M52TUB20 + LPG, błędy w INPA

Mateunio
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 29/12/2015, 13:01
BMW: 320 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RSR
VIN: JK07702
Kontakt:

M52TUB20 + LPG, błędy w INPA

Post autor: Mateunio » 15/12/2017, 0:10

Witam.
Posiadam M52TUB20 z LPG. Po diagnostyce INPĄ wyrzuciło mi następujące błędy:

45 Multisystem w kierownicy: Port
18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43)
156 Lambda przed kat Bank 1 brak sygnału
79 Lambda grzałka -Bank 1 za kat
61 Lambda grzałka -Bank 2 za kat
215 Lambda Czujnik bank 1 lub ASC / MSR / EML Interfejs nie jest wiarygodny
216 sonda Lambda Bank 2 lub sygnał pozycji EGS

Czy posiadanie LPG usprawiedliwia wystąpienie tych błędów? Czy pomimo tego i tak nie powinny występować?
Od czego mam zacząć działanie aby to wyeliminować?

Pozdrawiam


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2333
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 15/12/2017, 8:04

LPG nie usprawiedliwia tych błędów, coś wraca po zapłonie po skasowaniu?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Mateunio
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 29/12/2015, 13:01
BMW: 320 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RSR
VIN: JK07702
Kontakt:

Post autor: Mateunio » 15/12/2017, 21:45

Powiem tak, po skasowaniu błędów wszystkie zniknęły oprócz błędu:
18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43).

Dodam że w aucie po jeździe i zatrzymaniu się na światłach zaczęły falować obroty w zakresie 400 - 1000 obr/min. Po kilkukrotnym falowaniu silnik schodził na coraz niższe obroty, aż gdzieś poniżej 400 obr/min i zgasł.

Czy czujnik wałka ma na to wpływ, czy szukać gdzieś indziej przyczyny?

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2333
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 16/12/2017, 6:39

Czujnik wałka rozrządu ma zdecydowanie wpływ na pracę silnika.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

wojciech46
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 18/03/2018, 19:54
BMW: e46 320i sedan M52
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy
VIN: JM46640
Kontakt:

Post autor: wojciech46 » 24/03/2018, 19:54

witam ,Panowie może ktos mi co powiedziec na temat tych błędów,od czego trzeba zacząć aby sie pozbyc tych błędów?posiadam INPE 5.0 wywaliło mi takie błędy podaje numery błedów- 79-227-228-156-215-239


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2333
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 24/03/2018, 22:19

Wklejaj te błędy, są opisy, które są istotne.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

wojciech46
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 18/03/2018, 19:54
BMW: e46 320i sedan M52
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy
VIN: JM46640
Kontakt:

Post autor: wojciech46 » 25/03/2018, 16:36

zrobiłem taki fotki słabo widać bo słońce się odbija i niemam spolszczenia

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2333
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 25/03/2018, 16:44

Brakiem spolszczenia nie przejmuj się a na przyszłość jest przycisk "prt sc" :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

wojciech46
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 18/03/2018, 19:54
BMW: e46 320i sedan M52
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy
VIN: JM46640
Kontakt:

Post autor: wojciech46 » 23/04/2018, 22:04

Witam mam cały czas problem z moją bmka teraz za każdym razem jak odpalam na zimnym silnik nie odpala na wszystkie gary muszę przejechać aby go dobrze zagrzać około 10km wtedy jak wyłączę silnik auto postoi z 5minut jest wpozadku auto pali na wszystkie gary i tak jest za każdym razem, swiece nowe,cewki podmienialem błędy te same czyli wypadanie zaplonu na 2,4,5 lub 6- styl garze no i z tymi sondami coś nie tak biegiem dokładnie bo pisze po angielsku. Panowie pomóżcie.czy może być przyczyną sonda?

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2333
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 23/04/2018, 22:06

Dawaj te błędy, pewnie nieszczelność dolotu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości