M47N Wskaźnik poziomu płynu chłodniczego rośnie HELP

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#1

Post autor: KeniT8 »

Panowie proszę o pomoc piszę to już na kolejnym forum

W skrócie powiem co się stało.Przy spuszczaniu płynu z chłodnicy korkiem spustowym,urwałem zaczepy,które blokują by mi nie wypadł korek ale myślałem,że to pstryknięcie to było,że zaskoczyło na swoje miejsce :mur:

Chłodnica moja wody to Denso.Korka Denso nie dało sie dokupić.OD E46 chłodnicy nie pasował.Spasował idealnie od bmw e87. Wymieniłem w każdym przewodzie oringi nowe vitonowe.Bo zwykłe czarne losowo co kilka mc puszczały.Wymieniłem też termostat główny oe bmw,termostat egr behra,zbiorniczek wyrównawczy behra +korek zbiorniczka behr 1.4 bara.Płyn był spuszczony cały łącznie z blokiem.Wlane około 7.2L prestone.

A teraz problem:

Jaja do potęgi n.Pierwsza rzecz odpowietrzanie.. odkręcając odpowietrzniki wylatuje tylko sam czysty płyn.Odpowietrzane prawidłowo.Z ksiązki sam naprawiam + instrukcja z ISTY +.Mimo,że płyn odpowietrznikami wylatuje bez powietrza(bo jak był zapowietrzony to się pienił) to pomimo tego w zbiorniczku ciągle na dole jak poświeci się latarką widać bąbelki.Efekt jak by wodę gazowaną potrząsnąć i postawić.Bąbelki ciągle pojawiają się w zbiorniczku na dole.A przez odpowietrzniki CZYSTY PŁYN LECI :mad:

druga sprawa to STAN PŁYNU.Ciągle mam wskaznik na max.Jak odciagnę np 100/200ml płynu wskaznik opadnie po czym sam po 2 sekundach urośnie znów do max... i znów jak odciągnę to samo opadnie i sam po 1,2 sekundach znów powoli urośnie.Dalsze odciąganie skutkować będzie tylko tym,że po odpaleniu zapali się kontrolka,że brak płynu.BO faktycznie wtedy po odpaleniu wskaznik jest na dnie.... ale odciągając na zimnym bez odpalenia co odciągnę to wraca do góry... jaja.. :szok:

wcześniej tak nie było.A wiem bo układ miałem 3/3mc otwarty bez chłodnic i po zamontowaniu nowej wystarczyło raz odpowietrzyć... i wskaznik na drugi dzień był między min a max..a przeważnie pod minimum.W 99% na drugi dzień trzeba było ze 100ml dolać.. a teraz na odwrót.. wskaźnik ciągle na full po odciągnięciu danej ilości płynu on sam automatycznie powoli rośnie do max :mur:

Płynu nie ubywa.Wszystkie węże suche.Każdy zakamarek sprawdzony i nigdzie nie jest mokro.
Kupiłem o te bąbelki nawet tester CO2 za 30zł taki z płynem niebieskim.Zostawiłem auto od 0stp do 90stp i koloru nie zmienił.. mimo wkręcania na obroty itp.Test robiłem 2,3 razy...

to cóż się dzieje....
Awatar użytkownika
wuodek
Bywalec forum
Posty: 727
Rejestracja: 7 mar 15, 15:29
BMW: 320i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom

#2

Post autor: wuodek »

Ja bym to w pizdu sprzedał [emoji23]
Zapraszam do galerii mojej czerwonej strzały. Klik w obrazek :)
Obrazek
Zapraszam też na fanpage:
https://www.facebook.com/Japan.AiRed/
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”