Lexus is 220d END.
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Powiem Ci panie miłoszu że ten lexus nie ma nawet podejścia jeśli chodzi o wygląd do E46 Ale jak bym miał zakaz na BMW to chyba bym kupił właśnie takiego lexa bo ogólnie całkiem całkiem to autko Bezawaryjności
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
E46 było w coupe także nie ma co budy porównywać
Szykują mi się do wymiany jakieś tulejki w zawiasie , ale koszta jak w przypadku serwisu golfa 3 także spoko Dodatkowo wpadły sprężyny h&r. Niestety nie mam na nic czasu, dwumas leży i też czeka na lepsze czasy :/
Szykują mi się do wymiany jakieś tulejki w zawiasie , ale koszta jak w przypadku serwisu golfa 3 także spoko Dodatkowo wpadły sprężyny h&r. Niestety nie mam na nic czasu, dwumas leży i też czeka na lepsze czasy :/
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Dalej się zbroję w graty Zamówiłem sto milionów spinek pokrywy silnika i wymienie wszystkie, bo stare to już są tak dobite że szkoda gadać. Na kierownicę taki o to uchwyt do nagrywania licznika czy też nawet live data Takie poglądowe foto
No i zainwestowałem w Launcha w wersji X431 Pro3 na interfejsie easydiag. Program częściowo mam już "zrobiony" czekam tylko aż dojdzie interfejs i zaczynam przygodę z launchem
Nie lubię ogólnych programów, ale ten mi się wydał całkiem przyjemny, zobaczymy. Mojego lexa bez problemu obsługiwał na czerownym dbscar (easydiag = dbscar w sumie różnie się jedynie ceną).
Zamówiłem też powłoke ceramiczną na lakier w bardzo dobrej cenie No name, ale zrobie test na próbniku jak będzie git to nakładam, jak syf to pójdzie do kibla
No i w tygodniu jade do kumpla na kompleksowe przetrzepanie zawiasu i zamawiam poliuretany Wpadł też nowy komplet żarówek dectane bo jedna się spaliła. Może te dłużej pożyją
No i zainwestowałem w Launcha w wersji X431 Pro3 na interfejsie easydiag. Program częściowo mam już "zrobiony" czekam tylko aż dojdzie interfejs i zaczynam przygodę z launchem
Nie lubię ogólnych programów, ale ten mi się wydał całkiem przyjemny, zobaczymy. Mojego lexa bez problemu obsługiwał na czerownym dbscar (easydiag = dbscar w sumie różnie się jedynie ceną).
Zamówiłem też powłoke ceramiczną na lakier w bardzo dobrej cenie No name, ale zrobie test na próbniku jak będzie git to nakładam, jak syf to pójdzie do kibla
No i w tygodniu jade do kumpla na kompleksowe przetrzepanie zawiasu i zamawiam poliuretany Wpadł też nowy komplet żarówek dectane bo jedna się spaliła. Może te dłużej pożyją
Mój --- > lexus is 220d
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Pal licho dwumase, ale że sprężynami przy takim kole bym nie wytrzymał i leciał montować
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Wrzuciłem poli i springi h&r i jest kiszka, zrobił się pomnik z auta, także będą korekty i powrót do seryjnych springów
Nie polecam do układu napędowego. Tak go napręża że słychać jak układ pracuje. Mega lipa :/ Wpadają w tym tygodniu gumowe elementy...
Nowy interfejs diagnostyczny, carly for bmw niech się schowa
Wpadł tez nowy filtr paliwa oraz nowy płyn hamulcowy
Wygląda pięknie, ale pomnik się zrobił...
Nie polecam do układu napędowego. Tak go napręża że słychać jak układ pracuje. Mega lipa :/ Wpadają w tym tygodniu gumowe elementy...
Nowy interfejs diagnostyczny, carly for bmw niech się schowa
Wpadł tez nowy filtr paliwa oraz nowy płyn hamulcowy
Wygląda pięknie, ale pomnik się zrobił...
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Przekopiuje Ci z innego forum parę informacji żeby nie powielać
"Chciałem od początku żeby auto było sztywne (oczywiście nie betonowe), w serii dla mnie osobiście jest kiszka pod względem prowadzenia. Miałem do wymiany parę tulejek także pozbierałem trochę informacji i tu na forum i prosto od znajomych.
Znam dwa przypadki wrzucenia sprężyn h&r do is220d i rozmawiałem dużo z właścicielami, są bardzo zadowoleni z tej decyzji, fajnie utwardziły auto i obniżyły. Niestety żadna z tych osób nie zmieniała elementów gumowych, także reszta zawieszenia fabryczna.
