M52tub25 Odma? OIL CATCH TANK + logowanie INPA

Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#51

Post autor: Broder »

Podejrzewam ze polski OCT ProPerfekt bedzie szczelny. Chlopaki wiedza co robia , a ich manele montuje sporo osob z turbobmw.
Poza tym nie wiem jak w e46 bo nie testowalem, ale w e36 najwazniejsze bylo zaslepic dobrze strone ssaca czyli kolektor, a waz z pokrywy zaworow mialem puszczony w eter, nie bylo zadnego wypadania zaplonu.
Obrazek
kszyhu
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 28 paź 17, 12:27
BMW: e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: wlkp

#52

Post autor: kszyhu »

marc, Nie obrażam się, po prostu z góry skreśliłeś rozwiazanie OCT jako bez sensu. A to niestety nie prawda. Faktycznie są niuanse o których wspominasz ( ja o nich wiedzuałem, bo zgłebiałem temat przed jego wcieleniem w życie) ale jak widać są na to rozwiazania.

Jesli chodzi o króćce, w takim stanie jak widzisz na fotach było w pudełku, nic nie wkręcałem czy regulowałem, tylko podłączyłem swoje przewody. Od początku szukałem oct, bez tej uuujowej rurki lączącej króćce, która więcej wyrządza szkod niż przynosi zysku . No i taki jest. Co do mikronieszczelnosci. Jutro podłącze kompa i sprawdzę z ciekawosci.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#53

Post autor: MARC »

W E46 chodzi bardziej o to aby przez OCT wytworzyć większe podciśnienie, które spowoduje zasysanie oleju z gładzi cylindra w dół, przez co spalanie oleju zmniejszy się i to znacznie, celuję że od 50% do max 100%. Z resztą mamy na forum specjalistę który zrobił to wg. moich wskazówek i niech się wypowie, jak samo podciśnienie bez OCT wpłynęło na picie oleju.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#54

Post autor: maniek21112 »

zbojna nie wiem dlaczego szukasz problemu w świecach, cewkach i czynnikach skoro 4 błędy informują Cię o zbyt bogatej mieszance, dodatkowo zrobiłeś próbę dymową i jest nieszczelność w odmie %) jak masz pewność, że to ona to reklamuj, ale sprawdź dobrze przewody. Jakiej firmy kupiłeś?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#55

Post autor: zbojna »

Poprawiłem jeden wężyk w odmie nie do końca siedział, ale to nie rozwiązało problemu, chyba była bledną diagnoza z odma, tylko coś innego się dzieje, dodaje filmik z pracy sinika + logowanie

https://www.youtube.com/watch?v=qay0BlHSn7A&t=61s
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#56

Post autor: MARC »

Obie sondy stoją sztywno. Powinny ciągle pracować w stałym zakresie.
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#57

Post autor: zbojna »

Wiem, o tym pisałem wcześniej. Zauważ ze po dodaniu gazu zaczynają obie pracować, a na wolnych obrotach nie pracują. Co może być nie tak? Kasowałem cala adaptacje...wtyczek raczej nie można źle podpiąć bo z tego co pamiętam każda była inna...a na poprzednim filmiku z logowania na wolnych ładnie pracują sondy...
adrian23
Bywalec forum
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#58

Post autor: adrian23 »

u mnie też wartości na sondach się nie zmieniały. Na tych 2 przed katem tylko ja mam 2.0 N42B20. Dzisiaj wymieniają, zobaczę czy coś się zmieni.
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#59

Post autor: zbojna »

adrian23 pisze:u mnie też wartości na sondach się nie zmieniały. Na tych 2 przed katem tylko ja mam 2.0 N42B20. Dzisiaj wymieniają, zobaczę czy coś się zmieni.
A po zwiększeniu obrotów zaczynają pracować u Ciebie? Czy tez leza?

A i co zauważyłem dziwnie schodzi z obrotów, wolno jakoś....wygląda raczej na jakaś duza nieszczelność, w weekend chyba jeszcze raz zrobię probe dymowa bo pomysłów brak. W ostateczności zakończy się zwaleniem kolektora...a czego chciałem uniknąć.
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#60

Post autor: Jarando »

Jak możesz wrzuć jeszcze filmik z korekt wtryskiwaczy na jałowych obrotach.
Mam pewne podejrzenie.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”