobić 100 km na pb i obejrzeć korekty paliwowe, ale już brak błędów wyjaśni sprawę. Termostat wahler lub behr.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Rafal1983
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 18, 20:30
BMW: 323i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Hajnowka
VIN: AZ44638

#3

Post autor: Rafal1983 »

No właśnie sęk w tym ze kiedy jeżdżę na Bp check sam gaśnie ( nie ma konieczności kasowania)już to sprawdzałem . Postaram się podpiąć pod inpa jutro . Zastanawia mnie sprawa tych przewodów które są naprawdę bardzo twarde . A z miesiąc temu rozerwało mi górny przewód . Czyli mam rozumieć ze termostat nie jest przyczyna tego błędu i jest do wymiany ? Dzięki za szybką odpowiedź !
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Jeden z błędów dotyczy prawdopodobnie grzałki termostatu, ale to nie przyczyna check'a, trzeba dodatkowo przeanalizować temperaturę w teście 7.0 podczas jazdy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”