Lexus is 220d 183km 398Nm by Miłosz - Eurotrip

Dział poświęcony wszystkim innym samochodom (nie BMW)
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 4613
Rejestracja: 11/04/2015, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Lexus is 220d 183km 398Nm by Miłosz - Eurotrip

Post autor: scghost » 21/05/2018, 14:12

gdyby to byl e46 to bym sie zastanowił nad nim :lol:

do amsterdamu ło panie masochizm :lol: tam to tylko rowerkiem jest sens
chociaz nawet rowerzysci niektorzy jezdza jak kamikaze
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<


Miłosz
Specjalista
Posty: 3191
Rejestracja: 30/12/2013, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Miłosz » 04/06/2018, 21:58

No e46 to to nie jest :P W amsterdamie to miałem wrażenie że sami kamikaze są :P A tym czasem kolejna trasa 1700 km za mną. Coś cięzko z nim się rozstać. Teraz dla ciekawości, oczywiście na niemieckim autobanie prędkość utrzymywałem cały czas 200 km/h. O dziwo w końcu wynik spalania po baku pokrył sie z tym co jest na zegarach, co uważam za świetny wynik. Najwięcej miałem 220 km/h jak mi siadło jakieś nowe 1er na ogonie ale od 180 do tych 220 już spuchło. Jaki to motor był pojecia nie mam. Lex też demonem prędkości nie jest, ale za to było bardzo stabilnie i można było jedną ręką spokojnie kierownicę trzymać. Co nie jest takie oczywiste w przypadku tego modelu, najwidoczniej poli robią robotę. I na trasy to bardzo dobre rozwiązanie. Gorzej jak się wjezdza do 3miasta :/

Obrazek

Przednia szyba i zderzak chyba pierwszy raz w życiu tak u mnie wyglądał :P

Obrazek

Mam w planie w końcu tą 2mase wrzucić (w tym miesiącu :D ), ale zawsze coś i cały czas definitywna decyzja o sprzedaży się oddala hehe.
Mój --- > lexus is 220d

Miłosz
Specjalista
Posty: 3191
Rejestracja: 30/12/2013, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Miłosz » 14/07/2018, 8:53

Auto jednak zostaje, nawet nie miałem czasu go wystawiać nigdzie ani nic, a weekendami trzepie po 800 km trasy. Po za tym patrząc co jest obecnie na rynku to nie mam ochoty "zaczynać od nowa". Także przyszedł czas na ciut większy serwis.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Hamulce chyba dobre, pytałem o ate i trw i średnio ludzie zadowoleni. Natomiast textara ponoć lex daje na pierwszy montaż. Klocki ferodo sam chciałem bo mam je na tyle i dają radę. Przy hamowaniu z wyższych prędkości nic nie bije. W końcu wrzuciłem kompletne sprzęgło z dwumasem. Różnica, nie ma się co oszukiwać, duża zwłaszcza że na zegarach 230 już pokazało. Wiadomo skrzynia jest jaka jest w tych modelach, ale i tak i tak już to trzeba było zrobić.
Dodatkowo wymienili mi simering na skrzyni bo leciało. Dostępność tylko ASO, także 3 dni lex wisiał na podnośniku. Cena jak dobrze pamiętam 170zł więc od razu poprosiłem żeby zrobili. Do tego poprawili coś przy wydechu, bo ostatnia próba montażu dwumasy skończyła się fiaskiem i jakby auto głośniej pracowało (inny warsztat). Teraz jestem pewien że głośniej pracowało, bo obecnie nawet kręcąc do 4 tys obr w środku cisza... Przy odpalaniu również jakoś ciszej. Także jak ktoś jest z 3miasta to myślę spokojnie można polecić warsztat - Exclusive Cars (były warsztat tego łysego z YT). W ogóle przed jakąkolwiek robotą biorą auto na solidne sprawdzenie na ścieżkę diagnostyczną i to za free, także kolejny plus.

Pomyłem też osłony silnika i wrzuciłem nowe spinki, od razu jakoś milej się na tego śmierdziucha patrzy :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I jeszcze parę fotek ogółu ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A i żeby nie było nudno, to twórca Carly for bmw wypuścił nową apkę dla Toyot, oczywiście płatną bla bla bla, ale już jest na pokładzie full wersja, teraz zostało tylko się pobawić jak znajdę chwilę ;)

Obrazek

Obrazek
Mój --- > lexus is 220d

Miłosz
Specjalista
Posty: 3191
Rejestracja: 30/12/2013, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Miłosz » 04/11/2018, 14:30

Auto wystawiłem jakiś czas temu na sprzedaż i niestety póki co same marudy, a za pół darmo nie oddam auta z motorem z przebiegiem 80 tys km, nowym dwumasem sprzeglem , masą nowego osprzetu silnika itd. Ostatnio złapał małego faila, padł wtrysk, powód - wiązka do wtrysku usmażyła cewkę. Przy wiązce grzebało jedynie aso przy zmianie motoru, także noo :/ Używki lipnie działają , testowałem ze 4 sztuki, obecnie też używka , auto chodzi normalnie, ale podbija korektę. Jak do końca roku się nie sprzeda kupuję nówkę sztukę wtrysk i tyle.