Tutaj też na forum kolega Janusz nick jak mnie pamięć nie myli i przepraszam za literówkę jeśli wystąpi unscomp do swojego is220d długo szukał rozwiązania słabych jakościowo części zamiennych i zdecydował się na poli, po rozmowach z nim również jest zadowolony, z tym że sprężyny seryjne.
Także po zebranych opiniach zdecydowałem o takim kroku a nie innym, zwłaszcza że wybrałem cywilne poliuretany czyli te miękksze. Nawet sam producent opisuje swoje produkty
Kolor CZERWONY - twardość ok 80 ShA* - elementy zawieszenia mają twardość zbliżoną do oryginalnych tulei metalowo-gumowych.
Co na pewno w przypadku układu napędowego nie jest prawdą. Jak będzie po wrzuceniu sprężyn fabrycznych mam nadzieje okaże się po niedzieli, bo już z kolegą się umówiłem na korektę mojego chorego pomysłu."
Oraz info od innego znajomego z dzisiaj "mam hr, fabryczne gumy i amory bilstein b6 i jest baja"
Także jeśli masz jakieś "sportowe" springi to ja bym się poważnie zastanowił... Poczekaj aż wrzucę ori springi i coś naskrobię. Póki co nie polecam. Miałem twarde zawieszenie w e46 weiteca i było super rewelacyjnie. Auto prowadziło się perfekcyjnie, tutaj póki co nawet nie mam ochoty na jazdę autem... Mogę co najwyżej popatrzeć jak se leży, bo wygląda cudnie.
"Chciałem od początku żeby auto było sztywne (oczywiście nie betonowe), w serii dla mnie osobiście jest kiszka pod względem prowadzenia. Miałem do wymiany parę tulejek także pozbierałem trochę informacji i tu na forum i prosto od znajomych.
Znam dwa przypadki wrzucenia sprężyn h&r do is220d i rozmawiałem dużo z właścicielami, są bardzo zadowoleni z tej decyzji, fajnie utwardziły auto i obniżyły. Niestety żadna z tych osób nie zmieniała elementów gumowych, także reszta zawieszenia fabryczna.
Tutaj też na forum kolega Janusz nick jak mnie pamięć nie myli i przepraszam za literówkę jeśli wystąpi unscomp do swojego is220d długo szukał rozwiązania słabych jakościowo części zamiennych i zdecydował się na poli, po rozmowach z nim również jest zadowolony, z tym że sprężyny seryjne.
Także po zebranych opiniach zdecydowałem o takim kroku a nie innym, zwłaszcza że wybrałem cywilne poliuretany czyli te miękksze. Nawet sam producent opisuje swoje produkty
Kolor CZERWONY - twardość ok 80 ShA* - elementy zawieszenia mają twardość zbliżoną do oryginalnych tulei metalowo-gumowych.
Co na pewno w przypadku układu napędowego nie jest prawdą. Jak będzie po wrzuceniu sprężyn fabrycznych mam nadzieje okaże się po niedzieli, bo już z kolegą się umówiłem na korektę mojego chorego pomysłu."
Oraz info od innego znajomego z dzisiaj "mam hr, fabryczne gumy i amory bilstein b6 i jest baja"
Także jeśli masz jakieś "sportowe" springi to ja bym się poważnie zastanowił... Poczekaj aż wrzucę ori springi i coś naskrobię. Póki co nie polecam. Miałem twarde zawieszenie w e46 weiteca i było super rewelacyjnie. Auto prowadziło się perfekcyjnie, tutaj póki co nawet nie mam ochoty na jazdę autem... Mogę co najwyżej popatrzeć jak se leży, bo wygląda cudnie.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Wiesz przetestowałem na własnej skórze. Dyfer wyje tak że mam ochotę jeździć tylko do 2 tys obrotów jeśli już gdzieś jadę. O stukach przy wrzucaniu biegów nie wspominam. Także układ napędowy CAŁKOWICIE ODRADZAM !! Tak samo za pewno lipa będzie z poduszkami skrzyni, silnka , łącznik elastyczny wału. Tutaj poli będzie syfem.
Co do zawieszenia jak masz sportowe sprężyny, to również nie polecam. Powiem Ci że deska , fotele wszystko tak skrzypi podczas jazdy że szału można dostać Liczę na to że po wrzuceniu "kozy" wszystko wróci do normy.
Co do zawieszenia jak masz sportowe sprężyny, to również nie polecam. Powiem Ci że deska , fotele wszystko tak skrzypi podczas jazdy że szału można dostać Liczę na to że po wrzuceniu "kozy" wszystko wróci do normy.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 1880 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz