M52tub25 Odma? OIL CATCH TANK + logowanie INPA

zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#61

Post autor: zbojna »

Jarando pisze:Jak możesz wrzuć jeszcze filmik z korekt wtryskiwaczy na jałowych obrotach.
Mam pewne podejrzenie.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Na tym ostatnim filmiku od 1:45 do 2:03 jest właśnie na jałowym...

A i pytanie teraz widzę na filmiku jak koleś wsadza odme odrazu z tym środkowym przewodem?? Wy tez tak robiliście? Zobaczcie na tym filmiku od 17:06
https://www.youtube.com/watch?v=DW3bHeTbZV4
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#62

Post autor: MARC »

Tak ponieważ ten przewód nie Wystarczy tylko wcisnąć ale trzeba go przekręcić o 90 stopni dopiero wtedy jest poprawnie zamontowane i zablokowany na swoim miejscu
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#63

Post autor: Jarando »

Nie sprecyzowałem swojej prośby.
Skasuj wszystkie adaptację w DME, odpal silnik i nagraj same korekcje wtryskiwaczy, od momentu odpalenia silnika.
Tak z 5 minut wystarczy.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#64

Post autor: zbojna »

MARC pisze:Tak ponieważ ten przewód nie Wystarczy tylko wcisnąć ale trzeba go przekręcić o 90 stopni dopiero wtedy jest poprawnie zamontowane i zablokowany na swoim miejscu

O ja p...a ja tyle się nagimnastykowałem aby to zrobić pod kolektorem i cale łapy kaleczyłem a wystarczyło w taki sprytny sposób, bylem pewny ze tak nie wejdzie....

Jarando pisze:Nie sprecyzowałem swojej prośby.
Skasuj wszystkie adaptację w DME, odpal silnik i nagraj same korekcje wtryskiwaczy, od momentu odpalenia silnika.
Tak z 5 minut wystarczy.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Zrobie to jutro już, a powiedz jakie masz podejrzenia? I na ciepłym czy na zimnym silniku?
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#65

Post autor: Jarando »

zbojna pisze:Zrobie to jutro już, a powiedz jakie masz podejrzenia?
Powiem, jak wrzucisz te korekty wtryskiwaczy ;)
zbojna pisze: I na ciepłym czy na zimnym silniku?
Może być na ciepłym.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#66

Post autor: adrian23 »

u mnie sondy stały cały czas, nawet przy przygazówce. Teraz jest ok, Check zniknął.
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#67

Post autor: zbojna »

Ponownie złożone sposobem z filmiku.
Jarando pisze:
zbojna pisze:Zrobie to jutro już, a powiedz jakie masz podejrzenia?
Powiem, jak wrzucisz te korekty wtryskiwaczy ;)
zbojna pisze: I na ciepłym czy na zimnym silniku?
Może być na ciepłym.

Wrzucam korekty wtryskiwaczy, po skasowaniu adaptacji, od uruchomienia silnika parę minut cały czas na wolnych obrotach:

https://www.youtube.com/watch?v=t9ND1-urGtI&t=276s
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#68

Post autor: Jarando »

Teraz powiem co podejrzewam.
Sprawdź czy aby na pewno nie masz zamienionych wtyczek od sond lambda.
BANK 1 od cylindrów 1,2,3 BEFORE i AFTER.
BANK 2 od cylindrów 4,5,6 BEFORE i AFTER.
Możliwe, że BANK 1 BEFOR jest korygowany przez BANK 2 AFTER i analogicznie BANK 2 BEFORE jest korygowany przez BANK 1 AFTER.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#69

Post autor: zbojna »

Jarando pisze:Teraz powiem co podejrzewam.
Sprawdź czy aby na pewno nie masz zamienionych wtyczek od sond lambda.
BANK 1 od cylindrów 1,2,3 BEFORE i AFTER.
BANK 2 od cylindrów 4,5,6 BEFORE i AFTER.
Możliwe, że BANK 1 BEFOR jest korygowany przez BANK 2 AFTER i analogicznie BANK 2 BEFORE jest korygowany przez BANK 1 AFTER.
A po czym mam to poznac? Testowo je zamienic?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#70

Post autor: MARC »

zbojna pisze:
Jarando pisze:Teraz powiem co podejrzewam.
Sprawdź czy aby na pewno nie masz zamienionych wtyczek od sond lambda.
BANK 1 od cylindrów 1,2,3 BEFORE i AFTER.
BANK 2 od cylindrów 4,5,6 BEFORE i AFTER.
Możliwe, że BANK 1 BEFOR jest korygowany przez BANK 2 AFTER i analogicznie BANK 2 BEFORE jest korygowany przez BANK 1 AFTER.
A po czym mam to poznac? Testowo je zamienic?
Możesz tak zrobic.
Natomiast myślę że to nie bedzie rozwiązaniem tego problemu.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”