Obrazek

Obrazek

Do rodziny dołączył też taki maluszek :D Mega fajne auto, brakuje jedynie suszarki, ale dzwięk przy wkręcaniu na obroty jak bmw r6 z obciętym jednym jajem :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oczywiście nówka sztuka, nawet winko dali żeby opić zakup ;)

Jakby ktoś był zainteresowany zakupem lexa na każde pytanie odpowiem ;) Sprzedaję bo chcę stety niestety 1.8t quattro w b6.
Mój --- > lexus is 220d

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1676
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 09/11/2018, 13:23

Jednak 1.8t :good:


Miłosz
Specjalista
Posty: 3191
Rejestracja: 30/12/2013, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Miłosz » 13/11/2018, 20:30

Taa, teraz bym chciał turbo benzynę ;) ale nie mówię nie dla jakieś zadbanego diesla w najmocniejszej wersji w tej budzie. Narazie kulami się Lexem bo same marudy gitarę zawracają.
Mój --- > lexus is 220d

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1676
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 25/11/2018, 21:27

Jak kupisz 1.8t to czuje ze sie troszke zaszczepisz i seria napewno nie bedziesz latał. Temat z tym motorem jest tak oblatany ze nie ma potrzeby strojenia na rolkach :D jedynie logi...
Najwazniejsze zebys trafil polifta na sterowniku me7.5 tam jest elektroniczna przepustnica, map sensor i robi sie je po obd a nie jak te starsze przez lutowanie kosci. Czesci tez dostepne praktycznie wszedzie i od ręki

Miłosz
Specjalista
Posty: 3191
Rejestracja: 30/12/2013, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Miłosz » 02/12/2018, 19:08

Narazie pompuje kase w lexa ;) zwłaszcza po tym co widziałem co jest na rynku. SYF KIŁA I MOGIŁA. Że ludzie takimi gruzami jezdzą to szkoda gadać.
Mój --- > lexus is 220d

Awatar użytkownika
adamusiek
Moderator
Posty: 3762
Rejestracja: 06/01/2012, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: adamusiek » 02/12/2018, 19:50

Miłosz, trochę tym latasz więc napisz jak wygląda eksploatacja :wink:
chodzi mi bardziej o samo zawieszenie (komfort, prowadzenie, wytrzymałość no i ceny części) w porównaniu do e46 :wink:
o silniku nie musisz pisać, bo ON mnie nie interesuje :twisted: :lol:
audio ma ML czy zwykłe? :muzyka:
Obrazek

Miłosz
Specjalista
Posty: 3191
Rejestracja: 30/12/2013, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Miłosz » 02/12/2018, 20:28

Zależy jak kupisz ;) Tutaj chyba wszystko opisywałem na bieżąco. Mało części na rynku, do zawiasu zostają twarde poli lub febest którego trzeba zmieniać razem z olejem haha :D mowa o gumach. Ja właśnie na 16 zimowych i ciut lepiej z komfortem. Za to ostatnio kolega jeździł i zdziwiony że pierwsze auto, które nie kładzie się i nie przechyla na zakrętach :D Ale to nie seria. W serii 140kmh i w górę i jedzie 2 pasami, podmuchy wiatru i wrażenie jakbyś jechał na wężu, nie ważne czy to is220d czy is250 czy is250 awd. Mi teraz padł wtrysk, na używkach utopiłem ponad 2000 zł. I kupiłem nowy za 1760 zł, własnie czekam aż przyjdzie. Kosztowo jednak przepaść jeśli chcesz porównać do bmw. Trwałość podzespołów na bardzo wysokim poziomie. O ON nie chcesz to jedziemy z benzyna:

IS350 - znaleźć auto z USA, które nie było topione, dzwonione, cięte itd to musisz szykować coś ok 70 tys zł nawet te 2007 rok, ponoć najlepsza wersja słabsza od isfa ale za to znacznie mocniejsza od is250.

is250 , is250 awd - wszystkie auta z usa które u mnie były, każde wręcz coś posrane ze skrzynią. Dziwnym trafem auta po diagnozie u mnie lądują na olxach :D Jeden zawzięty zacisnął zęby i ratował skrzynie, pierwsza naprawa ok 1500 zł i kicha, druga naprawa - nowa skrzynia z angola 5000 zł i zadowolony, aczkolwiek miał chwilę słabości i było auto na olxie za jakieś 36 tysi.
Te krajowe lub europejskie jakoś miałem wrażenie lepiej, ponoć ludzie zadowoleni z tych skrzyń, ale ja jakoś nie wiem czemu nie mam takiego super zdania o nich :D Jeśli chodzi o sam silnik to dużo ma problemów z bębnami vvti koszt naprawy ok 5 tys. Ludzie ratują się dobrymi olejami i jakoś to jeździ, aso też twierdzi żeby się turlać dopóki motor nie stanie :D Na rolkach auta rzadko pokazują katalogową moc, częściej widziałem 170-190 koni. Także śmierdziel po programie ma szanse ;) U mnie auto zwykłe i styka. ML fajnie gra. Auto bardzo wyciszone i kierowca odizolowany od otoczenia więc nie oczekuj radości z jazdy jaką dawać może nawet e46 2.0 .
Mój --- > lexus is 220d


ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochody”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości