Luzy na półosiach
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 lip 17, 11:31
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Rzeszów
Witam,
Panowie, pacjent e46 318i 2003 r.
Problem głuche uderzenie w tylnej części napędowej.
Mechanik stwierdził (po wymianie dyfra) że pólosie do wymiany.
Pytanie: że pół osie muszę wymienić - spoko, ale powiedzcie mi w którym miejscu jest ten luz? Na wielowypuście ośki?
Jeżeli tak, to czy gdniazdo w kole tez nie powinno być wyrobione i podlegać wymianie?
Panowie, pacjent e46 318i 2003 r.
Problem głuche uderzenie w tylnej części napędowej.
Mechanik stwierdził (po wymianie dyfra) że pólosie do wymiany.
Pytanie: że pół osie muszę wymienić - spoko, ale powiedzcie mi w którym miejscu jest ten luz? Na wielowypuście ośki?
Jeżeli tak, to czy gdniazdo w kole tez nie powinno być wyrobione i podlegać wymianie?
-
- Bywalec forum
- Posty: 379
- Rejestracja: 9 sie 16, 21:28
- BMW: 325
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: SPS
- VIN: PB61378
Wymieniałem kiedyś pół oś, tyle że moje stuki nie były głuche, a raczej metaliczne .bjak wejdziesz pod auto - złapiesz oś i pokrecisz osiowo to czuć luz (jeśli takowy jest).
Głuche stuki może powodować podpora wału lub zawieszenie wózka .
Głuche stuki może powodować podpora wału lub zawieszenie wózka .
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 lip 17, 11:31
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Rzeszów
Za każdym razem jak wrzucam bieg, zmieniam bieg, zwalniam, przyspieszam słyszę głuche uderzenie w tyle....
-
- Bywalec forum
- Posty: 379
- Rejestracja: 9 sie 16, 21:28
- BMW: 325
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: SPS
- VIN: PB61378
Czyli słynna tuleja nr 9. Poszukaj na necie dużo jest na ten temat . Wymieniałem kiedyś wszystkie tuleje z tyłu na Lemfordery i płaciłem za same części ok. 600 zł + koszt robocizny.Projectsmith pisze:Za każdym razem jak wrzucam bieg, zmieniam bieg, zwalniam, przyspieszam słyszę głuche uderzenie w tyle....
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 lip 17, 11:31
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Rzeszów
Ok a jeżeli nie lemfordy?Maateusz pisze:Czyli słynna tuleja nr 9. Poszukaj na necie dużo jest na ten temat . Wymieniałem kiedyś wszystkie tuleje z tyłu na Lemfordery i płaciłem za same części ok. 600 zł + koszt robocizny.Projectsmith pisze:Za każdym razem jak wrzucam bieg, zmieniam bieg, zwalniam, przyspieszam słyszę głuche uderzenie w tyle....
I wciąż pytanie czy jeżeli zostaną mi do wymiany półosie, to czy tuleje też?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 mar 17, 14:04
- BMW: e46 318 ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Piła
https://www.youtube.com/watch?v=Vsm-BChHqlU
prosze bardzo, może materiał Ci pomoże
prosze bardzo, może materiał Ci pomoże
-
- Bywalec forum
- Posty: 52
- Rejestracja: 4 wrz 17, 20:30
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: 3miasto
U mnie niestety nie pomogła wymiana praktycznie wszystkich tulei ... trzeba chyba będzie wymienić obydwie podpory wału, krzyżaki + łącznik elastyczny wału ...
Mam stuk i spowolnienie przy każdej zmianie biegu z 1-2-3 ...
Mam stuk i spowolnienie przy każdej zmianie biegu z 1-2-3 ...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 3426 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 2656 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 13 Odpowiedzi
- 7818 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC