M54B22 wydech przelot

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
SelectoSK
Bywalec forum
Posty: 118
Rejestracja: 3 mar 17, 16:56
BMW: E46 330CI
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#11

Post autor: SelectoSK »

Broder pisze:
SelectoSK pisze:Niektórzy zapominają że to są kilkunastoletnie konstrukcje które i tak nie trzymają fabrycznych osiągów, zwłaszcza 2.2L.
Rozwin o co chodzi z tym "zwlaszcza 2.2 "
Wiedziałem :D Najmniejszy silnik w stajni.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#12

Post autor: MARC »

M54b30 mają tendencję do nie trzymania mocy natomiast 2.2 są ok.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#13

Post autor: Broder »

SelectoSK pisze:
Broder pisze:
SelectoSK pisze:Niektórzy zapominają że to są kilkunastoletnie konstrukcje które i tak nie trzymają fabrycznych osiągów, zwłaszcza 2.2L.
Rozwin o co chodzi z tym "zwlaszcza 2.2 "
Wiedziałem :D Najmniejszy silnik w stajni.
SelectoSK pisze:Te forumowe teorie na temat inżynierii mechanicznej momentami są śmieszne.
:good:
Obrazek
SelectoSK
Bywalec forum
Posty: 118
Rejestracja: 3 mar 17, 16:56
BMW: E46 330CI
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#14

Post autor: SelectoSK »

Pięknie mnie złapałeś za słówko. Przepraszam, teoria o spadku mocy po przelocie za pierwszym katem jest pro, plus nikt nie poruszył tematu kolektora :> Nic tylko wejść do wanny i odkręcić gorącą wodę...

Edit: Cała ta teoria to jedno wielkie G. Osoba która tak twierdzi oby nigdy nie brała się za komercyjną budowę wydechów.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”