M43TUB19 Wycieki...
- sqrski
- Bywalec forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 6 kwie 17, 18:11
- BMW: E46 M43TUB19
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto:
Witam Serdecznie.
Mam problem który chodzi za mną od dłuższego czasu i nie potrafię sobie z nim poradzić.
Opiszę od początku, równe pół roku temu wymieniałem chłodnice, ciekła gdzieś na środku, był spokój, miesiąc temu jakoś zauważyłem pęknięcie na zbiorniczku wyrównawczym i wyciek płynu, zbiornik wymieniłem. Lecz po 2 tygodniach znowu zauważyłem pęknięcie na górnym wężu tuż przy korku odpowietrzającym, przewód wymieniony, kontrolowałem stan płynu i było git, do czasu, 5 dni temu zrobiło się go bardzo mało, mówie znowu coś strzeliło, ale wszędzie sucho, wczoraj doszedłem że cieknie pomiędzy wężem a króćcem, dziś został wymieniony króciec na Febi (wąż tej samej firmy), wymieniony dziś został również korek wlewu, ale cieknie dalej na połączeniu węża i króćca, już nie wiem co robić, a na jutro auta potrzebuje na trasę. Proszę o szybkie sugestie, z góry dziękuje.
Cieknie z miejsca jak na zdjęciu poniżej:
Edit: Okazało się że to najgorsze, uszczelka pod głowicą.
Mam problem który chodzi za mną od dłuższego czasu i nie potrafię sobie z nim poradzić.
Opiszę od początku, równe pół roku temu wymieniałem chłodnice, ciekła gdzieś na środku, był spokój, miesiąc temu jakoś zauważyłem pęknięcie na zbiorniczku wyrównawczym i wyciek płynu, zbiornik wymieniłem. Lecz po 2 tygodniach znowu zauważyłem pęknięcie na górnym wężu tuż przy korku odpowietrzającym, przewód wymieniony, kontrolowałem stan płynu i było git, do czasu, 5 dni temu zrobiło się go bardzo mało, mówie znowu coś strzeliło, ale wszędzie sucho, wczoraj doszedłem że cieknie pomiędzy wężem a króćcem, dziś został wymieniony króciec na Febi (wąż tej samej firmy), wymieniony dziś został również korek wlewu, ale cieknie dalej na połączeniu węża i króćca, już nie wiem co robić, a na jutro auta potrzebuje na trasę. Proszę o szybkie sugestie, z góry dziękuje.
Cieknie z miejsca jak na zdjęciu poniżej:
Edit: Okazało się że to najgorsze, uszczelka pod głowicą.
Ostatnio zmieniony 26 mar 20, 20:21 przez sqrski, łącznie zmieniany 1 raz.
- gczarkowski1
- Bywalec forum
- Posty: 261
- Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
- BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Teresin
To teraz pomyśl czemu to wszystko tak sadzi , czy za wysokie ciśnienie ,jeżeli tak to wiadomo z czego się bierze ,czy ogólnie wszystko jest tak stare że przyszedł czas na wymianę ponieważ nie wytrzymuje ciśnienia tego fabrycznego . Daj auto do ogarniętego mechanika jeżeli wszystko poskłada jak należy to nie ma prawa nic cieknąć ,wcześniej sprawdzenie ciśnienia w układzie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 4142 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 1443 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: misu
-
- 8 Odpowiedzi
- 3025 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seba328
-
- 4 Odpowiedzi
- 2879 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mr_andre
-
- 7 Odpowiedzi
- 2368 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 15 Odpowiedzi
- 7405 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jan5
-
- 4 Odpowiedzi
- 4008 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 7 Odpowiedzi
- 3538 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lisek9009
-
- 5 Odpowiedzi
- 4504 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1788 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: micbil96