M52 M54 Wymiana odmy, wymiana uszczelki pod podstawą filtra

Miejsce na wszelkie gotowe rozwiązania, opisy, instrukcje wymiany, obsługi, konserwacji z dokumentacją zdjęciową itp.
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
wojteklu
Posty: 6
Rejestracja: 25/10/2015, 10:32
BMW: e46 323
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Kontakt:

Re: M52 M54 Wymiana odmy, wymiana uszczelki pod podstawą fil

Post autor: wojteklu » 25/10/2015, 14:49

Podpinałem taki wężyk, bo w oryi miałem.
Ten wężyk jest cały gumowy w oplocie i wychodzi z odmy w miejscu łączenia się jakby tych dówch cześci.
A podpina się go z tego co pamietam do zaworka przy lub w listwie wstryskowej.
O ile dobrze kojarze. Ale podpinałem coś średnicą w stylu F, tzn. trochę mniejsza średnica i waż nakładany na króciec od odmy.


Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5460
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 25/10/2015, 14:51

Czyli w teorii dobrze zrobiłeś, ale jak widać w praktyce gdzie łapie lewe powietrze...
Musisz sprawdzić wszystko na spokojnie jeszcze raz... Innego wyjścia nie ma...

wojteklu
Posty: 6
Rejestracja: 25/10/2015, 10:32
BMW: e46 323
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Kontakt:

Post autor: wojteklu » 25/10/2015, 14:56

Dzięki, za podpowiedź.

Wybyłeś mi chociaż z głowy to, że zchrzaniłem coś na maksa :)
Będzie próba nr. 2, tyle ze teraz z wyjęciem kolektora.

Wspomniałeś, że lepiej jest wyjąć kolektor. Pytania dwa które mi się nasuwają.
Odkręcałem wczoraj wszystko, ale nie mogłem wyjąć kolektora.

Co zrobiłem, odkręciłem listwe wtryskową, ale nie mogłem jej wyjąć - tak mocno siedzi w kolektorze czy jakiś cwany sposób na wyjęcie tego jest?
Odkręciłem 8 śrubek 10tek od kolektora, kolektor cały się ruszał, ale nie mogłem wyjąć go.. tak jakby coś od dołu trzymało... Jest śróbka na realoem nr. 9, to jest ta sama śróbka co trzyma wiązkę przewodów? śróbka najbardziej od chłodnicy...?




EDIT--------------------------------------------------

Naprawione!
Tak jak kolega podejrzewał, lewe powietrze!
Został zrzucony kolektor dolotowy, założony ponownie i działa! Podwinęła się uszczelka, a że jak jak poluzowałem kolektor nie umiałem go ściągnąć, dokręciłem ponownie i tutaj tkwił problem.
Auto powróciło do łask ;)

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4237
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 09/02/2016, 18:40

pytanko... dokad idzie ten najcienszy przewod z odmy? (wezyk podcisnienia)
Obrazek

z obrazka oraz z tego http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=577807" onclick="window.open(this.href);return false;
wynika ze w m54 'do nikad' i jest zasklepiony
naprawde tak jest? na schematach do m54 ten wezyk wystepuje
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5460
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 09/02/2016, 18:57

Przy każdym M54 jakie do tej pory robiłem był ZAŚLEPIONY.


Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4237
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 09/02/2016, 23:03

pamietam ze jak poprzednio dalem do warsztatu odme z przewodami
to potem mi dali ta wyciagnieta i ten cienki przewod tez tam byl, oczywiscie w proszku ale byl...
ciekawe jak to bylo podpiete, teraz sam bede robil to zobacze
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5460
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 10/02/2016, 4:37

Ciekawe jak Ci zaslepili w takim razie :)
Bedziesz sciagal kol dolotowy?
Czy robisz tak jak ja?

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4237
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 10/02/2016, 10:32

tak jak opisales, uszczelka pod filtrem tez do zmiany
zreszta sam kiedys widziales :)
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5460
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 10/02/2016, 13:30

scghost pisze:tak jak opisales, uszczelka pod filtrem tez do zmiany
zreszta sam kiedys widziales :)
Gdyby była potrzebna pomoc to wzywaj ;)

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4237
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scghost » 10/02/2016, 14:25

trzymam telefon w pogotowiu :lol: :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<


ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób to sam”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości