m47 nie odpala. 2.0 136km

Kristof89pl
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 3 gru 16, 20:24
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Banino, Gdańsk
VIN: JR70390

#1

Post autor: Kristof89pl »

Witam, w piątek rano przed pracą musiałem dłużej kręcić rozrusznikiem żeby odpalił po pracy odpalił od strzała. W piątek po pracy zostawiłem samochód na podjeździe pod domem (podjazd jest trochę pod górkę i stał przodem wyżej- może to ma też jakiś wpływ) w sobotę nie odpalałem a w niedziele już nie chciał odpalić.Temperatury -2 do +1. Kręci rozrusznikiem ale nie odpala, podładowałem akumulator ale to nic nie dało. W samochodzie jest pół baku ropy. W INPA po niemiecku udało mi się sprawdzić błędy może któryś z nich jest odpowiedzialny za to : 8 growl device, 27 coolant temperature heater, 101 bost controll,6 exhaust-gas recircuration- controller, 38 air mass meter. Czytałem o pompie vp44 ale zanim zacznę szukać mechanika który to wymontuje chciałbym się upewnić że to to i w tym potrzebowałbym Waszej pomocy krok po kroku w diagnozie. Dane samochodu:e46 2.0 136km 2001r 210tyś posiadam od 177tys ok poltora roku filtr powietrza i paliwa wymieniony jakieś 10 miesięcy temu. Oprócz tego jest problem z rozrusznikiem czasami kręci ale nie zaskakuje choć w tym wypadku nie ma to wpływu chyba jeżeli zaskakuje. Do tej pory sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w schowku pasażera i w podszybiu(nawet nie wiem do czego one?), Przekaźnik świec żarowych jest okej, filtr paliwa wygląda dobrze i pompa paliwa działa dobrze – przy filtrze paliwa leci jak z kranu po przekręceniu kluczyka. Kolor spalin przy próbie odpalenia jest taki jak zawsze jasny. Próbowałem odpalić na autostart ale też bez skutku. Na pych nie odpalę bo to automat. EGR uszkodzony w pozycji zamkniętej. Świece wymienione były 3 jakieś może 60 tys km temu na bosch a czwarta była sprawna i została. Co mogę dalej sprawdzić ?
sternik86
Bywalec forum
Posty: 23
Rejestracja: 19 lut 16, 20:49
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#2

Post autor: sternik86 »

Moze sterownik swiec zarowych?
Kristof89pl
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 3 gru 16, 20:24
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Banino, Gdańsk
VIN: JR70390

#3

Post autor: Kristof89pl »

W wersji przed liftem tylko przekaźnik jest
pchelka
Posty: 4
Rejestracja: 9 gru 14, 16:42
BMW: E46 320D M47 136ps Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow

#4

Post autor: pchelka »

I jak odpaliłeś ?
Całkiem kosztowna lista błędów :)

8 growl device, 27 coolant temperature heater,
101 bost controll,
6 exhaust-gas recircuration- controller,
38 air mass meter.

A itak zapewne VP44 się poddała, opis klasyczny:

'W piątek po pracy zostawiłem samochód na podjeździe pod domem (podjazd jest trochę pod górkę i stał przodem wyżej- może to ma też jakiś wpływ) w sobotę nie odpalałem a w niedziele już nie chciał odpalić'

Sprawdź czy podczas kręcenia uzyskany kąt wtrysku idzie za zadanym czy nie i szykuj 2 k na naprawę pompy o ile juz tego nie zrobiłeś
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”