m54 operacje pozakupowe

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#11

Post autor: Broder »

W m54 powonna byc zaslepka, m52tu ma tam puszczone podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa na listwie
Obrazek
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1680
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#12

Post autor: Szczurson »

Broder pisze: 4 paź 18, 14:24 W m54 powonna byc zaslepka, m52tu ma tam puszczone podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa na listwie
Troszkę nie w temacie, ale tak spytam. Jakie będą objawy nieszczelności na tym wężyku w M52?
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
winzent
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 18 wrz 18, 22:17
BMW: 330i touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#13

Post autor: winzent »

Broder pisze: 4 paź 18, 14:24 W m54 powonna byc zaslepka, m52tu ma tam puszczone podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa na listwie
Dzięki serdeczne za info! Składam ten szjet.
winzent
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 18 wrz 18, 22:17
BMW: 330i touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#14

Post autor: winzent »

a i jeszcze jedna dość istotna kwestia, a mianowicie brak disy. Czy to odpowiada za przygaszanie, przyduszanie, podczas np ruszania przy niskich obrotach przy dodawaniu gazu? Za co generalnie odpowiada disa? Zmienna długość/pojemność dolotu to lepszy power od dołu? Idzie w parze z mniejszym spalaniem? Czuje że wypada zainwestować w to ustrojstwo...
winzent
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 18 wrz 18, 22:17
BMW: 330i touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#15

Post autor: winzent »

..i pytanie jeszcze jedno, czy to normalne że pokrywa zaworów od wewnątrz jest ostro za*ebana "błotem" z oleju, gruba twarda warstwa starego? Czy to np nie efekt nie działającej odmy, etc..
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

To efekt interwałów longlife :x disa oczywiście poprawia dół.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
winzent
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 18 wrz 18, 22:17
BMW: 330i touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#17

Post autor: winzent »

faak.. no ale tak, oszczędny niemiec. Dzięki wielkie jeszcze raz za informacje.
Napisz odpowiedź

Wróć do „Ogólne”