Lexus is 220d END.
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Jarando thx Może jakbym więcej zarabiał to bym się pokusił o taką E60, aczkolwiek teraz są inne priorytety. Będzie chyba własne M3 tylko trochę takie niejezdzące narazie zostaje w pl... Jak się uda to też lexa sprzedawać nie będę, byłoby mi szkoda, bo jest na prawdę wszystko porobione i raczej nic mnie zaskoczyć nie może, a jeśli by poszedł na sell to jak się odbiję to będę zbierał na GS mk3 tego po 2005 roku z przedlifotwym motorem gdzie da się założyć LPG. Coś takiego bym chciał
PS. Gratki zielonego
PS. Gratki zielonego
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Kolejny drobny update, lex przeszedł przegląd śpiewająco i bez żadnego problemu, stan zawieszenia chyba ciut lepszy jak przed rokiem, ale to dlatego że wrzucony poliuretan
Taka też ciekawostka w lexie mam inne wtryski (numer to 23670-29055) niż takie które standardowo były w toyotach decatach, ale i to na moje szczęście bo to toyot wrzucali wadliwe, które się odkształcały
Dalej się zbroję na zimę, której nie ma Kolega sprawdził mi akumulator, ładowanie i wszystko jest w najlepszym porządku, pomimo że śmigam głównie po trójmieście. Spadek przy odpalaniu na włączonych światłach ok 0,5V cokolwiek to znaczy
Na szyby i reflektory trafiła nanowycieraczka, która robi robotę w obecnych warunkach atmosferycznych. A na lakier oczywiście soft99 12mth. Zdjęć lepszych nie dało się zrobić, bo już ciemno zaczęło się robić, ale soft99 daje na prawdę niezły efekt wizualny jak i ochronny. Na ceramike w tym roku nie było czasu, ale jeszcze nadrobię temat.
Standardowy wypad na mycie z modem
Wrzuciłem też nowe wycieraczki hybrydowe denso, które bardzo fajnie zbierają wodę. Jak się trochę cieplej zrobi to też mam już zestaw czujników parkowania na tył.
Zagrałem w totolotka i nie wygrałem, jakaś kupa mi się trafiła, takze będę odsyłał te wynalazki, a na fotach były piękne kayaby
Oczywiście lex cały czas śmiga na dodatkach i mam nadzieje że się odwdzięczy bezawaryjnością w nadchodzącym roku Kumpel mi trochę dał, więc marnować nie będę
Miałem już nie liczyć, ale pobiłem rekord z trasy, przy czym GD do EG jechałem około 60-70 km/h z racji remontów a pozniej juz 100 km/h. Jak mnie pamięć nie myli na pełen bak lotosu dałem 120 ml KFC i 60 ml AR, także na bogato Komp co prawda zgłupiał ale po trasie podjechałem na bp zatankować i weszło 10,11 l ON Przy dłuższej trasie myślę że wynik na kompie byłby bliższy realnemu, ale to ze 300 km powinieniem dodatkowo natrzaskać.
Także z 12+ (bez modów, całkowita seria i bez modyfikowania ON) taki wynik w oklicy 5 uważam za bardzo dobry
Teraz mam plan na kolejnego moda i zapytam, bo często robi się to w bmw. Chodzi mi o wymianę dyfra, bo jak na 400Nm to nie ma szału, mam gigantycznie długie przełożenia. Obecnie mam wersję luxury 2.474. A chciałbym dać od wersji sport 3.266. Przełożenia na skrzyni mam 1: 5.232, 2: 2.644, 3: 1.605, 4: 1.219 5: 1.000 6: 0.728.
Namówiłem znajomego na tego moda, a że ma gdzie robić to sprawę załatwił momentalnie. Taki sam lex jak mój , moc prawie identyczna, wykres również i też robiony w Starogardzie w dynosecie ale parę konkretów. W serii na długim dyfrze :
5 bieg 60 km/h - 1100 obr
5 bieg 100 km/h -1700 obr
5 bieg 140 km/h - 2700 obr
6 bieg bez dziwnych drgań od 120 km/h ok 1700 obr
6 bieg 140 km/h 2000 obr
Krótki dyfer
5 bieg 60 km/h - 1700 obr
5 bieg 100 km/h - 2750 obr
6 bieg 80 km/h - 1600 obr
6 bieg 110 km/h - 2200 obr
6 bieg 130 km/h - 2600 obr
Byłem też na przeglądzie w M4K Garage, mieli dziady dać rabat na serwis jak coś znajdą i dupa, odesłali mnie z kwitkiem, bo wszystko sprawne
Taka też ciekawostka w lexie mam inne wtryski (numer to 23670-29055) niż takie które standardowo były w toyotach decatach, ale i to na moje szczęście bo to toyot wrzucali wadliwe, które się odkształcały
Dalej się zbroję na zimę, której nie ma Kolega sprawdził mi akumulator, ładowanie i wszystko jest w najlepszym porządku, pomimo że śmigam głównie po trójmieście. Spadek przy odpalaniu na włączonych światłach ok 0,5V cokolwiek to znaczy
Na szyby i reflektory trafiła nanowycieraczka, która robi robotę w obecnych warunkach atmosferycznych. A na lakier oczywiście soft99 12mth. Zdjęć lepszych nie dało się zrobić, bo już ciemno zaczęło się robić, ale soft99 daje na prawdę niezły efekt wizualny jak i ochronny. Na ceramike w tym roku nie było czasu, ale jeszcze nadrobię temat.
Standardowy wypad na mycie z modem
Wrzuciłem też nowe wycieraczki hybrydowe denso, które bardzo fajnie zbierają wodę. Jak się trochę cieplej zrobi to też mam już zestaw czujników parkowania na tył.
Zagrałem w totolotka i nie wygrałem, jakaś kupa mi się trafiła, takze będę odsyłał te wynalazki, a na fotach były piękne kayaby
Oczywiście lex cały czas śmiga na dodatkach i mam nadzieje że się odwdzięczy bezawaryjnością w nadchodzącym roku Kumpel mi trochę dał, więc marnować nie będę
Miałem już nie liczyć, ale pobiłem rekord z trasy, przy czym GD do EG jechałem około 60-70 km/h z racji remontów a pozniej juz 100 km/h. Jak mnie pamięć nie myli na pełen bak lotosu dałem 120 ml KFC i 60 ml AR, także na bogato Komp co prawda zgłupiał ale po trasie podjechałem na bp zatankować i weszło 10,11 l ON Przy dłuższej trasie myślę że wynik na kompie byłby bliższy realnemu, ale to ze 300 km powinieniem dodatkowo natrzaskać.
Także z 12+ (bez modów, całkowita seria i bez modyfikowania ON) taki wynik w oklicy 5 uważam za bardzo dobry
Teraz mam plan na kolejnego moda i zapytam, bo często robi się to w bmw. Chodzi mi o wymianę dyfra, bo jak na 400Nm to nie ma szału, mam gigantycznie długie przełożenia. Obecnie mam wersję luxury 2.474. A chciałbym dać od wersji sport 3.266. Przełożenia na skrzyni mam 1: 5.232, 2: 2.644, 3: 1.605, 4: 1.219 5: 1.000 6: 0.728.
Namówiłem znajomego na tego moda, a że ma gdzie robić to sprawę załatwił momentalnie. Taki sam lex jak mój , moc prawie identyczna, wykres również i też robiony w Starogardzie w dynosecie ale parę konkretów. W serii na długim dyfrze :
5 bieg 60 km/h - 1100 obr
5 bieg 100 km/h -1700 obr
5 bieg 140 km/h - 2700 obr
6 bieg bez dziwnych drgań od 120 km/h ok 1700 obr
6 bieg 140 km/h 2000 obr
Krótki dyfer
5 bieg 60 km/h - 1700 obr
5 bieg 100 km/h - 2750 obr
6 bieg 80 km/h - 1600 obr
6 bieg 110 km/h - 2200 obr
6 bieg 130 km/h - 2600 obr
Byłem też na przeglądzie w M4K Garage, mieli dziady dać rabat na serwis jak coś znajdą i dupa, odesłali mnie z kwitkiem, bo wszystko sprawne
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Czas coś zaktualizować, auto śmiga cały czas, w tym roku zdecydowałem się na pełen pakiet ubezpieczenia tzn z pełnym AC. Odpuściłem sobie zakup dyfra od GS450h, bo plany się pozmieniały.
Kupiłem sobie fajny uchyt na telefon firmy Rock, pare miesięcy już testuje i mogę polecić , ani razu nie odpadł na dziurach jak poprzedni.
Dzisiaj korzystając z pogody odświeżyłem reflektory, aczkolwiek lewy, wymaga jeszcze większej pracy. Robota z Sebą vel Dobrodziej Cieplej się robi więc pewnie też niebawem będziemy zderzaki zrzucać i montować czujniki
Oczywiście, wszystko zgodnie ze sztuką, najpierw papiery potem pasta, a na sam koniec nałożyłem soft 99.
Zregenerowałem też gałkę zmiany biegów, było tak
A jest tak
Też zgodnie ze sztuką, najpierw wykleiłem , potem , papiery ścierne , odtłuszczenie , ponad 10 warstw bazy , 3 warstwy powłoki wykańczającej półmatowej.
Na 30 urodziny zafundowałem sobie zakup mieszkania w 3mieście...
A że nie dam złodziejskim bankom żerować na mnie, to będę ciął koszta i w czerwcu będę wystawiał lexa... Chyba że wygram w totka, albo jeszcze co innego, to zostanie ze mną, bo trochę w niego włożyłem i póki co nie sprawia mi żadnych problemów. Nawet odpalił przy ponad -20 stopniach C Może benzyniak to nie jest, ale jezdzi bezproblemowo
Kupiłem sobie fajny uchyt na telefon firmy Rock, pare miesięcy już testuje i mogę polecić , ani razu nie odpadł na dziurach jak poprzedni.
Dzisiaj korzystając z pogody odświeżyłem reflektory, aczkolwiek lewy, wymaga jeszcze większej pracy. Robota z Sebą vel Dobrodziej Cieplej się robi więc pewnie też niebawem będziemy zderzaki zrzucać i montować czujniki
Oczywiście, wszystko zgodnie ze sztuką, najpierw papiery potem pasta, a na sam koniec nałożyłem soft 99.
Zregenerowałem też gałkę zmiany biegów, było tak
A jest tak
Też zgodnie ze sztuką, najpierw wykleiłem , potem , papiery ścierne , odtłuszczenie , ponad 10 warstw bazy , 3 warstwy powłoki wykańczającej półmatowej.
Na 30 urodziny zafundowałem sobie zakup mieszkania w 3mieście...
A że nie dam złodziejskim bankom żerować na mnie, to będę ciął koszta i w czerwcu będę wystawiał lexa... Chyba że wygram w totka, albo jeszcze co innego, to zostanie ze mną, bo trochę w niego włożyłem i póki co nie sprawia mi żadnych problemów. Nawet odpalił przy ponad -20 stopniach C Może benzyniak to nie jest, ale jezdzi bezproblemowo
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
scghost jakby było na bogato, to nie myślałbym o sprzedaży lexa, a tak trzeba kombinować, albo kuchnia i łazienka albo lex :/ ale jak sobie porobiłem kalkulacje to te banki dosłownie skóre zdzierają z człowieka. Przy przykładowym kredycie na zakup mieszkania w wysokości 200 tys zł , trzeba złodziejom oddać 300 tys zł a ich reklamy że oprocentowanie jest taki srakie i owakie to można między bajki włożyć. Oddajesz 50% pożyczki jak nie więcej. Ja co prawda koszta kredytu ucinam, bo trochę $$$ miałem własnej i zamiast wyjechać nowym ISem z salonu, to zdecydowałem że włożę kasę w nieruchomość. A ceny mieszkań w 3mieście to jakiś żart... Kawalerka w moim bloku 25 m2 koszt 250 tys zł , wielka płyta , lata 70 Nie wiem skąd te debile biorą te ceny. A najśmieszniejsze jest to, że nowe mieszkania od dewelopera są tańsze o 30% jak te używane...
Mój --- > lexus is 220d
-
- Bywalec forum
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 cze 17, 8:59
- BMW: 316i N42 kombi
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Rypin
U mnie też nowe budownictwo tańsze niż z rynku wtórnego..też wydało mi sie to dziwne.
nie lepiej budować się na wsi...obrzeża miasta. /zawsze działka,garaż jakiś ogródek/
nie lepiej budować się na wsi...obrzeża miasta. /zawsze działka,garaż jakiś ogródek/
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Jako że miałem tygodniowy zagramaniczny urlop to trzeba było zrobić przegląd auta, żeby nie było ups podczas wypadu Na pierwszy ogień poszedł zawór vrv który już kiedyś zmieniałem, na pocieszenie w insygniach kle kle kle zmienia się go co wymianę oleju. Przyczyna wymiany zacinające się turbo, zaworek ten jak wspominałem steruje pracą turbiny. Stary oczywiście wyczyściłem, sprawdziłem miernikiem i był ok. Dopiero wymiana na nowy rozwiązała problem.
Zdecydowałem się, że trzeba też przed wyjazdem zregenerować zaciski hamulcowe, czyli bolączka tych aut o której wspominałem kiedyś - prowadnice i gumki.
Zmieniłem też w końcu koła zimowe, ciężko szło bo z gorączką to nie robota
Wnętrze trzeba było odświeżyć, więc je po prostu przeprałem. Efekt dla mnie jak najbardziej na plus. Robiłem jakimś APC ale nie pamiętam nazwy. Za to zapach cytrusowy
Przykład przed i po
Oczywiście było tego o wiele więcej ale to nie forum o kosmetyce aut hehe
Muszę jeszcze wyozonować, ale przed podróżą zdążyłem wymienić filtr kabinowy
A tu już na obczyźnie
Z ciekawości toyotka po prawej ma niecałe 60 tys przebiegu od nowości, kupiona w 2005 roku W aucie kompletnie nic nie robione od dnia zakupu u dilera toyoty, nie wliczając wymian eksploatacyjnych oleju.
Parę zdjęć pałacu do którego byliśmy zaproszeni na wesele
A taki był widok z dnia weselnego na Kolonię z pałacu, widać katedrę i wieżę telewizyjną
Żeby nie było za nudno wybraliśmy się na wycieczkę do Amsterdamu Jazda po ścisłym centrum Amsterdamu to masochizm, kręciłem po tych wąskich uliczkach około 1,5 godziny zanim znalazłem miejsce Nikt się nie stosuje do przepisów, ogolnie niezły Meksyk z tego Amsterdamu
Oczywiście wjazd w wąską uliczkę kończył się ślepym zaułkiem i trzeba było zawracać, tu akurat pełen luksus bo wykręcanie nie zajmowało 10 minut :zakrecony:
Na drodze powrotnej odwiedziłem okolice Eindhoven, żeby spiąć tą hybrydkę z kompem
Po Koloni też śmigałem swoim klekotem
Nawet bez wlepki euro4 ale tak mi ludzi mówili że mieć nie muszę, bo nie jestem miejscowym. I tak mijałem wielokrotnie policyjne F10 i nie miałem żadnych przygód z tym związanych.
Ogólnie zrobiłem prawie 3000 km
Auto spisało się bardzo dobrze. Spalanie przy prędkościach 160 km/h wyszło 6,8 litra. Dużo korzystałem z tempomatu. Przy prędkościach 120 km/h (jazda na wycieczkę do Holandii) spokojnie na całym baku 65 litrów zrobiłbym ponad 1200 km na pełnym tankowaniu. Co uważam za sukces jak sobie przypomnę co się działo po zakupie Bałem się że zawieszenie poliuretanowe wymęczy mnie, a tu niespodzianka po 10 godzinach ciągłej jazdy z prędkościami autostradowymi nie byłem zmęczony. Tego dnia po przyjezdzie jeszcze w nocy pojechałem do Koloni po resztę gości na lotnisko
Tak jeszcze dla ciekawskich, Niemcy za szybko z tego diesla nie zrezygnują, jakby im zakazali jezdy dieslem to na autobanach byłyby pustki Dużo aut elektrycznych w tym teslowe taxówki były w Amsterdamie, ale diesli też tam od groma.
Jedyne co zostało mi zrobić obecnie to koło 2masowe wraz z kpl zestawem sprzęgła (tak jeszcze nie zrobiłem tego :doh: ) i auto idzie na sprzedaż :secretyb: Szkoda trochę, ale są sprawy ważne i ważniejsze Jakby ktoś był zainteresowany to auto będzie sprzedawane z 2 kompletami kół , z gratami które mi zostały , jakieś czujniki, powłoka ceramiczna , pdc itd. oraz z komputerem diagnostycznym wraz z interfejsem i oprogramowaniem bez limitu czasu na używanie
Zdecydowałem się, że trzeba też przed wyjazdem zregenerować zaciski hamulcowe, czyli bolączka tych aut o której wspominałem kiedyś - prowadnice i gumki.
