m47n oringi węży chłodnicy+MONTAŻ turbo razem z odpowietrzeniem
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Witam Panowie kupuje już co rok oringi :duh: puszcza raz od termostatu wąż co idzie do chłodnicy,raz przy zbiorniczku ten mały wężyk.Demontuje uszczelki obecne jadę do sklepu dają mi uszczelki o takich wymiarach montuje rok spokoju a po roku znów losowo któryś puszcza.. puchną zauważyłem
jaka rada Panowie na to? pytam bo wyjąłem dzisiaj chłodnicę wody i wszystkie węże rozpiąłem a jutro chciałem kupić uszczelki i to składać
Drugie pytanie nie wiem jak to zrobić otóż auto obecnie nie ma turbiny ani płynu chłodniczego i olej do wymiany.. heh i teraz nie wiem jak to robić.. pierw montaż turbo.. a potem zalewanie płynu chłodniczego? a co z olejem? bo mam już kupiony i kurde chodzi o to jak to dobrze zrobić
Bo jeżeli teraz spuszczę olej to po zalaniu nowego musze odpalić silnik ale ze nie ma turbo nie odpalę.. znów jak turbo zamocuje to od razu po odpaleniu pasuje układ odpowietrzyć a nie wiem czy wolno od razu po pierwszym starcie turbo by sobie chodziło z 30minut na wolnych obrotach póki nie puści dolny wąż od chłodnicy
nie wiem jak to ugryzć w jakiej kolejności te 3 rzeczy,olej zalać nowy +płyn chłodniczy którego teraz nie ma + turbo które trzeba zamontowac
jaka rada Panowie na to? pytam bo wyjąłem dzisiaj chłodnicę wody i wszystkie węże rozpiąłem a jutro chciałem kupić uszczelki i to składać
Drugie pytanie nie wiem jak to zrobić otóż auto obecnie nie ma turbiny ani płynu chłodniczego i olej do wymiany.. heh i teraz nie wiem jak to robić.. pierw montaż turbo.. a potem zalewanie płynu chłodniczego? a co z olejem? bo mam już kupiony i kurde chodzi o to jak to dobrze zrobić
Bo jeżeli teraz spuszczę olej to po zalaniu nowego musze odpalić silnik ale ze nie ma turbo nie odpalę.. znów jak turbo zamocuje to od razu po odpaleniu pasuje układ odpowietrzyć a nie wiem czy wolno od razu po pierwszym starcie turbo by sobie chodziło z 30minut na wolnych obrotach póki nie puści dolny wąż od chłodnicy
nie wiem jak to ugryzć w jakiej kolejności te 3 rzeczy,olej zalać nowy +płyn chłodniczy którego teraz nie ma + turbo które trzeba zamontowac
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 4 paź 18, 15:22
- BMW: E46 320d 136km
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Lubawa
Na moje , to najpierw włożyć turbo , wstrzyknąć mu trochę oleju strzykawka ( z 20ml) , złożyć układ chłodniczy , zalać płynem i odpalić na starym oleju i odpowietrzac , dopiero na sam koniec zmienić olej i filtr na nowy . Co do wywalania uszczelek i puchnięcia węży , to na moje może to być korek od zbiorniczka wyrównawczego , napewno nie uszczelka pod główką bo przez tyle czasu by się już zdąrzylo mocno pogorszyć .
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 9770 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 5 Odpowiedzi
- 2156 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1269 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KeniT8
-
- 5 Odpowiedzi
- 2929 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: czechux
-
- 6 Odpowiedzi
- 4684 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KeniT8
-
- 22 Odpowiedzi
- 24338 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gumil
-
- 8 Odpowiedzi
- 1843 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1075 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gumil
-
- 5 Odpowiedzi
- 245 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5