M52b28tu wycięcie środkowego tłumika i dyfer 3.38 ? Pomoc

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
ktmpower
Posty: 9
Rejestracja: 11 cze 16, 2:50
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łowicz

#1

Post autor: ktmpower »

Witam mam takie pytanie,mam serię wydech z katami itp,chce wyciąć środkowy wydech czy będzie spadek mocy lub jakieś błędy ? Nie ma tam żadnych czujników ?

Oraz czy dyfer 3.38 to jest dobra opcja ? Nie zależy mi na mega prędkości maksymalnej bo i tak mam 19 styling 95.Czy ktoś montował 3.38 do 2.8 ?
dawid111
Bywalec forum
Posty: 228
Rejestracja: 14 mar 16, 14:52
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Cieszków

#2

Post autor: dawid111 »

W 2.8 raczej bym nie próbował coś wycinać, lepiej jest wywalić ori kolektory i wstawić barany, wgrać nowy soft i powinny być lepiej oraz głośniej ;)
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#3

Post autor: konrados94 »

tłumik środkowy śmiało możesz wyrzucić, wydobędziesz z niej więcej tego charakterystycznego mruczenia r6 :) katów lepiej nie ruszać bo wydech w benzynach BMW musi być nieco obciążony + zaraz by była jazda z błędami sond. Co do dyfra 3.38 to też śmiało, tym bardziej przy takim kole, będzie delikatnie lepiej przyspieszać- w odczuciu jadących- więcej kuniów :D tylko pamiętaj żeby dużą głowe wstawić
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
klaku007

#4

Post autor: klaku007 »

Przerabiałem temat dyfra http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=6145&start=180
do jazdy po mieście jest ok, ale po za miastem porażka obroty są za duże vmax w okolicy 190km/h jak dla mnie gra nie warta świeczki do tego przyspieszenie od 0-100 ci spadnie bo 100 będziesz miał dopiero na 3cim biegu więc stracisz na machaniu wajchą...
dwoogeee
Bywalec forum
Posty: 297
Rejestracja: 10 kwie 12, 22:59
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/Warszawa

#5

Post autor: dwoogeee »

klaku007 pisze: Przerabiałem temat dyfra http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=6145&start=180
do jazdy po mieście jest ok, ale po za miastem porażka obroty są za duże vmax w okolicy 190km/h jak dla mnie gra nie warta świeczki do tego przyspieszenie od 0-100 ci spadnie bo 100 będziesz miał dopiero na 3cim biegu więc stracisz na machaniu wajchą...
klaku, ale nie jeździ się tylko do 100km/h, a samochód stanie się elastyczniejszy. Ja jestem zadowolony, a ponad 200 rzadko latam więc luz.
Ale przy takim zabiegu to podstawa mieć skrzynie 6-cio biegową
Obrazek
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
klaku007

#6

Post autor: klaku007 »

Tak jak napisałem miałem to w 2.8 (tak jak w tytule tematu) i dla mnie kompletnie nie praktyczne po za miastem, tam jest skrzynia 5b. W mieście spoko, lecz jak jechałem do niemiec i na autostradzie po prostu się męczyłem obroty były za duże. Wrzucając skrzynie 6b ok może mieć to jakiś sens(sam koszt znalezienia skrzyni wymiany sprzęgła i kola zamachowego jest bardzo duży), ale jedynie w elastyczności chyba, że jesteś mistrzem zmiany biegów wtedy może i ugrasz coś na przyspieszeniu.

Jeżeli chcesz mieć jakiś przyrost mocy wrzucaj kolektor dolotowy od M54B30 z adapterem przepustnicy.
[youtube]gUln80KCsfw[/youtube]

Dyframi się bawiłem nawet przez chwilkę wrzuciłem od diesla:

[youtube]75pa7OFFRhc[/youtube]
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#7

Post autor: kamyk28 »

Ja w swojej 2.8 będę wymieniał dyfer na 3.38 więc dam znać jakie wrażenia.
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#8

Post autor: kiceq »

Ja mam aktualnie w swoim poliftowym coupe wrzucone m52tub28 wraz z kolektorem od m54b30, stozkiem k&na i dyfrem3,38. Moim zdaniem auto lepiej wstaje od dolu ;)

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#9

Post autor: kamyk28 »

Wreszcie założyłem dyfer 3.38 do silnika 2.8 polecam ten zabieg teraz jest niezły szatan:)
Bemben
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 17 paź 13, 7:46
BMW: 330CiT
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: J-w
VIN: jt66708
Płeć:

#10

Post autor: Bemben »

Predkosc max na dyfrze 3.38 to 190? Wlasnie zamowilem szpere do e46 z takim przelozeniem i sam jestem ciekawy jak sie bedzie jezdzilo.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”