Yo
Tajle doszły i w poniedziałek rozpocząłem 'zabawe'
Na pierwszy ogień mycie na dwa wiadra
Następnie usuwanie smoły
Nie mogło się oczywiście obyć bez glinkowania
Jak każdy koleś wie... na sucho ni chu... chu... nie pojedzie więc użyłem
Buma była już gotowa do wjechania na garaż i rozpoczęcia prac. Zakupiłem KRAUSA DB5800s (myślałem nad czym budżetowym, ale postanowiłem dopłacić i kupić coś z dołu górnej polki) jestem mega zadowolony z pracy ta maszyna i mogę ja jak najbardziej polecić. Głębokich rys oczywiście szybko nie wytniemy, ale większość głębokich średnie i małe łatwo dały się usunąć.
Oczywiście każdorazowo po wypracowaniu pasty, pad został przedmuchany i wyczyszony sprężonym powietrzem.
Prace zakończyłem na jednoetpowej polerce One Step Pomaranczony SuperShine + CarPro ClearCur efekt był megazadowalajacy więc nie było sensu na Finish którego próbowałem a za wiele nie wnosił.
Kupilem także dodatkowy talerz 75mm.
Mialem w planach dwu etapowa korekte więc kupilem pady od SuperShine Biały (extra twardy), Pomarańczowy (twardy), Żółty (miękki) w rozmiarach 130/150mm oraz 80/100mm.
Do tego pasty od CarPro Cut i Polish, oraz do odtluszczenia i docierania pasty IPA.
Docierania fibrami bez szwowymi.
Na koniec oczywiście lakier zabezpieczony woskiem Soft99 Fusso 12 miesięcy
W skrócie
PRZED
PO
Ciężko uchwycić aparatem rysy na białym lakierze...
Kilka foto z efektu prac
Jak dla mnie jestem mega zadowolony!
Dziękuję panu MXNowicki za wiele ciekawych filmików instruktazowych które okazały się być mega pomocne, oraz MrCleaner za dostarczone produkty oraz profesjonalną poradę podczas ich wyboru.
Jeśli ktoś z okolicy jest chętny na korekte to zapraszam.