M52TUB20 + LPG, błędy w INPA

Mateunio
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 29/12/2015 @ 13:01
BMW: 320 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RSR
VIN: JK07702
Kontakt:

M52TUB20 + LPG, błędy w INPA

Postautor: Mateunio » 15/12/2017 @ 0:10

Witam.
Posiadam M52TUB20 z LPG. Po diagnostyce INPĄ wyrzuciło mi następujące błędy:

45 Multisystem w kierownicy: Port
18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43)
156 Lambda przed kat Bank 1 brak sygnału
79 Lambda grzałka -Bank 1 za kat
61 Lambda grzałka -Bank 2 za kat
215 Lambda Czujnik bank 1 lub ASC / MSR / EML Interfejs nie jest wiarygodny
216 sonda Lambda Bank 2 lub sygnał pozycji EGS

Czy posiadanie LPG usprawiedliwia wystąpienie tych błędów? Czy pomimo tego i tak nie powinny występować?
Od czego mam zacząć działanie aby to wyeliminować?

Pozdrawiam


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 962
Rejestracja: 6/9/2017 @ 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Postautor: maniek21112 » 15/12/2017 @ 8:04

LPG nie usprawiedliwia tych błędów, coś wraca po zapłonie po skasowaniu?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Mateunio
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 29/12/2015 @ 13:01
BMW: 320 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RSR
VIN: JK07702
Kontakt:

Postautor: Mateunio » 15/12/2017 @ 21:45

Powiem tak, po skasowaniu błędów wszystkie zniknęły oprócz błędu:
18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43).

Dodam że w aucie po jeździe i zatrzymaniu się na światłach zaczęły falować obroty w zakresie 400 - 1000 obr/min. Po kilkukrotnym falowaniu silnik schodził na coraz niższe obroty, aż gdzieś poniżej 400 obr/min i zgasł.

Czy czujnik wałka ma na to wpływ, czy szukać gdzieś indziej przyczyny?

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 962
Rejestracja: 6/9/2017 @ 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Postautor: maniek21112 » 16/12/2017 @ 6:39

Czujnik wałka rozrządu ma zdecydowanie wpływ na pracę silnika.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia



Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości