M54B25 kompresor 325CI

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
klaku007

#11

Post autor: klaku007 »

Mi się wydaje że on działa tylko przy pełnym bucie aby się check engine nie wyswietlal, podobno wtedy sondy nie działają :-P więc pewnie jak by to zestroic dzialalo by ok

Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
TomekC
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 16 sie 12, 16:19
BMW: E46 318I + LPG
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: MIECHÓW

#12

Post autor: TomekC »

MARC nie oglądałem wcześniej filmiku , ale tu widzę całkiem co innego niż w opisie - kreci się cały czas ale tu pewnie chodzi tylko o pokazanie działania kompresora , ale nadal wydaje mi się że autorowi chodziło o załączanie przy pewnych obrotach poza tym pasek coś lata na boki :)
lucasp
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 2 lip 11, 20:21
BMW: e46 328
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#13

Post autor: lucasp »

Kupujesz zestaw który się odpala tylko przy max bucie bo tylko w tedy fabryczny ecu ogarnia te doładowanie. Dozbierasz kasy i można to wystroić np. EcuMasterem, wywalić przepływomierz i zastąpić mapsensorem i zestroić by ecumaster odpalał dopiero kompresor gdy przekroczy się daną wartość obciążenia co ma większy sens. Dopiero gdy dociśniemy gazu to startuje kompresor i np. dopiero od 1800RPM. Gdy będzie pod górkę przy mniejszym przyciśnięciu pedału kompresor się nam uruchomi. Dodatkowo podpięta sonda AFR pozwoli podlać więcej paliwa by nie uszkodzić silnika jeżeli będzie za wysoka temperatura spalania rozłączy kompresor.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#14

Post autor: MARC »

lucasp pisze:Kupujesz zestaw który się odpala tylko przy max bucie bo tylko w tedy fabryczny ecu ogarnia te doładowanie. Dozbierasz kasy i można to wystroić np. EcuMasterem, wywalić przepływomierz i zastąpić mapsensorem i zestroić by ecumaster odpalał dopiero kompresor gdy przekroczy się daną wartość obciążenia co ma większy sens. Dopiero gdy dociśniemy gazu to startuje kompresor i np. dopiero od 1800RPM. Gdy będzie pod górkę przy mniejszym przyciśnięciu pedału kompresor się nam uruchomi. Dodatkowo podpięta sonda AFR pozwoli podlać więcej paliwa by nie uszkodzić silnika jeżeli będzie za wysoka temperatura spalania rozłączy kompresor.
Gratuluję!
Ostatni post ma prawie rok...
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”