M47N Wskaźnik poziomu płynu chłodniczego rośnie HELP
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Panowie proszę o pomoc piszę to już na kolejnym forum
W skrócie powiem co się stało.Przy spuszczaniu płynu z chłodnicy korkiem spustowym,urwałem zaczepy,które blokują by mi nie wypadł korek ale myślałem,że to pstryknięcie to było,że zaskoczyło na swoje miejsce :mur:
Chłodnica moja wody to Denso.Korka Denso nie dało sie dokupić.OD E46 chłodnicy nie pasował.Spasował idealnie od bmw e87. Wymieniłem w każdym przewodzie oringi nowe vitonowe.Bo zwykłe czarne losowo co kilka mc puszczały.Wymieniłem też termostat główny oe bmw,termostat egr behra,zbiorniczek wyrównawczy behra +korek zbiorniczka behr 1.4 bara.Płyn był spuszczony cały łącznie z blokiem.Wlane około 7.2L prestone.
A teraz problem:
Jaja do potęgi n.Pierwsza rzecz odpowietrzanie.. odkręcając odpowietrzniki wylatuje tylko sam czysty płyn.Odpowietrzane prawidłowo.Z ksiązki sam naprawiam + instrukcja z ISTY +.Mimo,że płyn odpowietrznikami wylatuje bez powietrza(bo jak był zapowietrzony to się pienił) to pomimo tego w zbiorniczku ciągle na dole jak poświeci się latarką widać bąbelki.Efekt jak by wodę gazowaną potrząsnąć i postawić.Bąbelki ciągle pojawiają się w zbiorniczku na dole.A przez odpowietrzniki CZYSTY PŁYN LECI
druga sprawa to STAN PŁYNU.Ciągle mam wskaznik na max.Jak odciagnę np 100/200ml płynu wskaznik opadnie po czym sam po 2 sekundach urośnie znów do max... i znów jak odciągnę to samo opadnie i sam po 1,2 sekundach znów powoli urośnie.Dalsze odciąganie skutkować będzie tylko tym,że po odpaleniu zapali się kontrolka,że brak płynu.BO faktycznie wtedy po odpaleniu wskaznik jest na dnie.... ale odciągając na zimnym bez odpalenia co odciągnę to wraca do góry... jaja.. :szok:
wcześniej tak nie było.A wiem bo układ miałem 3/3mc otwarty bez chłodnic i po zamontowaniu nowej wystarczyło raz odpowietrzyć... i wskaznik na drugi dzień był między min a max..a przeważnie pod minimum.W 99% na drugi dzień trzeba było ze 100ml dolać.. a teraz na odwrót.. wskaźnik ciągle na full po odciągnięciu danej ilości płynu on sam automatycznie powoli rośnie do max :mur:
Płynu nie ubywa.Wszystkie węże suche.Każdy zakamarek sprawdzony i nigdzie nie jest mokro.
Kupiłem o te bąbelki nawet tester CO2 za 30zł taki z płynem niebieskim.Zostawiłem auto od 0stp do 90stp i koloru nie zmienił.. mimo wkręcania na obroty itp.Test robiłem 2,3 razy...
to cóż się dzieje....
W skrócie powiem co się stało.Przy spuszczaniu płynu z chłodnicy korkiem spustowym,urwałem zaczepy,które blokują by mi nie wypadł korek ale myślałem,że to pstryknięcie to było,że zaskoczyło na swoje miejsce :mur:
Chłodnica moja wody to Denso.Korka Denso nie dało sie dokupić.OD E46 chłodnicy nie pasował.Spasował idealnie od bmw e87. Wymieniłem w każdym przewodzie oringi nowe vitonowe.Bo zwykłe czarne losowo co kilka mc puszczały.Wymieniłem też termostat główny oe bmw,termostat egr behra,zbiorniczek wyrównawczy behra +korek zbiorniczka behr 1.4 bara.Płyn był spuszczony cały łącznie z blokiem.Wlane około 7.2L prestone.
A teraz problem:
Jaja do potęgi n.Pierwsza rzecz odpowietrzanie.. odkręcając odpowietrzniki wylatuje tylko sam czysty płyn.Odpowietrzane prawidłowo.Z ksiązki sam naprawiam + instrukcja z ISTY +.Mimo,że płyn odpowietrznikami wylatuje bez powietrza(bo jak był zapowietrzony to się pienił) to pomimo tego w zbiorniczku ciągle na dole jak poświeci się latarką widać bąbelki.Efekt jak by wodę gazowaną potrząsnąć i postawić.Bąbelki ciągle pojawiają się w zbiorniczku na dole.A przez odpowietrzniki CZYSTY PŁYN LECI
druga sprawa to STAN PŁYNU.Ciągle mam wskaznik na max.Jak odciagnę np 100/200ml płynu wskaznik opadnie po czym sam po 2 sekundach urośnie znów do max... i znów jak odciągnę to samo opadnie i sam po 1,2 sekundach znów powoli urośnie.Dalsze odciąganie skutkować będzie tylko tym,że po odpaleniu zapali się kontrolka,że brak płynu.BO faktycznie wtedy po odpaleniu wskaznik jest na dnie.... ale odciągając na zimnym bez odpalenia co odciągnę to wraca do góry... jaja.. :szok:
wcześniej tak nie było.A wiem bo układ miałem 3/3mc otwarty bez chłodnic i po zamontowaniu nowej wystarczyło raz odpowietrzyć... i wskaznik na drugi dzień był między min a max..a przeważnie pod minimum.W 99% na drugi dzień trzeba było ze 100ml dolać.. a teraz na odwrót.. wskaźnik ciągle na full po odciągnięciu danej ilości płynu on sam automatycznie powoli rośnie do max :mur:
Płynu nie ubywa.Wszystkie węże suche.Każdy zakamarek sprawdzony i nigdzie nie jest mokro.
Kupiłem o te bąbelki nawet tester CO2 za 30zł taki z płynem niebieskim.Zostawiłem auto od 0stp do 90stp i koloru nie zmienił.. mimo wkręcania na obroty itp.Test robiłem 2,3 razy...
to cóż się dzieje....
- wuodek
- Bywalec forum
- Posty: 727
- Rejestracja: 7 mar 15, 15:29
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Bytom
Ja bym to w pizdu sprzedał [emoji23]
Zapraszam do galerii mojej czerwonej strzały. Klik w obrazek
Zapraszam też na fanpage:
https://www.facebook.com/Japan.AiRed/
Zapraszam też na fanpage:
https://www.facebook.com/Japan.AiRed/
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 12 Odpowiedzi
- 12264 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pablo73768
-
- 21 Odpowiedzi
- 30344 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 2 Odpowiedzi
- 3853 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: VerniE46
-
- 0 Odpowiedzi
- 1415 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: timas123
-
- 0 Odpowiedzi
- 1061 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gumil
-
- 7 Odpowiedzi
- 3285 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzechu
-
- 5 Odpowiedzi
- 529 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pawel993
-
- 2 Odpowiedzi
- 3026 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 4 Odpowiedzi
- 2958 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 14seba15