Taka jak w książce "Sam naprawiam".Jan5 pisze:jaka fabryczna i dopuszczalna kompresja na cylindrach dla m54b30?
Te dane znajdziesz ogólnie w necie w danych technicznych silnika.
Powiedz lepiej jaki masz problem, może wtedy coś zaradzimy.
Taka jak w książce "Sam naprawiam".Jan5 pisze:jaka fabryczna i dopuszczalna kompresja na cylindrach dla m54b30?
jak dzwoniłem po serwisach bmw to jedni mówili o castrolu 10w60 a drudzy ze tak zajadę panewki i vanosa. Boje się też zrobić płukankę, u mnie podobne zużycie oleju.marcin taxi pisze:I ja też mam problem ze znikającym olejem, jezdziłem na motulu x-cess 5w40 i spalił mi ponad 3 litry na 12000. Nie jest tragicznie, ale zmieniłem na motula 10w60 i zobaczę jaki będzie efekt tej zmiany. Mam wyrzuty sumienia czy nie jest za gęsty i będzie gorzej dla całego silnika.
swój problem opisałem dosyć rozlegle kilka postów wyżej, patrzyłem w sam naprawiam i nie znalazłem więc wolę się tu zapytać niż czytać 400stron, na stronie 200 jest to niby opisane ale szkoda szczepic ryjaMARC pisze:Taka jak w książce "Sam naprawiam".Jan5 pisze:jaka fabryczna i dopuszczalna kompresja na cylindrach dla m54b30?
Te dane znajdziesz ogólnie w necie w danych technicznych silnika.
Powiedz lepiej jaki masz problem, może wtedy coś zaradzimy.
Proszę załóż osobny temat.Jan5 pisze:swój problem opisałem dosyć rozlegle kilka postów wyżej, patrzyłem w sam naprawiam i nie znalazłem więc wolę się tu zapytać niż czytać 400stron, na stronie 200 jest to niby opisane ale szkoda szczepic ryjaMARC pisze:Taka jak w książce "Sam naprawiam".Jan5 pisze:jaka fabryczna i dopuszczalna kompresja na cylindrach dla m54b30?
Te dane znajdziesz ogólnie w necie w danych technicznych silnika.
Powiedz lepiej jaki masz problem, może wtedy coś zaradzimy.