Luzy na półosiach

Projectsmith
Posty: 8
Rejestracja: 15 lip 17, 11:31
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#1

Post autor: Projectsmith »

Witam,
Panowie, pacjent e46 318i 2003 r.
Problem głuche uderzenie w tylnej części napędowej.
Mechanik stwierdził (po wymianie dyfra) że pólosie do wymiany.
Pytanie: że pół osie muszę wymienić - spoko, ale powiedzcie mi w którym miejscu jest ten luz? Na wielowypuście ośki?
Jeżeli tak, to czy gdniazdo w kole tez nie powinno być wyrobione i podlegać wymianie?
Maateusz
Bywalec forum
Posty: 379
Rejestracja: 9 sie 16, 21:28
BMW: 325
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: SPS
VIN: PB61378

#2

Post autor: Maateusz »

Wymieniałem kiedyś pół oś, tyle że moje stuki nie były głuche, a raczej metaliczne .bjak wejdziesz pod auto - złapiesz oś i pokrecisz osiowo to czuć luz (jeśli takowy jest).
Głuche stuki może powodować podpora wału lub zawieszenie wózka .
Projectsmith
Posty: 8
Rejestracja: 15 lip 17, 11:31
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#3

Post autor: Projectsmith »

Za każdym razem jak wrzucam bieg, zmieniam bieg, zwalniam, przyspieszam słyszę głuche uderzenie w tyle....
Maateusz
Bywalec forum
Posty: 379
Rejestracja: 9 sie 16, 21:28
BMW: 325
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: SPS
VIN: PB61378

#4

Post autor: Maateusz »

Projectsmith pisze:Za każdym razem jak wrzucam bieg, zmieniam bieg, zwalniam, przyspieszam słyszę głuche uderzenie w tyle....
Czyli słynna tuleja nr 9. Poszukaj na necie dużo jest na ten temat . Wymieniałem kiedyś wszystkie tuleje z tyłu na Lemfordery i płaciłem za same części ok. 600 zł + koszt robocizny.
Projectsmith
Posty: 8
Rejestracja: 15 lip 17, 11:31
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#5

Post autor: Projectsmith »

Maateusz pisze:
Projectsmith pisze:Za każdym razem jak wrzucam bieg, zmieniam bieg, zwalniam, przyspieszam słyszę głuche uderzenie w tyle....
Czyli słynna tuleja nr 9. Poszukaj na necie dużo jest na ten temat . Wymieniałem kiedyś wszystkie tuleje z tyłu na Lemfordery i płaciłem za same części ok. 600 zł + koszt robocizny.
Ok a jeżeli nie lemfordy?
I wciąż pytanie czy jeżeli zostaną mi do wymiany półosie, to czy tuleje też?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
bajker83
Posty: 2
Rejestracja: 10 mar 17, 14:04
BMW: e46 318 ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła

#6

Post autor: bajker83 »

https://www.youtube.com/watch?v=Vsm-BChHqlU
prosze bardzo, może materiał Ci pomoże ;)
MiceBMW
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 4 wrz 17, 20:30
BMW: E46 320i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: 3miasto

#7

Post autor: MiceBMW »

U mnie niestety nie pomogła wymiana praktycznie wszystkich tulei ... trzeba chyba będzie wymienić obydwie podpory wału, krzyżaki + łącznik elastyczny wału ...

Mam stuk i spowolnienie przy każdej zmianie biegu z 1-2-3 ...
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”