Zmieniłem też w końcu koła zimowe, ciężko szło bo z gorączką to nie robota
Wnętrze trzeba było odświeżyć, więc je po prostu przeprałem. Efekt dla mnie jak najbardziej na plus. Robiłem jakimś APC ale nie pamiętam nazwy. Za to zapach cytrusowy
Przykład przed i po
Oczywiście było tego o wiele więcej ale to nie forum o kosmetyce aut hehe
Muszę jeszcze wyozonować, ale przed podróżą zdążyłem wymienić filtr kabinowy
A tu już na obczyźnie
Z ciekawości toyotka po prawej ma niecałe 60 tys przebiegu od nowości, kupiona w 2005 roku W aucie kompletnie nic nie robione od dnia zakupu u dilera toyoty, nie wliczając wymian eksploatacyjnych oleju.
Parę zdjęć pałacu do którego byliśmy zaproszeni na wesele
A taki był widok z dnia weselnego na Kolonię z pałacu, widać katedrę i wieżę telewizyjną
Żeby nie było za nudno wybraliśmy się na wycieczkę do Amsterdamu Jazda po ścisłym centrum Amsterdamu to masochizm, kręciłem po tych wąskich uliczkach około 1,5 godziny zanim znalazłem miejsce Nikt się nie stosuje do przepisów, ogolnie niezły Meksyk z tego Amsterdamu
Oczywiście wjazd w wąską uliczkę kończył się ślepym zaułkiem i trzeba było zawracać, tu akurat pełen luksus bo wykręcanie nie zajmowało 10 minut :zakrecony:
Na drodze powrotnej odwiedziłem okolice Eindhoven, żeby spiąć tą hybrydkę z kompem
Po Koloni też śmigałem swoim klekotem
Nawet bez wlepki euro4 ale tak mi ludzi mówili że mieć nie muszę, bo nie jestem miejscowym. I tak mijałem wielokrotnie policyjne F10 i nie miałem żadnych przygód z tym związanych.
Ogólnie zrobiłem prawie 3000 km
Auto spisało się bardzo dobrze. Spalanie przy prędkościach 160 km/h wyszło 6,8 litra. Dużo korzystałem z tempomatu. Przy prędkościach 120 km/h (jazda na wycieczkę do Holandii) spokojnie na całym baku 65 litrów zrobiłbym ponad 1200 km na pełnym tankowaniu. Co uważam za sukces jak sobie przypomnę co się działo po zakupie Bałem się że zawieszenie poliuretanowe wymęczy mnie, a tu niespodzianka po 10 godzinach ciągłej jazdy z prędkościami autostradowymi nie byłem zmęczony. Tego dnia po przyjezdzie jeszcze w nocy pojechałem do Koloni po resztę gości na lotnisko
Tak jeszcze dla ciekawskich, Niemcy za szybko z tego diesla nie zrezygnują, jakby im zakazali jezdy dieslem to na autobanach byłyby pustki Dużo aut elektrycznych w tym teslowe taxówki były w Amsterdamie, ale diesli też tam od groma.
Jedyne co zostało mi zrobić obecnie to koło 2masowe wraz z kpl zestawem sprzęgła (tak jeszcze nie zrobiłem tego :doh: ) i auto idzie na sprzedaż :secretyb: Szkoda trochę, ale są sprawy ważne i ważniejsze Jakby ktoś był zainteresowany to auto będzie sprzedawane z 2 kompletami kół , z gratami które mi zostały , jakieś czujniki, powłoka ceramiczna , pdc itd. oraz z komputerem diagnostycznym wraz z interfejsem i oprogramowaniem bez limitu czasu na używanie
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Adaś no niestety to tylko diesel ale za to tak porobiony diesel, że kiedy chcę wsiadam i robię trasę 1000 km na raz nie bojąc się o to że coś się stanie Myślę że przy obecnych cenach paliwa to teraz albo diesel albo lpg.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 1884 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz