M52TUB20 + LPG, błędy w INPA

Mateunio
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 29 gru 15, 13:01
BMW: 320 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RSR
VIN: JK07702

#1

Post autor: Mateunio »

Witam.
Posiadam M52TUB20 z LPG. Po diagnostyce INPĄ wyrzuciło mi następujące błędy:

45 Multisystem w kierownicy: Port
18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43)
156 Lambda przed kat Bank 1 brak sygnału
79 Lambda grzałka -Bank 1 za kat
61 Lambda grzałka -Bank 2 za kat
215 Lambda Czujnik bank 1 lub ASC / MSR / EML Interfejs nie jest wiarygodny
216 sonda Lambda Bank 2 lub sygnał pozycji EGS

Czy posiadanie LPG usprawiedliwia wystąpienie tych błędów? Czy pomimo tego i tak nie powinny występować?
Od czego mam zacząć działanie aby to wyeliminować?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

LPG nie usprawiedliwia tych błędów, coś wraca po zapłonie po skasowaniu?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Mateunio
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 29 gru 15, 13:01
BMW: 320 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RSR
VIN: JK07702

#3

Post autor: Mateunio »

Powiem tak, po skasowaniu błędów wszystkie zniknęły oprócz błędu:
18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43).

Dodam że w aucie po jeździe i zatrzymaniu się na światłach zaczęły falować obroty w zakresie 400 - 1000 obr/min. Po kilkukrotnym falowaniu silnik schodził na coraz niższe obroty, aż gdzieś poniżej 400 obr/min i zgasł.

Czy czujnik wałka ma na to wpływ, czy szukać gdzieś indziej przyczyny?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Czujnik wałka rozrządu ma zdecydowanie wpływ na pracę silnika.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
wojciech46
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 18 mar 18, 19:54
BMW: e46 320i sedan M52
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy
VIN: JM46640

#5

Post autor: wojciech46 »

witam ,Panowie może ktos mi co powiedziec na temat tych błędów,od czego trzeba zacząć aby sie pozbyc tych błędów?posiadam INPE 5.0 wywaliło mi takie błędy podaje numery błedów- 79-227-228-156-215-239
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Wklejaj te błędy, są opisy, które są istotne.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
wojciech46
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 18 mar 18, 19:54
BMW: e46 320i sedan M52
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy
VIN: JM46640

#7

Post autor: wojciech46 »

zrobiłem taki fotki słabo widać bo słońce się odbija i niemam spolszczenia
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#8

Post autor: maniek21112 »

Brakiem spolszczenia nie przejmuj się a na przyszłość jest przycisk "prt sc" :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
wojciech46
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 18 mar 18, 19:54
BMW: e46 320i sedan M52
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy
VIN: JM46640

#9

Post autor: wojciech46 »

Witam mam cały czas problem z moją bmka teraz za każdym razem jak odpalam na zimnym silnik nie odpala na wszystkie gary muszę przejechać aby go dobrze zagrzać około 10km wtedy jak wyłączę silnik auto postoi z 5minut jest wpozadku auto pali na wszystkie gary i tak jest za każdym razem, swiece nowe,cewki podmienialem błędy te same czyli wypadanie zaplonu na 2,4,5 lub 6- styl garze no i z tymi sondami coś nie tak biegiem dokładnie bo pisze po angielsku. Panowie pomóżcie.czy może być przyczyną sonda?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#10

Post autor: maniek21112 »

Dawaj te błędy, pewnie nieszczelność dolotu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”